EKPS Проблем
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
EKPS Проблем
Здравейте, колеги,
колата е 535D LCI. Миналата седмица колата угасна в движение и не пожела да запали повече. След като пътната помощ ме стовари пред майстора, след около час време, запали все едно нищо не е било . Беше записала ниско лягане в рейла и две грешки за нисък и висок волтаж в EKPS модула. След това минах около 200-300 километра и нямаше проблем. Днес при паленето ми изписа "Fuel pump", но колата не угасна. Прочетох я и ми изкара отново висок волтаж в модула на помпата.
Имам висок волтаж и в SZL модула. В тази връзка бях решил да правя алтернатор, но се разчетох и повечето го отдават на помпа или модула. Някой имал ли е такива проблеми да сподели акъл.
колата е 535D LCI. Миналата седмица колата угасна в движение и не пожела да запали повече. След като пътната помощ ме стовари пред майстора, след около час време, запали все едно нищо не е било . Беше записала ниско лягане в рейла и две грешки за нисък и висок волтаж в EKPS модула. След това минах около 200-300 километра и нямаше проблем. Днес при паленето ми изписа "Fuel pump", но колата не угасна. Прочетох я и ми изкара отново висок волтаж в модула на помпата.
Имам висок волтаж и в SZL модула. В тази връзка бях решил да правя алтернатор, но се разчетох и повечето го отдават на помпа или модула. Някой имал ли е такива проблеми да сподели акъл.
Re: EKPS Проблем
Здравей аз имах монтиран допълнителен имобилайзер към каското и беше вързан към помпата под седалката.
Изкарваше грешка Fuel pump. Махнах бушончето и колата запали. Смених батерийката на допълнителния имобилайзер и нямам проблеми.
Изкарваше грешка Fuel pump. Махнах бушончето и колата запали. Смених батерийката на допълнителния имобилайзер и нямам проблеми.
Re: EKPS Проблем
jordan00 написа:Здравей аз имах монтиран допълнителен имобилайзер към каското и беше вързан към помпата под седалката.
Изкарваше грешка Fuel pump. Махнах бушончето и колата запали. Смених батерийката на допълнителния имобилайзер и нямам проблеми.
Привет, аз нямам допълнително монтиран имобилайзер.
Тази седмица рециклирах алтернатора, който беше нещо ужасно. Оказа се, че е китайски с китайско реле регулатор
Сега карам и чакам да видя, дали това е бил проблема.
Re: EKPS Проблем
Проблема е решен. Оказа се, че алтернатора ми е бил тотал щета. Ротора и статора даваха на късо...
След смяната му с друг, всичко се реши.
Темата може да бъде затворена.
След смяната му с друг, всичко се реши.
Темата може да бъде затворена.
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: EKPS Проблем
Да не пускам нова тема. Имам подобен проблем. Колата е е60 N53 530i. След 10 минутна почивка на бензиностанция на магистрала при излизане от бензиностанцията и ускорение, колата придърпа и светна чека. Имаше доста грешки за ниско напрежение, грешка от модула на помпата EKP 6293 motor current too high и грешка за ниско налягане рейла. Тъй като бях тръгнал на почивка, ща не ща минах още 500км докато се прибрах. Не съм има повече проблем. Днес е карах из София и също нямах проблем. Преди 3-4 седмици веднъж отказа да запали. При третото въртене на стартера запали. Никаква грешка нямаше тогава. Колата се кара всеки ден и проблем след този случай не съм имал. Според мен нямам проблем с тоците, ама знам ли. Вероятно помпата е пред умиране, но четох из нета, че и модулите за управление на помпата също може да причинят проблема. Някаква насока как да установя дали е помпата или модула?
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: EKPS Проблем
За да не оставя темата с отворен край да споделя че при мен грешката повече не се появи. Вместо това почна да ми излиза грешка за високто налягане (N53/директно впръскаване). Но гледах наляганто на помапата в резервоара (помпа ниско налягане) докато ускорявам и видях че пада на 3 бара и тогава излиза грешката и влиза в авариен режим (engine reduce power). При мен наляганията на помпите се гледат в INPA ../F5/F2/F6. Налягането на помпата в резервора трябва да е 5 бара и да пада максимум до 4.5. При нормално работеща N53 мотор налягането на рейла трябва да е 200 бара. Ако тръгва на 150 вече е в save mode (нямам грешка на таблото). Ако работи на 100 бар значи еку-то е детекнало течащ инжектор и се оптива да редуцира проблема (не знам дали има съобщение за грешка, но вероятно има). Ако налягането е около 5-6 бара значи помпата на виско налягане е изключила и виждата съобщение за reduce engine power.
Също така трябва да се види и колко мощност и подава EKP модула. В INPA ../F6/F1/F5 Трябава да е между 40 и 60% за N53/N43. При мен при подаване гас стигна 75% и пак записа грешка и влиза в аварииен режим.
Наляганията и мощността не се гледат в аварииен режим. При N53/N43 тогава еку-то спира помпата на високото налягане и дава 100% мощност на помпата в резервора (помпа ниско налягане). Разбира се N53/N43 моторите са малко по-различни, но все пак проверката дали кляка налягането и каква мощност се подава към помпата би била релевантна и за другите мотори.
За да ви излизат въоще тези стойности в INPA трабва да си свалите нов loader за MSD80 (MSD80 loader 2.023). Моя беше доста стар. Повече инфо как да видите какъв е текущия и как да го смените тук:
https://bimmerprofs.com/msd80-loader-2-023/
Също така трябва да се види и колко мощност и подава EKP модула. В INPA ../F6/F1/F5 Трябава да е между 40 и 60% за N53/N43. При мен при подаване гас стигна 75% и пак записа грешка и влиза в аварииен режим.
Наляганията и мощността не се гледат в аварииен режим. При N53/N43 тогава еку-то спира помпата на високото налягане и дава 100% мощност на помпата в резервора (помпа ниско налягане). Разбира се N53/N43 моторите са малко по-различни, но все пак проверката дали кляка налягането и каква мощност се подава към помпата би била релевантна и за другите мотори.
За да ви излизат въоще тези стойности в INPA трабва да си свалите нов loader за MSD80 (MSD80 loader 2.023). Моя беше доста стар. Повече инфо как да видите какъв е текущия и как да го смените тук:
https://bimmerprofs.com/msd80-loader-2-023/
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани