Engine fault ! Reduced power

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 20.06.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530i 272
Мечтае да кара: ?
Детайли за колата: BMW 530i 272 hp 2009 г.

Engine fault ! Reduced power

Мнение от Cеco 530i » 16 Юли 2013, 0:34

Здравейте.От скоро съм собственик на 530i 272hp.При закупуването на колата имам около 300 км. градско каране без никакъв проблем.При първото извънградско, стъпвайки на магистралата (хемус) на излизане от София, колата изписа Engine fault ! Reduced power.Когато изписа грешката карах на 6-та с 140 км\h.по наклон.При гасене на двигателя грешката изчезваше , но се появяваше отново при запалване на колата, в движение, когато се подаде повече газ и така около 200 км без закономерност докато не се изчисти грешката.В препоръчан от мой приятел сервиз в София закачиха колата на компютър и ми казаха , че грешката е ниско налягане на горивото(помпа за високо налягане или датчик е вероятния проблем) и че, не могат да кажат със сигурност на какво се дължи .Изчистиха грешката и ми казаха да карам докато пак не я даде и тогава да я закачат отново(да го умуваме). Изчиствайки грешката колата работеше безпроблемно независимо от карането в градски условия докато не я изкарах извънградско(отново по нанагорнище-карах на 4-та с около 120км). Когато изписва грешката колата за секунда придърпва и продължава да върви без признаци за намалена мощност!При каране в градски условия не ми дава тази грешка, колкото и да я настъпвам, както и да я карам нямам никакъв проблем, а само когато карам извънградско! Горивото в резервоара е над половината. Възможно ли е да е некачествено гориво? Зареденото гориво е от ОМВ 100 октана. Ще съм ви благодарен за всяко ваше мнение и препоръка за сервиз за решаването на проблема ми.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: Варна,Бургас
Пол: Мъж
Кара: E60 530i 2006 N52B30

Re: Engine fault ! Reduced power

Мнение от IVAKDIVAK » 16 Юли 2013, 8:57

Ами за този двигател мисля че беше N53 има доста писано по чуждите форуми визирам щатите там пише точно за проблеми със горивната помпа за високо налягяне . А също така и инжекторите мисля че ги водят пиезо инжектори и те също са капризни и при некачествен бензин правят доста проблеми , поне това съм прочел във чужди форуми. А щом колата изписва такива грешки то е добре да видите налягянето на помпата дали е в норма. Миля че също така но за щатите май имаше и сервизна акция за подмяня на дефектиралите помпи. Твойта от щатите ли е вкарана.
Провери също и във офицялен представител по вин на колата дали и за твойта кола е имало сервизна акция за смяня на горивната помпа. А също така могат да ти кажат и дали не ебила сменяна вече . Това е от мен и успех със отстранявянето на проблема :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Engine fault ! Reduced power

Мнение от timur_lenk » 16 Юли 2013, 13:01

Помапа за високо налягане нямат ли само дизелите?До колкото виждам става дума за бензиново BMW.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 20.06.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530i 272
Мечтае да кара: ?
Детайли за колата: BMW 530i 272 hp 2009 г.

Re: Engine fault ! Reduced power

Мнение от Cеco 530i » 16 Юли 2013, 20:52

Колата е внос от Италия, а информация за смяна на помпата няма.Доколкото съм информиран помпата в резервоара е подкачваща горивото, а някъде при двигателя има друга, която е за високото налягане.Ако проблема е от помпата не трябва ли да дава грешката всеки път при ръчкане на колата? Всъщност тогава е най големия дебит и разход :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Engine fault ! Reduced power

Мнение от memorex » 16 Юли 2013, 21:48

Cеco 530i написа:Колата е внос от Италия, а информация за смяна на помпата няма.Доколкото съм информиран помпата в резервоара е подкачваща горивото, а някъде при двигателя има друга, която е за високото налягане.Ако проблема е от помпата не трябва ли да дава грешката всеки път при ръчкане на колата? Всъщност тогава е най големия дебит и разход :?:


Предполагам горивния филтър е сменен.И разбира се че има помпа високо налягане.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: Варна,Бургас
Пол: Мъж
Кара: E60 530i 2006 N52B30

Re: Engine fault ! Reduced power

Мнение от IVAKDIVAK » 17 Юли 2013, 0:21

timur_lenk написа:Помапа за високо налягане нямат ли само дизелите?До колкото виждам става дума за бензиново BMW.


Да бензинов е двигателят само че е директ инжекцион със пиезо инжектори и те работят при налягания съпоставими на тези при дизеловите двигатели .
Налягане при директ инжекциона - 4 - 13 MPa . Налягане при нормалният инжекциона - 0.25 - 0.45 MPa.


''The fuel systems for GDI engine require high fuel pressure levels. Fuel injection pressure is
between 4 to 13 MPa (the actual trend is to increase the level of pressure). This pressure is
higher than PFI engine pressure values ranging from 0.25 to 0.45 MPa. ''

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 20.06.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530i 272
Мечтае да кара: ?
Детайли за колата: BMW 530i 272 hp 2009 г.

Re: Engine fault ! Reduced power

Мнение от Cеco 530i » 17 Юли 2013, 20:33

Всъщност горивния филтър не е сменен.Казаха, че върви с помпата и че не може само филтъра да се смени.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Engine fault ! Reduced power

Мнение от memorex » 17 Юли 2013, 23:07

Cеco 530i написа:Всъщност горивния филтър не е сменен.Казаха, че върви с помпата и че не може само филтъра да се смени.


The fuel filter is serviced only as part of the left fuel level sensor assembly in the fuel tank

1. Remove rear seat bench
2. Fold carpet forwards
3. Fold back rubber mat
4. Remove the nuts and fold back metal cover
5. Disconnect electrical connector
6. Release and disconnect fuel feed and return lines
CAUTION: The fuel gauge must roughly indicate zero before the left tank opening is opened. Large quantities of fuel may emerge upon opening. If necessary, keep the left tank opening closed and feed an extraction hose through the right service opening to the left tank half and drain the fuel out of the left tank area before proceeding.
7. Release the screw cap
8. Carefully raise fuel level sensor until sensor flange emerges.
CAUTION: Risk of breakage! When raising sensor unit, do not pull excessively on connecting piece of fuel return line.
9. Disconnect line to fuel filter
10. Disconnect suction jet pump from fuel filter (Press catch downwards to detatch suction jet pump)
11. Remove left sensor unit from the tank.
12. Reverse order to install

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Re: Engine fault ! Reduced power

Мнение от Lacho » 02 Авг 2013, 9:53

Колега, и аз имах този проблем с моята 530-ка и проверих за какво става въпрос по тази акция, отговора беше няма токова нещо. След това отидох в Дару взех си помпа монтирахме я и проблема изчезна, имам и гаранция две години на помпата ;) Цената и беше около 505лв. Като цяло съм много доволен от поведението на колата и разход, слабите места на този мотор са именно тази помпа и инжекторите, които релно може да смениш на цената на два дизелови :mhihi: .

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 20.06.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530i 272
Мечтае да кара: ?
Детайли за колата: BMW 530i 272 hp 2009 г.

Re: Engine fault ! Reduced power

Мнение от Cеco 530i » 11 Авг 2013, 20:32

Проблема се оказа от помпата за високо налягане.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 11.10.2023

Re: Engine fault ! Reduced power

Мнение от yashar » 11 Окт 2023, 12:32

здравей
имам същия проблем искам да те попитам къде направи ремонта и колко ти излезна :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI & S1000RR K67

Re: Engine fault ! Reduced power

Мнение от KpuB4o » 22 Окт 2023, 17:45

Аз имах същия проблем но на 525D преди 6 месеца ми го нарпави еднократно, но нямаше възможност да я видя веднага на диагностика и минах 300км след това без проблем. Грешката която беше записала беше за датчика на горивната рейка за налягането. От тогава карам 6месеца и 4к км без проблем до вчера, на спускане от последния тунел на Хемус посока София, Engine fault ! Reduced power. Гася, чакам 2-3 мин паля и няма грешка, карам 10-15км и пак същото, така 4 пъти докато успея да се прибера. Предпоалгам че вече датчика се е скапал напълно, или много много лошо гориво, което ме съмнява.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook