530xi - гасне при палене в студено време

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 25.04.2020

530xi - гасне при палене в студено време

Мнение от danielangelov91 » 28 Дек 2021, 18:59

Здравейте,

при палене в студено време колата гасне. Понякога отнема 10-тина паления докато реално запали. В този момент започват да играят оборотите -> https://photos.app.goo.gl/1WkXUQwoSgWzh5AMA
Когато е топло почти винаги пали от раз като леко пак играят оборотите.
При диагностика единствено излиза грешка от knock sensor, но като говорих с "колеги" ми казаха по-скоро да се ориентирам към датчик на разпределителен вал или датчик за положение на разпределителния вал.

Също така при въртене на волана на място оборотите се вдигат.

Има ли как да се диагностицира кой от двата трябва да се смени?

Благодаря предварително!

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 15.04.2015
Пол: Мъж

Re: 530xi - гасне при палене в студено време

Мнение от M1r0 » 12 Апр 2022, 9:52

Здравей, аз имам същия проблем с малката разлика, че при мен на второто палене всичко е наред и двигателя си върви дори без да трепери. Щом е 530xi, предполагам е n53b30 двигателя. Моята е 525xi (218 к.с.), но двигателят е същия, само няма DISA клапа на капака.

Имам съмнения, че е инжектор. Гледах по чуждестранните форуми, че ако не са 11та ревизия е много голяма възможността да изпускат гориво в цилиндъра и да "давят" колата, точно както на старите съветски като дръпнеш смукача до края. На моята са сменени 5 от 6 инжектора и са ревизия 9. надявам се да мина с 1 инжектор, защото са си скъпи.

Отделно при палене има ли един тежък бял пушек? Моята си го има и до колкото разбрах може да е симптом на проблем с капака на клапаните или гарнитурата, който се надявам да премахна със смяната на капака, заради PCV клапана/филтър картерни газове и гумички на клапаните. Проблемът може да е следния - (1) да тече масло през гарнитурата в цилиндъра или (2) да имаш пукнат капак на клапаните, от които да смуче повече въздух, за който може да предвиди, след дебитомера и (3, това което смятам, че имам аз) неразделяне картерните газове от маслото. При мен и теб е само на студено и предполагам, само след като автомобилът е стоял известно време, за да може да изстине двигателя.

След целия роман, вкарвам колата в сервиза на 18ти и като се разбере какво точно е, ще ти върна отговор. На 99% съм сигурен, че това са 2 отделни проблема, но ще видим.

Поздрави!

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook