Бързи въпроси и отговори

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Z3Ro* » 17 Апр 2023, 19:22

Аз 2021 ноември сложих оем шайба - тогава я взех за около 600 лева. Говоря за м57 мотор. Аз също тогава се чудих за Кортекото, което ми го предлагаха на малко под 400 лева - прецених, че няма смисъл да пестя в тоя случай. Потърси оем на друго място, вероятно има добра цена някъде...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 22.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
Мечтае да кара: M5 E60,F90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от iNfoster` » 18 Апр 2023, 14:50

Около 900 лв е с отстъпката ОЕМ. Иначе и аз сложих ОЕМ на Е90-то и при него няма проблем от тогава. Кортекото с отстъпката е 420 лв. Прекалено много са им надули цените ако беше 600-700 ОЕМ и аз нямаше да се колебая колеги.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Z3Ro* » 19 Апр 2023, 14:58

И в момента се намират шайби за около 600 лева - на прима виста намерих тези варианти:
Screenshot_2023-04-19-15-56-04-520_com.android.chrome-edit.jpg

Твоята не знам с кой номер е, но в реалоем ги дават заменими. А това са и цени "пациент"...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3881
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Kroki » 19 Апр 2023, 16:28

Мога да съдействам.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 22.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
Мечтае да кара: M5 E60,F90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от iNfoster` » 20 Апр 2023, 17:35

При мен излиза този парт: 11238511371 - скъпият вариант.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Z3Ro* » 05 Май 2023, 19:31

Здравейте, имам молба към някого, който има Карли и няма драми с електрониката по колата, както и има изправен IBS сензор...
Та когато е удобно, някой такъв колега да погледне показанията при него имат ли подобно разминаване, както при мен:
Screenshot_2023-05-05-20-08-08-313_com.iViNi.bmwhatLite-edit.jpg

Screenshot_2023-05-05-19-54-38-547_com.iViNi.bmwhatLite-edit.jpg

Първото е на загасен мотор, второто на празен ход. Имам чат-пат съобщения на борда за консумация и към момента подозирам IBS-a...
Благодаря предварително ! ;)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 20.07.2022
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от johnterry7 » 06 Май 2023, 2:53

Здравейте, преди половин година влезе вода и наводних модулите под резервната гума, ремонтирах ги, но сега пак същия проблем. Изгасна навигация, радио, звукови сигнализации и т.н.
Колата е E61 фейс.
Може ли да ми препоръчате сервиз в Пловдив?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 25.05.2003
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от savo_ » 06 Май 2023, 20:43

Atsalov auto

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 20.07.2022
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от johnterry7 » 07 Май 2023, 2:39

Предния път ги правих при него и издържаха 6 месеца, явно са сдали багажа тотално.
Като цяло, препоръчвам Ацалов с 2 ръце, може да познае какво има с колата ти само като я помирише, работи си професионално и не бих казал скъпо. Обаче предния път оставих колата, а самият той имаше много работа и ми държа колата над седмица за съжаление.
Просто хванах такъв период явно, но не ми се рискува сега да се разделям с автомобила за дълго време. Имате ли отзиви от други сервизи?

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 23.10.2008
Местоположение: Сливен - Варна
Пол: Мъж
Кара: Каквото му падне
Детайли за колата: M40B16 :)

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от teko90 » 11 Май 2023, 9:06

Z3Ro* написа:Здравейте, имам молба към някого, който има Карли и няма драми с електрониката по колата, както и има изправен IBS сензор...
Та когато е удобно, някой такъв колега да погледне показанията при него имат ли подобно разминаване, както при мен:
Screenshot_2023-05-05-20-08-08-313_com.iViNi.bmwhatLite-edit.jpg

Screenshot_2023-05-05-19-54-38-547_com.iViNi.bmwhatLite-edit.jpg

Първото е на загасен мотор, второто на празен ход. Имам чат-пат съобщения на борда за консумация и към момента подозирам IBS-a...
Благодаря предварително ! ;)



Имах сходен проблем. IBS-a уж записва и грешка ако е той. При мен нямаше. Смених 2 нови оригинални IBS-a като наистина си мислех, че е от него, но уви. Откачих го и карах 2 години така докато проблема се задълбочи. Според мен трябва да те притеснява колко зарежда колата, а не това минимално разминаване. За мен под 14 V си е ниско. Аз смених акумулатора с нов AGM и продължи, докато в един момент не хванах, че алтернатора зарежда както си иска на запалена кола. От 15V до 12V. Има дни в които си работи като по книжка - 14.2 - 14.5 , но има дни в които работи под 14 и от там не зарежда добре и от там грешките за консумация. Можеш да видиш и за утечка - ако е над 80mA, записва грешка за консумация също.
В моя случай, след IBS, акумулатор се оказа най-логичното - алтернатор. Смених го и към момента, нито грешки за консумация, нито нестабилност в напрежението.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 16 Май 2023, 13:01

teko90 написа:
Z3Ro* написа:Здравейте, имам молба към някого, който има Карли и няма драми с електрониката по колата, както и има изправен IBS сензор...
Та когато е удобно, някой такъв колега да погледне показанията при него имат ли подобно разминаване, както при мен:
Screenshot_2023-05-05-20-08-08-313_com.iViNi.bmwhatLite-edit.jpg

Screenshot_2023-05-05-19-54-38-547_com.iViNi.bmwhatLite-edit.jpg

Първото е на загасен мотор, второто на празен ход. Имам чат-пат съобщения на борда за консумация и към момента подозирам IBS-a...
Благодаря предварително ! ;)



Имах сходен проблем. IBS-a уж записва и грешка ако е той. При мен нямаше. Смених 2 нови оригинални IBS-a като наистина си мислех, че е от него, но уви. Откачих го и карах 2 години така докато проблема се задълбочи. Според мен трябва да те притеснява колко зарежда колата, а не това минимално разминаване. За мен под 14 V си е ниско. Аз смених акумулатора с нов AGM и продължи, докато в един момент не хванах, че алтернатора зарежда както си иска на запалена кола. От 15V до 12V. Има дни в които си работи като по книжка - 14.2 - 14.5 , но има дни в които работи под 14 и от там не зарежда добре и от там грешките за консумация. Можеш да видиш и за утечка - ако е над 80mA, записва грешка за консумация също.
В моя случай, след IBS, акумулатор се оказа най-логичното - алтернатор. Смених го и към момента, нито грешки за консумация, нито нестабилност в напрежението.

Само за протокола, с работещ IBS и здрав AGM акумулатор е абсолютно нормално алтернатора да се движи в диапазона 11.8-15в. просто така работи и зареждането е според околната температура, нивото на заряд в батерията и тн.
Като махнеш IBS остава ФИКС на 14.2в което е ниско за AGM батерия и съответно тя се скапва доста по бързо.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от andy » 16 Май 2023, 14:15

vld написа:Само за протокола, с работещ IBS и здрав AGM акумулатор е абсолютно нормално алтернатора да се движи в диапазона 11.8-15в. просто така работи и зареждането е според околната температура, нивото на заряд в батерията и тн.
Като махнеш IBS остава ФИКС на 14.2в което е ниско за AGM батерия и съответно тя се скапва доста по бързо.


Точно. При зареден акумулатор и работещ IBS, като колата е с газ зарежда ~11.8, като се върне газта и вдига ~14.8
https://youtube.com/shorts/MOCq3lC11sw?feature=share

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 16.06.2019
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Иван Динев » 16 Май 2023, 17:32

Здравей те . Имам два въпроса.
Нормално ли е на контакт колата да консумира от 9 до 13 ампера. От външен източник 13,5 волта .
И други е за WinKFP Липсва файл 16sgms60.ipo . Намирам го но не мога да го изтегля. Ако някой може да помогне ще съм му много благодарен. Трябва ми за E60 2004 бензин за SGM модула.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 16 Май 2023, 20:23

Иван Динев написа:Здравей те . Имам два въпроса.
Нормално ли е на контакт колата да консумира от 9 до 13 ампера. От външен източник 13,5 волта .
И други е за WinKFP Липсва файл 16sgms60.ipo . Намирам го но не мога да го изтегля. Ако някой може да помогне ще съм му много благодарен. Трябва ми за E60 2004 бензин за SGM модула.

Нормално е, и до 20А може да стигне ако има повечко екстри в колата.
Ползвай захранване с поне 40А на 14в при флаш на модули. (по препоръка на БМВ е даже 14.5в. но да речем че между 13.5 и 14 е ОК)

Заповядай:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 16.06.2019
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Иван Динев » 31 Май 2023, 6:27

Здравей те отново. Моите премеждия с колата продължават. Първо искам да благодаря на колегата vld за помощта.
Имам проблем със свързването с колата. Подозирам че има проблемен модул или модули. Малко информация. BMW E60 2004г. Колата има доста екстри и до преди месец всичко работеше. Единствената грешка беше липсващия дистроник.
След прибиране в силен дъжд се повреди SGM модула. Сменен с втора употреба със същия номер на модула. Повече от седмица се боря да сменя вин номера. Постоянно изкарва грешки и неще ползвам WinKFP . Пробвах много пъти повече от два часа и преди да се откажа нещата се случиха.
Следващото пътуване в дъжда завърши с друг проблем. Волан с удивителна. Инсталацията е правена преди години и не е правила проблеми. Грешката е 613D . Проверих инсталацията на проблемното място не е мръднала. За сега друго не е правено.
Въпроса ми е . За да открия проблемния модул трябва ли да го изключа физически. Ако вадя предпазителите ще мога ли да разбера кой е проблемния .
Всяка насока би ми била от полза.
Благодаря.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook