бмв е60 пуши
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- david8605
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.04.2015
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: бмв е60
- Детайли за колата: БМВ е60 2006г. 530Д 231 к.с
бмв е60 пуши
Здравейте, колата ми е бмв е60 530Д 231 кс. от както е свален катализатора и дпф-а колата пуши и на место и в движение и мерише на сурова нафта, минала на диагностика при няколко души но всички показатели са ок, софтуера е изолиран, реално колата няма никакви проблеми разход на гориво,антрифриза не намалява работи мотора добре... някой може ли да помогне от къде да търсим проблема?
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: бмв е60 пуши
david8605 написа:Здравейте, колата ми е бмв е60 530Д 231 кс. от както е свален катализатора и дпф-а колата пуши и на место и в движение и мерише на сурова нафта, минала на диагностика при няколко души но всички показатели са ок, софтуера е изолиран, реално колата няма никакви проблеми разход на гориво,антрифриза не намалява работи мотора добре... някой може ли да помогне от къде да търсим проблема?
Цвят на дима ?
- david8605
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.04.2015
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: бмв е60
- Детайли за колата: БМВ е60 2006г. 530Д 231 к.с
Re: бмв е60 пуши
mitiwww написа:david8605 написа:Здравейте, колата ми е бмв е60 530Д 231 кс. от както е свален катализатора и дпф-а колата пуши и на место и в движение и мерише на сурова нафта, минала на диагностика при няколко души но всички показатели са ок, софтуера е изолиран, реално колата няма никакви проблеми разход на гориво,антрифриза не намалява работи мотора добре... някой може ли да помогне от къде да търсим проблема?
Цвят на дима ?
Бяло и мерише на сурова нафта!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: бмв е60 пуши
david8605 написа:mitiwww написа:david8605 написа:Здравейте, колата ми е бмв е60 530Д 231 кс. от както е свален катализатора и дпф-а колата пуши и на место и в движение и мерише на сурова нафта, минала на диагностика при няколко души но всички показатели са ок, софтуера е изолиран, реално колата няма никакви проблеми разход на гориво,антрифриза не намалява работи мотора добре... някой може ли да помогне от къде да търсим проблема?
Цвят на дима ?
Бяло и мерише на сурова нафта!
При какви условия пуши?
Като загрее и като спреш на място и после тръгнеш или постоянно?
- jivakula
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: бмв е60 пуши
Според мен е релето на подгревните свещи и/или свещи. Има писано много за беля пушек когато колата е студена.
При мен се получава от време на време, имам грешка за всички свещи в двигателя.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
При мен се получава от време на време, имам грешка за всички свещи в двигателя.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
- damian2112
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '17 G31 530dx, '08 R56 Mini Cooper
- Мечтае да кара: V8
Re: бмв е60 пуши
Аз имам сходен проблем, който се проявява само, когато навън е студено и колата е студена: при студен старт, ако външната температура е под 10-тина градуса, от ауспуха излиза блед дим, не е гъст, на цвят го докарва бяло-сиво, и изчезва след 2-3 минути (като дигне температура колата). Освен това първоначално се усеща от време на време нещо като прекъсване на целия двигател, сякаш спира за части от секундата и колата се разтриса. Това също го прави, само докато е студена колата, обикновено се усеща на празен ход. Сменени са всички свещи и реле релулатора, но продължава да го прави. Дюзите съм ги гледал с ISTA (INPA поради някаква причина не иска да ми чете колата), изглеждат наред, с корекции в рамките на +/- 0.1-0.3. Поста ми е провокиран от мнението на andy, понеже казва, че въпреки, че на диагностика не излиза, проблема е в дюзите, а аз през цялото време си мисля, че такива симптоми водят към това заключение. Може ли да споделиш (ако знаеш) защо не могат да се хванат от компютърна диагностика и какъв би бил евентуално проблема? Иначе колата си има мощност, като цяло си работи отлично, с изключение на тези дразнещи притрисания в студено време. Пробвал съм и с Pro-tec, без резултат, даже имах чувството, че с него притриса повече. Карам с уж хубаво гориво (Shell V-power), от различни бензиностанции, пробвал съм и други горива, явно проблема не е в горивото. Колата е 525d LCI, 3.0d, 197 коня, DPF и катализатора не са махани.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: бмв е60 пуши
damian2112 написа:Аз имам сходен проблем, който се проявява само, когато навън е студено и колата е студена: при студен старт, ако външната температура е под 10-тина градуса, от ауспуха излиза блед дим, не е гъст, на цвят го докарва бяло-сиво, и изчезва след 2-3 минути (като дигне температура колата). Освен това първоначално се усеща от време на време нещо като прекъсване на целия двигател, сякаш спира за части от секундата и колата се разтриса. Това също го прави, само докато е студена колата, обикновено се усеща на празен ход. Сменени са всички свещи и реле релулатора, но продължава да го прави. Дюзите съм ги гледал с ISTA (INPA поради някаква причина не иска да ми чете колата), изглеждат наред, с корекции в рамките на +/- 0.1-0.3. Поста ми е провокиран от мнението на andy, понеже казва, че въпреки, че на диагностика не излиза, проблема е в дюзите, а аз през цялото време си мисля, че такива симптоми водят към това заключение. Може ли да споделиш (ако знаеш) защо не могат да се хванат от компютърна диагностика и какъв би бил евентуално проблема? Иначе колата си има мощност, като цяло си работи отлично, с изключение на тези дразнещи притрисания в студено време. Пробвал съм и с Pro-tec, без резултат, даже имах чувството, че с него притриса повече. Карам с уж хубаво гориво (Shell V-power), от различни бензиностанции, пробвал съм и други горива, явно проблема не е в горивото. Колата е 525d LCI, 3.0d, 197 коня, DPF и катализатора не са махани.
Компресията мерена ли е?
Може някой мслен сегмент да е спекъл, при суден старт се наблюдава точно това, докато уплътни цилиндрите пропушва сиво бяло, щом стопли всичко заспива.
Може да се види като показател какво показвате корекциите на дюзите веднага след палене, ако са с много големи корекции и после се нормалицират, това е потвърждаващо, че конкретен цилиндър не е добре уплътнен.
Разход на масло има ли и колко е за 10 000км ?
- damian2112
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '17 G31 530dx, '08 R56 Mini Cooper
- Мечтае да кара: V8
Re: бмв е60 пуши
Дюзите на студено като съм ги мерил, имаше една с 1.0 корекция, която почти веднага падаше до нормални стойности. Компресия не сме мерили, загуба на масло видима няма, макар че кората под двигателя е омазнена, но за там ми казаха, че сълзи леко от турбото, а то си надува нормално, без някакви странни шумове Благодаря за насоките, като имам път към сервиза (и е позастудяло), ще ги накарам да видят сегментите. Притрисането може ли да е свързано с тях също?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: бмв е60 пуши
damian2112 написа:Дюзите на студено като съм ги мерил, имаше една с 1.0 корекция, която почти веднага падаше до нормални стойности. Компресия не сме мерили, загуба на масло видима няма, макар че кората под двигателя е омазнена, но за там ми казаха, че сълзи леко от турбото, а то си надува нормално, без някакви странни шумове Благодаря за насоките, като имам път към сервиза (и е позастудяло), ще ги накарам да видят сегментите. Притрисането може ли да е свързано с тях също?
Сегментите няма как да ги видят ей така просто, трябва да се разглоби целия мотор, затова е по лесно да се измери компресията.
Като питам за разход на масло имам в предвид не външни течове, те нямат отношение към работата на мотора, имам в предвид доливаш ли и през колко време.
ако харчи по 2-3л. на 10000км. и не е от турбото или вакум помпата като нищо нещата могат да са по сериозни.
На какви километри е колата, щом има ДПФ би трябвало да не е на повече от 300к км. ?
Може и от някоя дюза да е проблема всичко е много относително.
Претрисането е симптом, че някой цилиндър не работи коректно, вече причините са няколко или дюза или компресия това е.
- damian2112
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '17 G31 530dx, '08 R56 Mini Cooper
- Мечтае да кара: V8
Re: бмв е60 пуши
Не, разход на масло нямам, на щеката си седи на макс и сменям на 10-12 000 км. Колата според auto-records 2015-та е била на 410 000 км, нямам подробна история какво е сменяно по нея, но е била поддържана в БМВ доста време следгаранционно (колата е 2007-ма произведена) и е възможно DPF-а да е сменян в някакъв момент. Ами значи ще мерим компресия на първо време.
Re: бмв е60 пуши
damian2112 написа:Може ли да споделиш (ако знаеш) защо не могат да се хванат от компютърна диагностика и какъв би бил евентуално проблема?
При теб симптомите не са точно като на повечето, т.е. да пуши леко и при загрял мотор, но това се случва при премахнат ДПФ, а ти твърдиш че твоя е там.
При еднакво износване на разпръсквачите (дюзите) няма да видиш корекция с диагностиката. Тогава пускат малко повече гориво, което е достатъчно за да пуши на празен ход и при топъл мотор.
Re: бмв е60 пуши
Колеги,нормално ли е след, дълъг период на седене,само с припалване!И след това,1път да пропушили бяло,при ускорение,след това никакви пушеци няма?Нито на място,нито в движение.?Колата е е60 3.0d 231 с дпф,и катализатоНе губи антифриз,и масло не пипа.
- Giorceto
- Дружба Тийм
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: бмв е60 пуши
Ако е на 410 и не е сменям ДПФа, по-добре го махни, според мен е заминал отдавна. Ако е заминал сегмент, ако я оставиш да работи 30 минути на място и после в покараш, трябва да почне да пуши много и то синьо.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Re: бмв е60 пуши
Не колега,не пуши ако се кара всеки ден.Никакво димене,и при ускорение,ама оставих,я за 1месец,в гараж и само я припалях,за по 20мин.За първи път,го направи,да не е регенерираща и за това така да изпуши,и то само един път.
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани