Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Иван Динев написа:Здравей те отново. Моите премеждия с колата продължават. Първо искам да благодаря на колегата vld за помощта.
Имам проблем със свързването с колата. Подозирам че има проблемен модул или модули. Малко информация. BMW E60 2004г. Колата има доста екстри и до преди месец всичко работеше. Единствената грешка беше липсващия дистроник.
След прибиране в силен дъжд се повреди SGM модула. Сменен с втора употреба със същия номер на модула. Повече от седмица се боря да сменя вин номера. Постоянно изкарва грешки и неще ползвам WinKFP . Пробвах много пъти повече от два часа и преди да се откажа нещата се случиха.
Следващото пътуване в дъжда завърши с друг проблем. Волан с удивителна. Инсталацията е правена преди години и не е правила проблеми. Грешката е 613D . Проверих инсталацията на проблемното място не е мръднала. За сега друго не е правено.
Въпроса ми е . За да открия проблемния модул трябва ли да го изключа физически. Ако вадя предпазителите ще мога ли да разбера кой е проблемния .
Всяка насока би ми била от полза.
Благодаря.
Как така за да откриеш пробления модул?
Нещо не те рабирам, не знаеш в кой модул ти е записана грешката ли?
Направи една дисгностика с ИСТА после следвай сервизния план и тн. това ти е най лесния начин за справяне с проблемите.
Re: Бързи въпроси и отговори
Момчета имам проблем с N52 мотора... Записва грешки на катализаторите. Къде да търся проблема... Колата е е60 525i 218ps 2006година... Грешките са с кодове 0029F4 и 0029F5 ... БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНОО
Re: Бързи въпроси и отговори
Пасват ли колекторите на катализаторите от n52 на n53 двигател. Чета на различни места, че пасват, но по телефон като звъня да поръчам спортни колектори за моята с н53 мотор, казват, че тези от н52 не пасват
- Ivo_stz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Въпрос към запознатите - как мога да разбера дали две ДМЕ-та за М54 за взаимозаместими. Едното е с номер 5WK93016 от Е60 3.0 М54, а другото е от Х3, 3.0, М54. По номер от реалоем са съвместими, но самите номера на компютъра са различни. И двете са MS45.0. Ще се слага на Е60 М54. Благодаря!
- plam+
- Потребител
- Мнения: 43
- Регистриран на: 14.11.2017
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 523i- 2006г;320Д- 2006г;118i-2010г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги някой може ли да ми каже каква е тази грешка 002A2F не мога да открия нищо.Колата е 523I 177к.с На празен ход оборотите играят и по някое време светва чека и се стабилизират /говоря на празен ход/.
- ivelin1476
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: plovdiv
- Кара: e46
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой знаели от дизел или бензин е тази скоростна кутия
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бързи въпроси и отговори
Фейсов бензин N52/N53 Xdrive
GA6HP19Z
24007592502
GA6HP19Z
24007592502
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте група.Решил съм да си съживя резервния ключ за колата БМВ Е6 2004г.,КАС2 система на ключа.Интересува ме колко ома е транспондера/антената на дистанционното.Виждам че се предлагат кръгли,а на моя ключ е правоъгълна.Може ли някой да каже нещо по въпроса?
- Иван Динев
- Потребител
- Мнения: 28
- Регистриран на: 16.06.2019
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте. Имам нужда от помощ. Решил съм да сменям пружините на моето Е60. Не намирам информация с какви пружини е колата отзад. Предните за 330мм синя точка и две розови. Задните от ръжда нищо не си личи . По сайтовете са няколко варианта и не знам какви да избера.
Колата е Е60 2004г 545i wbanb31080b078379
Благодаря.
Колата е Е60 2004г 545i wbanb31080b078379
Благодаря.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бързи въпроси и отговори
31 33 6761215 и 33 53 6761219 са ти пружините отзад.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Бързи въпроси и отговори
Отново проблеми с климатика. Малко със закъснение заработва, но поддържа налягане и температура до момента в който спра на кръстовище или изключа от скорост по някаква причина. Миналата година смених клапана за налягането и филтър дехидратора. Вчера напълних с нов фреон. На диагностиката, в движение, показва, че климатика е включен, но като паднат оборотите започва да спада налягането и се вдига температурата все едно съм го изключил. От къде може да идва проблема? На диагностиката нищо нередно не показва.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Вероятно износен компресор, който неможе да смогне в ниските, може да се диагностицира с правилното оборудване за следене на климатична система.PolYank написа:Отново проблеми с климатика. Малко със закъснение заработва, но поддържа налягане и температура до момента в който спра на кръстовище или изключа от скорост по някаква причина. Миналата година смених клапана за налягането и филтър дехидратора. Вчера напълних с нов фреон. На диагностиката, в движение, показва, че климатика е включен, но като паднат оборотите започва да спада налягането и се вдига температурата все едно съм го изключил. От къде може да идва проблема? На диагностиката нищо нередно не показва.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Интересното е че на място заработва след малко форсиране, държи налягане и температура, но продължава да работи до момента, в който потегля и измина 30-40 метра. Започва да пада налягането и след като вдигна обороти, си работи нормално до следващото изключване от скорост. Възможно ли е компютъра да го изключва заради по-нисък волтаж, примерно? Миналата година смених акумулатора и не го регистрирах. Напрежението в покой е 12.2, а при запален мотор е 13.9 - 14.2 V
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бързи въпроси и отговори
Перката работи ли ти? Но тогава би трябвало да имаш проблеми и с други неща..
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Не заради ток, просто е износен и не прави налягане на ниски обороти. Решението е смяна с нов.PolYank написа:Интересното е че на място заработва след малко форсиране, държи налягане и температура, но продължава да работи до момента, в който потегля и измина 30-40 метра. Започва да пада налягането и след като вдигна обороти, си работи нормално до следващото изключване от скорост. Възможно ли е компютъра да го изключва заради по-нисък волтаж, примерно? Миналата година смених акумулатора и не го регистрирах. Напрежението в покой е 12.2, а при запален мотор е 13.9 - 14.2 V
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани