Error 4521 535D
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Error 4521 535D
Здравейте колеги,
От известно време има следния проблем , при по продължително каране с кик доун някъде около 230 км/ч колата просто забива и спира да ускорява ... не намаля просто поддържа 230 и не иска да качи повече , което не мисля , че е нормално имайки предвид , че колата е 350+ коня. Така минах през диагностика имаше 2 грешки едната за дебитомера ( където го смених и вече няма) , а другата грешка е именно тази 4521 в ДДЕ и гласи : Charge-air-pressure control of small turbocharger , control deviation Charge-air-pressure too high\negative control deviation , записана е на 3668 оборота. Още като взех колата влизаше от време на време в авариен и спираше тотално да върви и тогава смених ел.клапан на голямото турбо и се оправи... сега обаче въпроса ми е дали това е свързано с клапана на малката турбина ... тъйкато след като забие колата след 30-40 сек се оправя и не влиза в авариен режим, другото виждам за вакумните пътища пишат , обаче и тях ги смених преди 5-6 месеца всичките? Като цяло смятам да сменя клапана на малката ... но проблема е , че имам донор бмв като моето, но не знам точно кой е за малката и кой е за голямата тъйкато се намират един до друг , ако някой знае , ще бъда много благодарен ако качи снимка , кой е малкия.
Благодаря предварително!
Поздрави
От известно време има следния проблем , при по продължително каране с кик доун някъде около 230 км/ч колата просто забива и спира да ускорява ... не намаля просто поддържа 230 и не иска да качи повече , което не мисля , че е нормално имайки предвид , че колата е 350+ коня. Така минах през диагностика имаше 2 грешки едната за дебитомера ( където го смених и вече няма) , а другата грешка е именно тази 4521 в ДДЕ и гласи : Charge-air-pressure control of small turbocharger , control deviation Charge-air-pressure too high\negative control deviation , записана е на 3668 оборота. Още като взех колата влизаше от време на време в авариен и спираше тотално да върви и тогава смених ел.клапан на голямото турбо и се оправи... сега обаче въпроса ми е дали това е свързано с клапана на малката турбина ... тъйкато след като забие колата след 30-40 сек се оправя и не влиза в авариен режим, другото виждам за вакумните пътища пишат , обаче и тях ги смених преди 5-6 месеца всичките? Като цяло смятам да сменя клапана на малката ... но проблема е , че имам донор бмв като моето, но не знам точно кой е за малката и кой е за голямата тъйкато се намират един до друг , ако някой знае , ще бъда много благодарен ако качи снимка , кой е малкия.
Благодаря предварително!
Поздрави
Re: Error 4521 535D
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=386955
Тук съм постнал снимки за принципа на работата.
Не може да се каже клапан за малката турбина. Единствено има клапан само за голямата, който я разтоварва(уестгейта). Другите два клапана работят последователно за управлението на двете турбини.
Клапана за голямата турбина и този разпределящ изходящите газове към малката или голямата турбина(големия актуатор, който реално байпасира) са на една планка един до друг и те са плавно регулиращи(абсолютно еднакви са). А клапана, който е за разпределяне на компресиращия въздух между двете турбини (байпас) е малък и работи само отворено-затворено.
Не е лошо все пак да видиш в движение как се държи налягането - дали пренадува или ненадува.
Тук съм постнал снимки за принципа на работата.
Не може да се каже клапан за малката турбина. Единствено има клапан само за голямата, който я разтоварва(уестгейта). Другите два клапана работят последователно за управлението на двете турбини.
Клапана за голямата турбина и този разпределящ изходящите газове към малката или голямата турбина(големия актуатор, който реално байпасира) са на една планка един до друг и те са плавно регулиращи(абсолютно еднакви са). А клапана, който е за разпределяне на компресиращия въздух между двете турбини (байпас) е малък и работи само отворено-затворено.
Не е лошо все пак да видиш в движение как се държи налягането - дали пренадува или ненадува.
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Error 4521 535D
andy написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=386955
Тук съм постнал снимки за принципа на работата.
Не може да се каже клапан за малката турбина. Единствено има клапан само за голямата, който я разтоварва(уестгейта). Другите два клапана работят последователно за управлението на двете турбини.
Клапана за голямата турбина и този разпределящ изходящите газове към малката или голямата турбина(големия актуатор, който реално байпасира) са на една планка един до друг и те са плавно регулиращи(абсолютно еднакви са). А клапана, който е за разпределяне на компресиращия въздух между двете турбини (байпас) е малък и работи само отворено-затворено.
Не е лошо все пак да видиш в движение как се държи налягането - дали пренадува или ненадува.
Добре де от какво може да се получи това пренадуване на малката тогава. Вакумите са сменени всички ... турбините са рециклирани с оригинални части на 1 година( мисля че отпада варианта на зацапана турбина ? ) , няма ли някакъв електронен клапан който регулира налягането в малката?
- Brat mu
- младши ентусиаст
- Мнения: 331
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2006 330xd, 2008 A8 4.2tdi
- Мечтае да кара: WBS
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Error 4521 535D
memorex написа:MAP сензор чистене,смяна ?!?
Никаква идея къде е даже този сензор? Иначе да го сваля да се почисти ..
Още не съм намериш решение на проблем освен, че колата миналия ден си дигна 260 без проблем изглежда блокира от време на време и не го прави постоянно ... 1 път спира на 230 друг път си върви и аз не знам вече къде да го търся този проблем? Иначе как се чисти въпросният МАП сензор?
Поздрави.
Re: Error 4521 535D
CrazyElement написа:memorex написа:MAP сензор чистене,смяна ?!?
Никаква идея къде е даже този сензор? Иначе да го сваля да се почисти ..
Още не съм намериш решение на проблем освен, че колата миналия ден си дигна 260 без проблем изглежда блокира от време на време и не го прави постоянно ... 1 път спира на 230 друг път си върви и аз не знам вече къде да го търся този проблем? Иначе как се чисти въпросният МАП сензор?
Поздрави.
После пак да пишат по новините
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Error 4521 535D
memorex написа:CrazyElement написа:memorex написа:MAP сензор чистене,смяна ?!?
Никаква идея къде е даже този сензор? Иначе да го сваля да се почисти ..
Още не съм намериш решение на проблем освен, че колата миналия ден си дигна 260 без проблем изглежда блокира от време на време и не го прави постоянно ... 1 път спира на 230 друг път си върви и аз не знам вече къде да го търся този проблем? Иначе как се чисти въпросният МАП сензор?
Поздрави.
После пак да пишат по новините
Аз отидох до Германия да ги вдигна на аутобана там , няма сериозно някакви идеи за това пренадуване къде е този МАП сензор да сваля да го почистя и с какъв спрей се чисти ?
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Error 4521 535D
Като отвориш капака от дясно на двигателя по на зад в горния край
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Error 4521 535D
Почистих го този МАП сензор пак същия проблем , 2 пъти я пробвах до над 200 и 2то пъти забива като единия път на 220 км/ч на около 3800 оборта 2рия път на 240 км/ч и около 3900 и нещо оборота като педала на газта е бил съответно на 90% и 89% натиснат, това показва ИНПА , тя за разлика от ГТто не казва , че е на малката турбината а само проблем с налягането ... но мога да потвърдя едно става само след 200. 1ва 2ра 3та 4та мога да си изцеждам до 5000 без никакво забиване и грешки да хваща ... прави го само на последните предавки , което ме навява на мисълта може ли да е софтуерен проблема , тъйкато колата е с РЕМАП? Каква да е разликата за турбината, каквото налягане прави на 4000 оборота на 3та такова ще прави и на 6та? Или греша? Някакви идеи , че тази грешка няма оправяне ...
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Error 4521 535D
Да не е софтуерно ограничена скоростта
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Error 4521 535D
adovet написа:Да не е софтуерно ограничена скоростта
Е ако е как 1 път дига 220 друг път 240 друг път 255? Не не е просто забива след 200 и само след 200 .... мога да и давам колкото си искам газ до долу на 1 2 3 няма да забие
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Error 4521 535D
Най вероятно тогава пренадува турбото. Гледай с инпата да видиш като забие при какво налягане става.
Re: Error 4521 535D
Копирай заглавието в гугъл и виж по чуждестранните форуми..хората казват, че са подменили всички маркучи за вакума около турбото и проблема е изчезнал.
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Error 4521 535D
doomy525 написа:Копирай заглавието в гугъл и виж по чуждестранните форуми..хората казват, че са подменили всички маркучи за вакума около турбото и проблема е изчезнал.
То аз бях ги дал да ми ги сменят всичките вакуми преди година освен някой да се нацепил ...
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани