Прекъсване на радио и клъстер Е60 530i 2004г.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 16.03.2021
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530i (M54B30)
Мечтае да кара: BMW G30 M5 Competition
Детайли за колата: BMW E60 530i 2004г., с M54B30 мотор, ръчни скорости, цвят - Black Sapphire, цял m-tech пакет, джанти - style 172M 19' "спайдър"
Член на БМВ КЛУБ БЪЛГАРИЯ.

Прекъсване на радио и клъстер Е60 530i 2004г.

Мнение от konnika_s_glava » 17 Мар 2022, 20:50

Здравейте колеги!

Имам следния казус и се надявам да ме залеете с ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ! :D :D :D
Автомобилът ми е Е60 530i(М54В30) с ръчни скорости, 2004г. На скоро го закупих и се появиха много интересни проблеми, а именно след палене минават около 10 сек преди да се активира клъстера(арматурното табло). Първите 10 сек абсолютно всички стрелки стоят на минимум. Също така много от станциите на радиото са с лошо качество и сравнително често се случва докато карам музиката просто да спира и всичко по екрана блокира. Даже няколко пъти ми се случи екранът да се изключва(става черен или замръзва някаква много тъмна картина) и след 10 мин да се пуска пак. Появи се и вертикална зелена черта в дясната половина на дисплея. До колкото знам това май е фактор, че има някакъв проблем с модула. И двата ключа не работят дистанционно.. трябва да се заключва през централното. Колата в момента е на сервиз и майстора е забелязал, че нещо не е ок и ми спомена за някакви неща с антената, но не разбрах за какво става въпрос, а и той не е специалист по автомобилна електроника. Аз лично предполагам, че проблемите може да са в модулите някъде, но ще се радвам да чуя и вашето мнение за проблема и може би предложения за решаването му и ако сте се сблъсквали с такъв проблем, може да споделите даже при кой майстор сте ходили, дали сте доволни и някакви ориентировъчни цени.

Автомобилът е с "малката навигация" (М-ASK)!

Благодаря предварително! :D :D :D :bchug:
За какво ти е жена, когато имаш BMW, което да ти трови живота! :mhihi: :mhihi: :mhihi: :bchug:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Прекъсване на радио и клъстер Е60 530i 2004г.

Мнение от vld » 01 Апр 2022, 15:18

Трудно може да се каже къде е проблема без обстойна проверка на електрическата инсталация на колата и на конкретните проблемни модули.
Станциите вероятно пръщят заради лош контак или скъсан кабел към антенния модул.
Таблото има най различни причини поради които да се държи така...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 16.03.2021
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530i (M54B30)
Мечтае да кара: BMW G30 M5 Competition
Детайли за колата: BMW E60 530i 2004г., с M54B30 мотор, ръчни скорости, цвят - Black Sapphire, цял m-tech пакет, джанти - style 172M 19' "спайдър"
Член на БМВ КЛУБ БЪЛГАРИЯ.

Re: Прекъсване на радио и клъстер Е60 530i 2004г.

Мнение от konnika_s_glava » 01 Апр 2022, 19:13

vld написа:Трудно може да се каже къде е проблема без обстойна проверка на електрическата инсталация на колата и на конкретните проблемни модули.
Станциите вероятно пръщят заради лош контак или скъсан кабел към антенния модул.
Таблото има най различни причини поради които да се държи така...

За проблемът с таблото - явно съм за ново такова. Сигурно са го прецакали като са въртяли километража. Поне до такова заключение стигнахме с майстора след като рециклирахме алтернатор и пререгистрирахме акумулатора ПРАВИЛНО, защото е бил сменян и не са го регистрирали.
За проблемът с инфотеймънт системата - четох, питах и стигнах до един проблем, а именно охлаждащото вентилаторче на гърба на модула. Според всичко изчетено, това вентилаторче може да изгори и да доведе до прегряване, което от своя страна да доведе до засичане, прекъсване за по-дълго време и т.н. Чудя се дали, ако го сменя, ще заработи като хората. Единственият проблем е, че не намирам никъде такова вентилаторче и може би ще се наложи да звънна в Daru Cars или Mcars и да ги питам тях. Другият вариант е по-очевидния... да е за рециклиране CCC модула. Само не знам къде мога да го рециклирам. Четох по разни теми във форумът и видях за един колега Oci(Оци), който явно се занимава с такива неща.
За какво ти е жена, когато имаш BMW, което да ти трови живота! :mhihi: :mhihi: :mhihi: :bchug:

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook