Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Стойности на дюзи при 60
memorex написа:дойде ли време за смяна на дюза ,което може да каже единствено майстор с опит и апаратура,рециклирането отлага но не замества смяната а също така мен не би ме успокоило като резултат.
Написах че рециклиране=почистване защото сам чувал че дюза първо се чисти от всички посоки
и като се тества то си показва дали ще я бъде.Ако ли не логично е да се смени;ако ли да значи е добре и става рециклирана.Наистина механичното чистене е далеч по добро от това с добавки в горивото ама пак ако си знаеш автомобила ,какво зареждаш и какво добавяш към него си мисля че нямма да се стигне до "рециклиране "
А и още нещо да добавя един приятел ми каза че разпръсквача на дюзата бил прецизно изработен и със специална обработка и грубо казано като си изпей песента не мож го РЕЦИКЛИРА
+1 и според мен е точно така
да споделя моя скромен опит. на 200 хиляди ги рециклирах, защото две бяха извън допустимите стойности, т.е. почистиха ги и смениха някакви "пръстени" (уплътнения) в сервиз на бош. по спомен ми струваше 400 лв.
на около 220 хиляди правих диагностика и всички бяха "в граници". да видим след колко време ще се скапят.
според мен е доста по-разумно да се рециклират на време, тъй като една нова дюза струва по спомен към 700 лв.
- plamen0242
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 61
- Регистриран на: 12.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: '00 BMW 320d, '04 BMW 530d
Re: Стойности на дюзи при 60
А от къде я купувате тази добавка ПРОТЕК ?
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Стойности на дюзи при 60
Например от тук - viewtopic.php?f=63&t=171163
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- sawion
- младши ентусиаст
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Стойности на дюзи при 60
стана ми интересна темата и снощи реших да погледна с кабела колко са мойте стойности. Прикачвам снимки направо от ИНПА-та
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Стойности на дюзи при 60
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Стойности на дюзи при 60
sawion написа:стана ми интересна темата и снощи реших да погледна с кабела колко са мойте стойности. Прикачвам снимки направо от ИНПА-та
3-та и 5-та искат малко продухване с някоя добавка
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Стойности на дюзи при 60
Gqbriel написа:sawion написа:стана ми интересна темата и снощи реших да погледна с кабела колко са мойте стойности. Прикачвам снимки направо от ИНПА-та
3-та и 5-та искат малко продухване с някоя добавка
Напротив - дюзите са идеални, а 3та и 5та коригират.
Съвет от мен - гледайте си дюзите на СТУДЕН МОТОР ... на топъл е лесно - там са винаги или перфектни или почти перфектни
Re: Стойности на дюзи при 60
Ще помоля някой от колегите, който е наясно да даде еднозначно мнение - може ли или не може да бъде хваната проблемна дюза с диагностика? В сервизите ми заявяват, че единственият начин това да стане е дюзите да бъдат демонтирани и качени на стенд, всякакви други проверки вкл. и теста с колбите не показвали реалното състояние на нещата!
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Стойности на дюзи при 60
dimodi написа:Ще помоля някой от колегите, който е наясно да даде еднозначно мнение - може ли или не може да бъде хваната проблемна дюза с диагностика? В сервизите ми заявяват, че единственият начин това да стане е дюзите да бъдат демонтирани и качени на стенд, всякакви други проверки вкл. и теста с колбите не показвали реалното състояние на нещата!
Може да се хване с диагностика разбира се !
Ако е със сериозни отклонения - хваща се като грешка и си казва коя точно дюза е проблемна.
Ако има отклонения, но те са под критичните норми - гледат се корекциите на дюзите, което пак дава инфо за общата картина.
Разбира се...най-добрият начин е 6-те дюзи долу и на стенд...но защо да се пръскат ненужни пари ако няма смисъл от цялата манипулация ?!?
- plamen0242
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 61
- Регистриран на: 12.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: '00 BMW 320d, '04 BMW 530d
Re: Стойности на дюзи при 60
Тази добавка на ПРОТЕК, май наистина върши работа.
Стойности на дюзи при студен мотор преди ползването и:
Cylinder 1 - -1,06 Cylinder 2 - -2,68
Cylinder 3 - 0.32 Cylinder 4 - !5,13
Cylinder 5 - -1,91 Cylinder 6 - 0,23
Мислех да ги свалям и да ги нося на стенд, и евентуално да се отремонтира или смени тази на 4 Цилиндър,
но трябваше да пътувам и реших първо да пробвам с добавка. Сипах ПРОТЕК, но не в 70 л., а в около 40л.
След 200 км яко ръчкане на DS, като я закачих на Инпа-та на следващата сутрин, за да е пак на студен мотор
с дюзите всичко беше наред.
Cylinder 1 - 0,27 Cylinder 2 - -1,74
Cylinder 3 - 0.45 Cylinder 4 - 1,46
Cylinder 5 - -0,58 Cylinder 6 - 0,16
Стойности на дюзи при студен мотор преди ползването и:
Cylinder 1 - -1,06 Cylinder 2 - -2,68
Cylinder 3 - 0.32 Cylinder 4 - !5,13
Cylinder 5 - -1,91 Cylinder 6 - 0,23
Мислех да ги свалям и да ги нося на стенд, и евентуално да се отремонтира или смени тази на 4 Цилиндър,
но трябваше да пътувам и реших първо да пробвам с добавка. Сипах ПРОТЕК, но не в 70 л., а в около 40л.
След 200 км яко ръчкане на DS, като я закачих на Инпа-та на следващата сутрин, за да е пак на студен мотор
с дюзите всичко беше наред.
Cylinder 1 - 0,27 Cylinder 2 - -1,74
Cylinder 3 - 0.45 Cylinder 4 - 1,46
Cylinder 5 - -0,58 Cylinder 6 - 0,16
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Стойности на дюзи при 60
Ако има отклонения в показанията на дюзите първата ви работа трябва да е да сипете една добавка (най-добре ПРОТЕК) в нафтата и да поюркате малко колата. Ако след това не се оправят нещата - най-вероятно ще трябва да рециклирате проблемните дюзи..
Si non confectus, non reficiat.
- noiseless
- младши ентусиаст
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: Стойности на дюзи при 60
Мога ли и аз да се включа с един въпрос, моля - на празен ход усещам много леки детонацийки или претрисания на мотора, особено когато е студен, но наистина са едва осезаеми. Не си знам стойностите на дюзите, но ужким ги бяха проверявали на стенд (без да ги почистват) и ми казаха, че са наред. Възможно ли е тези неравномерности в работата на двигателя да са от кофти дюза(и)?
Благодаря!
Благодаря!
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- noiseless
- младши ентусиаст
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: Стойности на дюзи при 60
Dimitroff написа:Да.
Благодаря! Сега карам с PROTEC и ако не се оправи от него ще трябва да се разглабят отново дюзите...
- parakozov24
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.10.2012
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d
- Мечтае да кара: параход
Re: Стойности на дюзи при 60
колеги,аможе ли тези детонациики за които говори колегата да са от горивен филтър?
когато сменях масло и филтри ми казаха че горивния не е за смяна,бил нов и него смениха.
стойностите на дюзите на моята кола са от -8 до -11,като чета тази тема и се чудя как изобщо върви тази кола,само на 5-ти цилиндър показва 0.00 и нито стотна нагоре или надолу.
когато сменях масло и филтри ми казаха че горивния не е за смяна,бил нов и него смениха.
стойностите на дюзите на моята кола са от -8 до -11,като чета тази тема и се чудя как изобщо върви тази кола,само на 5-ти цилиндър показва 0.00 и нито стотна нагоре или надолу.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани