Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
Ronian написа:Здравейте
Да попитам на загрял мотор имам една дюза със стойност около 2.5, а останалите 6 компенсират на на около -0.5. Та питането
ми е следното сега ще сменям реле и свещи и ще ги сваля и тях да дам на стенд и ако излезнат повече от 3 дюзи че не стават, кой е по добрия вариант
да рециклирам мойте или да сменя и 6-те с такива 2-ра ръка, но проверени на стенд.
П.С Става въпрос за пиезо дюзи.
Проверени на стенд си е същото, както и рециклираните - стендове бол, стойности също. Аз имам лош опит с рециклираните дюзи, така че ако бях на твое място, щях да си сменя разпръсквача на тая дюза с плюсовата корекция и да видя как ще са нещата тогава. Ако си го правиш сам, излиза 100-ина лева за Бош и към 2-4 часа занимавка. Другият вариант, които бих обмислил, е нови дюзи с връщане на старите - излиза към 2500 за дюзите... Все пак ги провери на стенд, ако искаш, но вероятно ще има проблем с повече от една в някой режим...
Re: Стойности на дюзи при 60
Може ли мнение коя дюза е проблемната от двете?
Теста е на загрял мотор и при повишаване на оборотите стойностите на 1-ва и 5-та намаляват значително.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Ronian
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Стойности на дюзи при 60
Свали си ги и на стенд, аз така направих на инпата корекцията ми излизаше на 4-ти цилиндър, а се оказа че дюзата на 5-ти е заминала и я смених с нова право. Другите излезнаха перфектни.
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Стойности на дюзи при 60
Здрасти колеги. Как ви се струват тези стойности?
Колата е 530d 231 коня e60
Това е при напълно загрят двигател.
Колата е 530d 231 коня e60
Това е при напълно загрят двигател.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Стойности на дюзи при 60
Момчета това с тези стойности е пълна глупост. Има толкова фактори който влият на тия стойности, че не можеш да разбереш нищо. Дюзи се гледат на колби или стенд за инжектори.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Re: Стойности на дюзи при 60
За инфо - смених дюзата на първи цилиндър с чисто нова. Стойностите от положителни станаха отрицателни, което ме кара да мисля, че компенсира останалите дюзи, които са леко на плюс. Доволен съм.MMG написа:
Може ли мнение коя дюза е проблемната от двете?
Теста е на загрял мотор и при повишаване на оборотите стойностите на 1-ва и 5-та намаляват значително.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Стойности на дюзи при 60
h0r4ex написа:Момчета това с тези стойности е пълна глупост. Има толкова фактори който влият на тия стойности, че не можеш да разбереш нищо. Дюзи се гледат на колби или стенд за инжектори.
Абсолютно вярно!
- Tihony_audio
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 11.12.2022
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530d 2003
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте. Търся мнения за една малка ситуация която се получава при мен. Колата е е60 530d 218 к.с. 2003г. (т.е. Евро 3). Колата няма проблеми с палене, пушеци и т.н. От първо палене до 86 градуса на антифриза стойностите са дюзите се движат долу-горе в този диапазон:
След като температурата стане 87 градуса стойностите се променят така:
като стойностите на оборотите са най-високи (с около 20 спрямо другите) на 6-ти цилиндър.
Каква според Вас е причината за това и има ли място за притеснение? Благодаря Ви!
След като температурата стане 87 градуса стойностите се променят така:
като стойностите на оборотите са най-високи (с около 20 спрямо другите) на 6-ти цилиндър.
Каква според Вас е причината за това и има ли място за притеснение? Благодаря Ви!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Стойности на дюзи при 60
Tihony_audio написа:Здравейте. Търся мнения за една малка ситуация която се получава при мен. Колата е е60 530d 218 к.с. 2003г. (т.е. Евро 3). Колата няма проблеми с палене, пушеци и т.н. От първо палене до 86 градуса на антифриза стойностите са дюзите се движат долу-горе в този диапазон:
След като температурата стане 87 градуса стойностите се променят така:
като стойностите на оборотите са най-високи (с около 20 спрямо другите) на 6-ти цилиндър.
Каква според Вас е причината за това и има ли място за притеснение? Благодаря Ви!
И аз се интересувам от този въпрос, като при мен е друг двигател изобщо и е обратното. Студена на 1-ви цилиндър пали на -2.8 и за 5-10 секунди пада до -1.9 и като загрее добре идва в диапазона на -0.8/-0.5 другите дюзи са все на + и компенсират релевантно на първи цилиндър.
Разликата в оборотите на 1-ви цилиндър спрямо другите е с 20 оборота студена, като загрее е до под 7/8
Чета по други форуми за други марки коли, че моя случай може да има общо с подгряването на свещите, но дали е така? Моята кола я купих с проблем в подгрева на 1-ви цилиндър, писал съм назад по страниците. Сменял съм няколко релета и свещи, до момент в който спря да дава грешки за подгрева, но сякаш реално пали без подгрев на първи…
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги това са стойности на дюзите на 3.0д 218к евро4 пиезо. На първите две снимки е на свободна P а на втората на D при натисната спирачка. Имам едно леко изтърсване на мотора при загрял двигател и немога да разбера дали може от тях да бъде според вас как са стойностите. Прави го когато времето се стопли и започва да работи по грубо. А когато е студено времето работи добре и няма изтърсване на мотора. Също така мирише на изгорели газове и люти на очите много отзад. Забравих да напиша, че това са стойности на загрял мотор
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
aktros написа:Колеги това са стойности на дюзите на 3.0д 218к евро4 пиезо. На първите две снимки е на свободна P а на втората на D при натисната спирачка. Имам едно леко изтърсване на мотора при загрял двигател и немога да разбера дали може от тях да бъде според вас как са стойностите. Прави го когато времето се стопли и започва да работи по грубо. А когато е студено времето работи добре и няма изтърсване на мотора. Също така мирише на изгорели газове и люти на очите много отзад. Забравих да напиша, че това са стойности на загрял мотор
Стойностите са +-4-5 за допуск, но от моя опит има ли корекция +-1, не е лошо да се свалят и да се проверят на стенд - естествено при доверен човек да стане това. Ако екологията отдолу е премахната, е нормално да мирише отзад в някакви граници
Re: Стойности на дюзи при 60
Екологията е махната но това претрисане много ме дразни. Направих грешка, че преди време бях свалил две дюзи за стенд а не всичките. 1-ви и 2-ри цилиндър бяха големи корекциите и на стенда бяха перфектни поне така ми каза майстора. Съответно и на 5-ти цилиндър беше по - 1.5 и реших нея да я сменя с втора ръка дюза при което колата заработи по добре но временно и от скоро пак взе да претриса и ме дразни
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
aktros написа:Екологията е махната но това претрисане много ме дразни. Направих грешка, че преди време бях свалил две дюзи за стенд а не всичките. 1-ви и 2-ри цилиндър бяха големи корекциите и на стенда бяха перфектни поне така ми каза майстора. Съответно и на 5-ти цилиндър беше по - 1.5 и реших нея да я сменя с втора ръка дюза при което колата заработи по добре но временно и от скоро пак взе да претриса и ме дразни
Обикновено плюсовата корекция е следствие на проблем в някаква фаза. Ако не ти се дават или нямаш сигурен човек за стенд, разменяй им местата и гледай какво се случва с корекциите. Пллюсова корекция на студен мотор може да е следствие от друг проблем - ако плюсовата остава или дори се покачва на загрял, почти сигурно тая дюза има проблем...
Re: Стойности на дюзи при 60
Мерси колега за съвета! Ще ги свалям тези дни и ще видим кво се случва. Имам сигорен човек който може да ги види дали ще стават. Само това не можем да разберем защо когато се стопли на вън примерно 15-20гр. и започва това изтърсване. Иначе сега тези дни 3-5гр е добре . И мотора работи по тихо при по студено но стопли ли се и става Шумен плюс това леко изтърсване
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани