Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз 2021 ноември сложих оем шайба - тогава я взех за около 600 лева. Говоря за м57 мотор. Аз също тогава се чудих за Кортекото, което ми го предлагаха на малко под 400 лева - прецених, че няма смисъл да пестя в тоя случай. Потърси оем на друго място, вероятно има добра цена някъде...
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Бързи въпроси и отговори
Около 900 лв е с отстъпката ОЕМ. Иначе и аз сложих ОЕМ на Е90-то и при него няма проблем от тогава. Кортекото с отстъпката е 420 лв. Прекалено много са им надули цените ако беше 600-700 ОЕМ и аз нямаше да се колебая колеги.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Бързи въпроси и отговори
И в момента се намират шайби за около 600 лева - на прима виста намерих тези варианти:
Твоята не знам с кой номер е, но в реалоем ги дават заменими. А това са и цени "пациент"...
Твоята не знам с кой номер е, но в реалоем ги дават заменими. А това са и цени "пациент"...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3881
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бързи въпроси и отговори
Мога да съдействам.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Бързи въпроси и отговори
При мен излиза този парт: 11238511371 - скъпият вариант.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, имам молба към някого, който има Карли и няма драми с електрониката по колата, както и има изправен IBS сензор...
Та когато е удобно, някой такъв колега да погледне показанията при него имат ли подобно разминаване, както при мен:
Първото е на загасен мотор, второто на празен ход. Имам чат-пат съобщения на борда за консумация и към момента подозирам IBS-a...
Благодаря предварително !
Та когато е удобно, някой такъв колега да погледне показанията при него имат ли подобно разминаване, както при мен:
Първото е на загасен мотор, второто на празен ход. Имам чат-пат съобщения на борда за консумация и към момента подозирам IBS-a...
Благодаря предварително !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- johnterry7
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 20.07.2022
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, преди половин година влезе вода и наводних модулите под резервната гума, ремонтирах ги, но сега пак същия проблем. Изгасна навигация, радио, звукови сигнализации и т.н.
Колата е E61 фейс.
Може ли да ми препоръчате сервиз в Пловдив?
Колата е E61 фейс.
Може ли да ми препоръчате сервиз в Пловдив?
- savo_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 233
- Регистриран на: 25.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual
Re: Бързи въпроси и отговори
Atsalov auto
- johnterry7
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 20.07.2022
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Предния път ги правих при него и издържаха 6 месеца, явно са сдали багажа тотално.
Като цяло, препоръчвам Ацалов с 2 ръце, може да познае какво има с колата ти само като я помирише, работи си професионално и не бих казал скъпо. Обаче предния път оставих колата, а самият той имаше много работа и ми държа колата над седмица за съжаление.
Просто хванах такъв период явно, но не ми се рискува сега да се разделям с автомобила за дълго време. Имате ли отзиви от други сервизи?
Като цяло, препоръчвам Ацалов с 2 ръце, може да познае какво има с колата ти само като я помирише, работи си професионално и не бих казал скъпо. Обаче предния път оставих колата, а самият той имаше много работа и ми държа колата над седмица за съжаление.
Просто хванах такъв период явно, но не ми се рискува сега да се разделям с автомобила за дълго време. Имате ли отзиви от други сервизи?
- teko90
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Сливен - Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото му падне
- Детайли за колата: M40B16 :)
Re: Бързи въпроси и отговори
Z3Ro* написа:Здравейте, имам молба към някого, който има Карли и няма драми с електрониката по колата, както и има изправен IBS сензор...
Та когато е удобно, някой такъв колега да погледне показанията при него имат ли подобно разминаване, както при мен:
Първото е на загасен мотор, второто на празен ход. Имам чат-пат съобщения на борда за консумация и към момента подозирам IBS-a...
Благодаря предварително !
Имах сходен проблем. IBS-a уж записва и грешка ако е той. При мен нямаше. Смених 2 нови оригинални IBS-a като наистина си мислех, че е от него, но уви. Откачих го и карах 2 години така докато проблема се задълбочи. Според мен трябва да те притеснява колко зарежда колата, а не това минимално разминаване. За мен под 14 V си е ниско. Аз смених акумулатора с нов AGM и продължи, докато в един момент не хванах, че алтернатора зарежда както си иска на запалена кола. От 15V до 12V. Има дни в които си работи като по книжка - 14.2 - 14.5 , но има дни в които работи под 14 и от там не зарежда добре и от там грешките за консумация. Можеш да видиш и за утечка - ако е над 80mA, записва грешка за консумация също.
В моя случай, след IBS, акумулатор се оказа най-логичното - алтернатор. Смених го и към момента, нито грешки за консумация, нито нестабилност в напрежението.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
teko90 написа:Z3Ro* написа:Здравейте, имам молба към някого, който има Карли и няма драми с електрониката по колата, както и има изправен IBS сензор...
Та когато е удобно, някой такъв колега да погледне показанията при него имат ли подобно разминаване, както при мен:
Първото е на загасен мотор, второто на празен ход. Имам чат-пат съобщения на борда за консумация и към момента подозирам IBS-a...
Благодаря предварително !
Имах сходен проблем. IBS-a уж записва и грешка ако е той. При мен нямаше. Смених 2 нови оригинални IBS-a като наистина си мислех, че е от него, но уви. Откачих го и карах 2 години така докато проблема се задълбочи. Според мен трябва да те притеснява колко зарежда колата, а не това минимално разминаване. За мен под 14 V си е ниско. Аз смених акумулатора с нов AGM и продължи, докато в един момент не хванах, че алтернатора зарежда както си иска на запалена кола. От 15V до 12V. Има дни в които си работи като по книжка - 14.2 - 14.5 , но има дни в които работи под 14 и от там не зарежда добре и от там грешките за консумация. Можеш да видиш и за утечка - ако е над 80mA, записва грешка за консумация също.
В моя случай, след IBS, акумулатор се оказа най-логичното - алтернатор. Смених го и към момента, нито грешки за консумация, нито нестабилност в напрежението.
Само за протокола, с работещ IBS и здрав AGM акумулатор е абсолютно нормално алтернатора да се движи в диапазона 11.8-15в. просто така работи и зареждането е според околната температура, нивото на заряд в батерията и тн.
Като махнеш IBS остава ФИКС на 14.2в което е ниско за AGM батерия и съответно тя се скапва доста по бързо.
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Само за протокола, с работещ IBS и здрав AGM акумулатор е абсолютно нормално алтернатора да се движи в диапазона 11.8-15в. просто така работи и зареждането е според околната температура, нивото на заряд в батерията и тн.
Като махнеш IBS остава ФИКС на 14.2в което е ниско за AGM батерия и съответно тя се скапва доста по бързо.
Точно. При зареден акумулатор и работещ IBS, като колата е с газ зарежда ~11.8, като се върне газта и вдига ~14.8
https://youtube.com/shorts/MOCq3lC11sw?feature=share
- Иван Динев
- Потребител
- Мнения: 28
- Регистриран на: 16.06.2019
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравей те . Имам два въпроса.
Нормално ли е на контакт колата да консумира от 9 до 13 ампера. От външен източник 13,5 волта .
И други е за WinKFP Липсва файл 16sgms60.ipo . Намирам го но не мога да го изтегля. Ако някой може да помогне ще съм му много благодарен. Трябва ми за E60 2004 бензин за SGM модула.
Нормално ли е на контакт колата да консумира от 9 до 13 ампера. От външен източник 13,5 волта .
И други е за WinKFP Липсва файл 16sgms60.ipo . Намирам го но не мога да го изтегля. Ако някой може да помогне ще съм му много благодарен. Трябва ми за E60 2004 бензин за SGM модула.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Иван Динев написа:Здравей те . Имам два въпроса.
Нормално ли е на контакт колата да консумира от 9 до 13 ампера. От външен източник 13,5 волта .
И други е за WinKFP Липсва файл 16sgms60.ipo . Намирам го но не мога да го изтегля. Ако някой може да помогне ще съм му много благодарен. Трябва ми за E60 2004 бензин за SGM модула.
Нормално е, и до 20А може да стигне ако има повечко екстри в колата.
Ползвай захранване с поне 40А на 14в при флаш на модули. (по препоръка на БМВ е даже 14.5в. но да речем че между 13.5 и 14 е ОК)
Заповядай:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Иван Динев
- Потребител
- Мнения: 28
- Регистриран на: 16.06.2019
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравей те отново. Моите премеждия с колата продължават. Първо искам да благодаря на колегата vld за помощта.
Имам проблем със свързването с колата. Подозирам че има проблемен модул или модули. Малко информация. BMW E60 2004г. Колата има доста екстри и до преди месец всичко работеше. Единствената грешка беше липсващия дистроник.
След прибиране в силен дъжд се повреди SGM модула. Сменен с втора употреба със същия номер на модула. Повече от седмица се боря да сменя вин номера. Постоянно изкарва грешки и неще ползвам WinKFP . Пробвах много пъти повече от два часа и преди да се откажа нещата се случиха.
Следващото пътуване в дъжда завърши с друг проблем. Волан с удивителна. Инсталацията е правена преди години и не е правила проблеми. Грешката е 613D . Проверих инсталацията на проблемното място не е мръднала. За сега друго не е правено.
Въпроса ми е . За да открия проблемния модул трябва ли да го изключа физически. Ако вадя предпазителите ще мога ли да разбера кой е проблемния .
Всяка насока би ми била от полза.
Благодаря.
Имам проблем със свързването с колата. Подозирам че има проблемен модул или модули. Малко информация. BMW E60 2004г. Колата има доста екстри и до преди месец всичко работеше. Единствената грешка беше липсващия дистроник.
След прибиране в силен дъжд се повреди SGM модула. Сменен с втора употреба със същия номер на модула. Повече от седмица се боря да сменя вин номера. Постоянно изкарва грешки и неще ползвам WinKFP . Пробвах много пъти повече от два часа и преди да се откажа нещата се случиха.
Следващото пътуване в дъжда завърши с друг проблем. Волан с удивителна. Инсталацията е правена преди години и не е правила проблеми. Грешката е 613D . Проверих инсталацията на проблемното място не е мръднала. За сега друго не е правено.
Въпроса ми е . За да открия проблемния модул трябва ли да го изключа физически. Ако вадя предпазителите ще мога ли да разбера кой е проблемния .
Всяка насока би ми била от полза.
Благодаря.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани