Бързи въпроси и отговори

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от h0r4ex » 21 Фев 2024, 17:29

shopa_bs написа:
Kroki написа:можеш да имаш подгев,обдухване и масаж. Повече не


Това, което разбирам от теб е, че не можеш да имаш всичките фукции на седалките едновременно.
Ако примерно имаш парктроник и дтс, ти остават 4 копчета за подгрев и обдухване примерно и приключваш с екстрите за седалките. Правилно ли съм те разбрал?

843220_x800.jpg
Това е възможно най-натовареното копче с екстри при фейслифт-а.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Kroki » 21 Фев 2024, 18:10

съответно може да не са активни, а да имаш масаж. (което е едно просто надуване на долната част, а не на гърба :( )
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 22.09.2012
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci
Мечтае да кара: e92 m3
Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от shopa_bs » 21 Фев 2024, 20:25

h0r4ex написа:
shopa_bs написа:
Kroki написа:можеш да имаш подгев,обдухване и масаж. Повече не


Това, което разбирам от теб е, че не можеш да имаш всичките фукции на седалките едновременно.
Ако примерно имаш парктроник и дтс, ти остават 4 копчета за подгрев и обдухване примерно и приключваш с екстрите за седалките. Правилно ли съм те разбрал?

843220_x800.jpg
Това е възможно най-натовареното копче с екстри при фейслифт-а.



Аха, последното копче е комбинирано за подгрев и обдухване. Така вече излиза, че можеш да имаш или масаж или активни седалки + подгрев и обдухване. Най-накрая разбрах :D. Благодаря.
ASC off -> FUN on

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 22.09.2012
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci
Мечтае да кара: e92 m3
Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от shopa_bs » 21 Фев 2024, 20:27

Kroki написа:съответно може да не са активни, а да имаш масаж. (което е едно просто надуване на долната част, а не на гърба :( )


Е това не звучи много яко, така че май няма да го търся като екстра ( мисля, че F-ките вече имат на цялата седалка). От друга страна активните седалки звучат като нещо готино, при по-"спортно" каране.
ASC off -> FUN on

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 22.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 LCI 523i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dani Dupeto » 22 Фев 2024, 9:43

Up

Dani Dupeto написа:Здравейте! Някой може ли да ми каже каква е нормалната температура на изгорелите газове на банка 1 и банка 2? Става въпрос за Е60 523i LCI. Благодаря!
Изображение

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 7.10.2018
Пол: Мъж
Детайли за колата: 530xd e61 2009

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ne6tosmisleno » 21 Мар 2024, 18:40

DPF

Скоро свърших една простотия без да искам. Не че вече е толкова скоро, но нямах време да се разправям с това:

Оправих термостатите и съответно изкарах една успешна регенерация. Имах второ излизане от града и реших да пусна втора, защото само с една няма да мина. Проблема е, че не бях сам и ме чакаха и в бързината вместо да пусна регенерация рефлашнах, че съм сменил ДПФ-а с нов, видах го твърде късно.

Като резултат ми излезе постоянна грешка, че филтъра е запушен - 480А и 481А според делфитоp и според елм-а P14A7. Грешката седи постоянно без да се проявява и според мен спира малките регенерации. (ако правилно съм разбрал колата прави два вида регенерации). Когато се зпауши филтъра градско почва да изкарва и съобщение на дисплея след известно каране. Понякога реже и мощността.

Принципно така може да права принудителни регенерации и после известно време не ми създава проблеми, но напослък нямам много възможност да пътувам и съответно няма кога да ги правя тия регенерации.

Имате ли идея какво да направя, защото според мен единствения проблем, който има е свързан с това, че колата си мисли, че има нов филтър, а просто той не е нов и не е с очакваните показатели?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 25 Мар 2024, 16:24

Ne6tosmisleno написа:DPF

Скоро свърших една простотия без да искам. Не че вече е толкова скоро, но нямах време да се разправям с това:

Оправих термостатите и съответно изкарах една успешна регенерация. Имах второ излизане от града и реших да пусна втора, защото само с една няма да мина. Проблема е, че не бях сам и ме чакаха и в бързината вместо да пусна регенерация рефлашнах, че съм сменил ДПФ-а с нов, видах го твърде късно.

Като резултат ми излезе постоянна грешка, че филтъра е запушен - 480А и 481А според делфитоp и според елм-а P14A7. Грешката седи постоянно без да се проявява и според мен спира малките регенерации. (ако правилно съм разбрал колата прави два вида регенерации). Когато се зпауши филтъра градско почва да изкарва и съобщение на дисплея след известно каране. Понякога реже и мощността.

Принципно така може да права принудителни регенерации и после известно време не ми създава проблеми, но напослък нямам много възможност да пътувам и съответно няма кога да ги правя тия регенерации.

Имате ли идея какво да направя, защото според мен единствения проблем, който има е свързан с това, че колата си мисли, че има нов филтър, а просто той не е нов и не е с очакваните показатели?

На какъв пробег е колата?
480А и 481А - и двете банки са запушени, регенерация няма да направи ниокга сама.
Дай повече инфо, проблемите ти не са от това че си ресетнал филтъра, това не му оказва чак такова вличние че веднага да почне да го запушва.
Оказва влияние на алгоритъма за регенерациа...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 7.10.2018
Пол: Мъж
Детайли за колата: 530xd e61 2009

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ne6tosmisleno » 25 Мар 2024, 17:10

ДПФ

Колата е около 243 000 км в момента - евентуално реални.

Петък имах най-накрая пътуване извънградско:

Пуснах регенерация на магистралата и до витиня минах към 40 км в активен режим, като постоянно излизаше 480а и спираше регенерацията. Там ме хвана задръстването и като че превключи на градска регенерация в трафика. 120 км не пожела да завърши регенерацията, явно не успя да свали достатъчно, но я правеше активно. На другата сутрин запалих колата и имаше доста грешки, повечето от липса на захранване, акумулатора е вече стар и миналата година един майстор не му беше затегнал + и карах така доста време докато се усетя. От това според мен си направи кофти параметри за зареждане и от тогава не иска да го зарежда повече от 40%. Страх ме е и да го ресетна, защото ще почне да го тъпче като нов, а е на 100 години. Все пак работи безотказно и пали и в най-големия студ за момента.

Та запалих колата в събота имаше грешки за 6 свещи без за реле... Изчистих ги с надежда да е от слабия ток да ги е кътофнало. Пуснах още една регенерация, която за още 60 км не приключи до край, но в събота не ми записа нито веднъш 480а и прави регенерация постоянно.

Неделя 120 км на обратно с регенерация и отново на студен старт грешка за 6 свещи, която после изчезва след като запаля. На влизане в София я завърши. На място даваше 2.9 мб бекпрешър. До тук супер. Докато се прибрах докара до около 23 за 10 км.

Днес не съм я гледал, но ако нещо спира от тук натам регенерациите ще е грешките за свещите... Дали има връзка с принудителната регенерация дето замина нещо отново по тоя подгрев? Аз до сега доста проблеми съм имал с него и не смея да купя ново реле и свещи, защото хвърлям няколко вече, но до момента тези бяха закрепили тамън 2 зими.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 7.10.2018
Пол: Мъж
Детайли за колата: 530xd e61 2009

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ne6tosmisleno » 26 Мар 2024, 11:53

ДПФ

Предното ми мнение още не е пуснато, но ще пиша отново, защото има някакво развитие:

Неделя вечер какт оказах оставих колата пред нас топла без грешки след успешна регенерация но много бързо дигнала до 23/5 бекпрешър.

Понеделник сутрин без да правя нищо имах малко работа из центъра в задръстването и като се прибрах не съм гледал колата. Вечерта излезнах по задачки с лаптопа. Когато запалих колата бекпрешъра беше 0 до 1.9. на студено. Интересно, или сутринта си е направила малка регенерация, защото компа беше чист от грешки и нямаше грешки за подгрев, или на студено показва по-малко. Като подавах газ за малко 2/3 пъти ми показваше бекпрешър около 8200 и после пак се връщаше на 0/1.9. След 10 секунди спря да прави тая аномалия, може би кофти контакт някъде, но не записа грешка. Карах колата доста из града в трафика, вдига се до около 16, но като и подам газ слиза на 8 после. Не пусна регенерация, не си и поиска. Паркирах колата с бекпрешър към 8 и без никакви грешки.

Може ли това, че акумулатора не се зарежда хубаво и карам с подгрев на гъзогрейките при всеки студен старт да причинява въпросните аномалии с подгрева?

Иначе ДПФ-а изглежда свеж и жив за момента. Колата бях забравил колко върви наистина, бях решил, че ми е станала слаба, тя просто се е била задръстила. Сега не си иска гумите :driving:

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: h0r4ex

Последни теми
Facebook