Прекъсване на радио и клъстер Е60 530i 2004г.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- konnika_s_glava
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 16.03.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i (M54B30)
- Мечтае да кара: BMW G30 M5 Competition
- Детайли за колата: BMW E60 530i 2004г., с M54B30 мотор, ръчни скорости, цвят - Black Sapphire, цял m-tech пакет, джанти - style 172M 19' "спайдър"
Член на БМВ КЛУБ БЪЛГАРИЯ.
Прекъсване на радио и клъстер Е60 530i 2004г.
Здравейте колеги!
Имам следния казус и се надявам да ме залеете с ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ!
Автомобилът ми е Е60 530i(М54В30) с ръчни скорости, 2004г. На скоро го закупих и се появиха много интересни проблеми, а именно след палене минават около 10 сек преди да се активира клъстера(арматурното табло). Първите 10 сек абсолютно всички стрелки стоят на минимум. Също така много от станциите на радиото са с лошо качество и сравнително често се случва докато карам музиката просто да спира и всичко по екрана блокира. Даже няколко пъти ми се случи екранът да се изключва(става черен или замръзва някаква много тъмна картина) и след 10 мин да се пуска пак. Появи се и вертикална зелена черта в дясната половина на дисплея. До колкото знам това май е фактор, че има някакъв проблем с модула. И двата ключа не работят дистанционно.. трябва да се заключва през централното. Колата в момента е на сервиз и майстора е забелязал, че нещо не е ок и ми спомена за някакви неща с антената, но не разбрах за какво става въпрос, а и той не е специалист по автомобилна електроника. Аз лично предполагам, че проблемите може да са в модулите някъде, но ще се радвам да чуя и вашето мнение за проблема и може би предложения за решаването му и ако сте се сблъсквали с такъв проблем, може да споделите даже при кой майстор сте ходили, дали сте доволни и някакви ориентировъчни цени.
Автомобилът е с "малката навигация" (М-ASK)!
Благодаря предварително!
Имам следния казус и се надявам да ме залеете с ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ!
Автомобилът ми е Е60 530i(М54В30) с ръчни скорости, 2004г. На скоро го закупих и се появиха много интересни проблеми, а именно след палене минават около 10 сек преди да се активира клъстера(арматурното табло). Първите 10 сек абсолютно всички стрелки стоят на минимум. Също така много от станциите на радиото са с лошо качество и сравнително често се случва докато карам музиката просто да спира и всичко по екрана блокира. Даже няколко пъти ми се случи екранът да се изключва(става черен или замръзва някаква много тъмна картина) и след 10 мин да се пуска пак. Появи се и вертикална зелена черта в дясната половина на дисплея. До колкото знам това май е фактор, че има някакъв проблем с модула. И двата ключа не работят дистанционно.. трябва да се заключва през централното. Колата в момента е на сервиз и майстора е забелязал, че нещо не е ок и ми спомена за някакви неща с антената, но не разбрах за какво става въпрос, а и той не е специалист по автомобилна електроника. Аз лично предполагам, че проблемите може да са в модулите някъде, но ще се радвам да чуя и вашето мнение за проблема и може би предложения за решаването му и ако сте се сблъсквали с такъв проблем, може да споделите даже при кой майстор сте ходили, дали сте доволни и някакви ориентировъчни цени.
Автомобилът е с "малката навигация" (М-ASK)!
Благодаря предварително!
За какво ти е жена, когато имаш BMW, което да ти трови живота!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Прекъсване на радио и клъстер Е60 530i 2004г.
Трудно може да се каже къде е проблема без обстойна проверка на електрическата инсталация на колата и на конкретните проблемни модули.
Станциите вероятно пръщят заради лош контак или скъсан кабел към антенния модул.
Таблото има най различни причини поради които да се държи така...
Станциите вероятно пръщят заради лош контак или скъсан кабел към антенния модул.
Таблото има най различни причини поради които да се държи така...
- konnika_s_glava
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 16.03.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i (M54B30)
- Мечтае да кара: BMW G30 M5 Competition
- Детайли за колата: BMW E60 530i 2004г., с M54B30 мотор, ръчни скорости, цвят - Black Sapphire, цял m-tech пакет, джанти - style 172M 19' "спайдър"
Член на БМВ КЛУБ БЪЛГАРИЯ.
Re: Прекъсване на радио и клъстер Е60 530i 2004г.
vld написа:Трудно може да се каже къде е проблема без обстойна проверка на електрическата инсталация на колата и на конкретните проблемни модули.
Станциите вероятно пръщят заради лош контак или скъсан кабел към антенния модул.
Таблото има най различни причини поради които да се държи така...
За проблемът с таблото - явно съм за ново такова. Сигурно са го прецакали като са въртяли километража. Поне до такова заключение стигнахме с майстора след като рециклирахме алтернатор и пререгистрирахме акумулатора ПРАВИЛНО, защото е бил сменян и не са го регистрирали.
За проблемът с инфотеймънт системата - четох, питах и стигнах до един проблем, а именно охлаждащото вентилаторче на гърба на модула. Според всичко изчетено, това вентилаторче може да изгори и да доведе до прегряване, което от своя страна да доведе до засичане, прекъсване за по-дълго време и т.н. Чудя се дали, ако го сменя, ще заработи като хората. Единственият проблем е, че не намирам никъде такова вентилаторче и може би ще се наложи да звънна в Daru Cars или Mcars и да ги питам тях. Другият вариант е по-очевидния... да е за рециклиране CCC модула. Само не знам къде мога да го рециклирам. Четох по разни теми във форумът и видях за един колега Oci(Оци), който явно се занимава с такива неща.
За какво ти е жена, когато имаш BMW, което да ти трови живота!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани