Защо 60-ките возят като каруца?

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Защо 60-ките возят като каруца?

Мнение от zvetiko » 28 Апр 2022, 10:14

Е34 до около 215км/ч е повече от стабилна. След това започва да повдига. В завоите има уникално поведение. За Е60- в доста отношения е странна като поведение и може да се каже и проблемна, което се отразява на цената и втора употреба.

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4205
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Защо 60-ките возят като каруца?

Мнение от ///M_Martin » 28 Апр 2022, 15:54

Аз карах Е60 M SPORT pre LCI 8 години и още в началото ми возеше доста меко и сложих KW V1 и стана тотално друга кола-всеки който се е возил в нея е бил доволен как вози.
Оригинално беше на 19-ки но аз и сложих 20-ки и пак си возеше супер.

Просто понятието "твърдо" е различно за различните хора :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Защо 60-ките возят като каруца?

Мнение от BaDxBoY » 28 Апр 2022, 16:00

От пасат 7-ца аз лично на по-дървено окачване не съм се возил. Имам чувството, буквално че се возя на картинг. И това 2 различни, без да имат спортни окачвания е т.н.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: Защо 60-ките возят като каруца?

Мнение от Bogdan_Nikolov » 28 Апр 2022, 19:20

zvetiko написа:Е34 до около 215км/ч е повече от стабилна. След това започва да повдига. В завоите има уникално поведение. За Е60- в доста отношения е странна като поведение и може да се каже и проблемна, което се отразява на цената и втора употреба.
Точно цената й за втора употреба е доста висока. Купих си Е34 през 2007 г. 525 tds 94г. седан в отлично здраве за 5000 лв., в момента карам Е60 face 530d 2007 г, коята спокойно може да й взема 15к без проблем. Е60 особено facelift с М57 държи цена.

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Защо 60-ките возят като каруца?

Мнение от fitter » 28 Апр 2022, 22:02

ivanski_2 написа:
apexs написа:Направо се чудя какви Е60 сте карали и возили . Ако коментираме коли на по 500 000 е друга тема.


Абе и аз това се чудя, моята е на 320 000 и вози, абе мамка му доста добре ,слизаме от F01 от е39, и веднага се мятаме в космоса....е моята вози според субективното мнение на 4-ма пътуващи около 400-500км с нея, доста по-добре и по-тихо (с двоен стъклопакет съм)„ нищо не скърца пука стръже свири и каквото и да е , на 120км на магистралта си шептим да му се невиди, кое е неудобното на е61?

Някой колега който е имал е60 и сега има според неговите разбирания по-добра от към возия кола, нека пише на ЛС ако е от София/Пловдив/Смолян да видим аз ли не съм се возил на читава нова кола(баси от толкова много се на бараки да съм попадал) или количката ми наистина вози прилично :dunno: :paranoid:

ОЕМ окачване, динамик драйв, бърза рейка и спортен салон с надуване, ако има значение :dunno:
Карах 130К км Е60 с Dynamic Drive и сега вече около 25к км F11 пак с Dynamic Drive и EDC (не ме питайте колко време я търсих:))И двете са на 18-ки гуми (245/45/18). Разлика в полза на F11 усещам само на comfort EDC- наслаждавам се на всеки път колко добре може да вози БМВ на 18-ки. В същото време на Sport колата става все едно е със спортно окачване. За мен разковничето е в Dynamic Drive при Е60 с хубава возия. Пробвал съм без активни щанги и возията е доста по-лоша. Ето каква е тайната :

DynamicDrive therefore
enhances driving stability. Vertically divided
stabilizer bars on both axles are the basic
elements of this system. Both halves of the
stabilizer bars are connected by a hydraulic
oscillating motor which adapts the suspension
to the road situation within milliseconds.
DynamicDrive also improves driving comfort -
especially ride comfort - when travelling
straight ahead. If potholes are present on one
side of the road, in vehicles with conventional
stabilizer bars this has a negative effect on the
suspension on the other side. Not so with
DynamicDrive.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 26.04.2021
Пол: Мъж
Кара: E60 530d, ML 320, Subaru Forester
Мечтае да кара: собствения си автомобил.

Re: Защо 60-ките возят като каруца?

Мнение от JoroZan » 18 Май 2022, 13:46

Защото първото е60 излезе преди 20-тина години. Ако си карал или возил в милионниК (масово срещан в БГ) вероятността да вози като каруца е голяма! Ако колата е с оригинално и сравнително ново окачване вози леко твърдо, но изключително стегнато, което се усеща добре и при нашите разбити пътища...

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.09.2020

Re: Защо 60-ките возят като каруца?

Мнение от serafima » 30 Май 2022, 20:22

Милионник или не, ако колата няма разбито окачване и/или е ремонтирано, няма значение. Че има разлика от ОЕМ носачи, тампони, пружини, амортисьори и афтърмаркет такива, ако ще да са Лемфьордер, Закс и ТРВ - има, но факта си е, че Е60/61 си вози по-твърдо от предишното и следващото поколение 5-ца. Съответно и от преките конкуренти от Мерцедес и Ауди. Смятам, че е инженерно решение, за да е по-спортно усещането и управлението на колата - голям страничен наклон на задните гуми за по-голяма стабилност в завои, много малко странично разклащане, много директен волан... На хубав и равен път е страхотно усещането, на нашите пътища... всяка неравност я усещаш.
Аз имам друг въпрос - тежки ли са ви воланите, спрямо други марки/модели коли? :D

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 2.06.2022
Пол: Мъж

Re: Защо 60-ките возят като каруца?

Мнение от destrobg » 03 Юни 2022, 8:27

JoroZan написа:Защото първото е60 излезе преди 20-тина години. Ако си карал или возил в милионниК (масово срещан в БГ) вероятността да вози като каруца е голяма! Ако колата е с оригинално и сравнително ново окачване вози леко твърдо, но изключително стегнато, което се усеща добре и при нашите разбити пътища...


ЧИСТО НОВО ОТ ДО афтърмаркт също вози супер стегнато и добре !!!
Не знам тая тема от какъв човек е написана ама ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Защо 60-ките возят като каруца?

Мнение от Tsureto » 07 Юни 2022, 9:02

От човек, който колата му се гледа безкомпромисно. Всичко се сменя навреме и с оригинални части, доколкото може да се нарече в България такива.
Аз лично както казах, карам М спорт версия на колата, следователно и окачването е такова. Отделно съм със 128-ци 19-ки на 35 профил, следователно, отново, както споменах, мойта вози като каруца. Съдя от това, че е М спорт и 19ките. НО, казвам, НО, имам много приятели с буквално стокови 60-ки със 17-ки джанти, нормално окачване. Даже съм се возил в такава със 16-ки, което е безумие за такава кола И пак, колата ми се видя, че вози твърдо.
Съдя по предишните бмв-та, които съм карал. е46, е39, е36. Карал съм и ф10, ф30 и за мен е60-ката вози най-твърдо, усеща всички неравности. При дупки не минава като лодка спрямо примерно Е класата същата година, а направо туп-туп, твърдо.

Виждам, че тук няколко колеги, едва ли не ще ме нарочат, че колата ми е ръждясал варел с несменяно окачване от 10 години, но грешат. Ако искат може да си направим сбирка в София, и да ги повозя и да ми видят най-вече колата. Не става дума в темата за моя автомобил, а за впечатлението ми от примерно седем е60-ки, че просто возят твърдо и усещат всичко. И по-скоро, главната идея е, защо от БМВ така са решили. Както един колега каза, може би заради по спортното усещане, спрямо преки конкурентни, но да, интересно ми е защо точно този автомобил е решено да вози по-твърдо.
Може би е паралелно с дизайна отвън и вътре, да е най-различна от всички бмв-та :D:D:D

Поздрави.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 10.04.2018

Re: Защо 60-ките возят като каруца?

Мнение от ieevtimov » 07 Юни 2022, 9:56

Tsureto написа:От човек, който колата му се гледа безкомпромисно. Всичко се сменя навреме и с оригинални части, доколкото може да се нарече в България такива.
Аз лично както казах, карам М спорт версия на колата, следователно и окачването е такова. Отделно съм със 128-ци 19-ки на 35 профил, следователно, отново, както споменах, мойта вози като каруца. Съдя от това, че е М спорт и 19ките. НО, казвам, НО, имам много приятели с буквално стокови 60-ки със 17-ки джанти, нормално окачване. Даже съм се возил в такава със 16-ки, което е безумие за такава кола И пак, колата ми се видя, че вози твърдо.
Съдя по предишните бмв-та, които съм карал. е46, е39, е36. Карал съм и ф10, ф30 и за мен е60-ката вози най-твърдо, усеща всички неравности. При дупки не минава като лодка спрямо примерно Е класата същата година, а направо туп-туп, твърдо.

Виждам, че тук няколко колеги, едва ли не ще ме нарочат, че колата ми е ръждясал варел с несменяно окачване от 10 години, но грешат. Ако искат може да си направим сбирка в София, и да ги повозя и да ми видят най-вече колата. Не става дума в темата за моя автомобил, а за впечатлението ми от примерно седем е60-ки, че просто возят твърдо и усещат всичко. И по-скоро, главната идея е, защо от БМВ така са решили. Както един колега каза, може би заради по спортното усещане, спрямо преки конкурентни, но да, интересно ми е защо точно този автомобил е решено да вози по-твърдо.
Може би е паралелно с дизайна отвън и вътре, да е най-различна от всички бмв-та :D:D:D

Поздрави.


След като и на мен ми направи впечатление, че Е60 вози доста твърдо се позачетох по ревюта. Оказа се, че това е най-спортно настроената петица, дори и във варианта със стандартно окачване.
Имам Голф 4 1.9 с гуми 205/55/16 - минава по меко през неравности, особено от типа - напречни сцепвания по асфалта.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 25.05.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E70 X5 3.0D/E60 525D

Re: Защо 60-ките возят като каруца?

Мнение от chokolino_88 » 07 Юни 2022, 17:15

Аз съм със спортно окачване и 17ките не ме спасяват изобщо. Без значение от скоростта на определени пътища наистина си вози като каруца, примерно части от магистрала Тракия (дори в нови участъци). Съмнявал съм се в криви гуми, джанти, баланс, рейка, счупена ходова част, но майсторите на преглед винаги са ми казвали, че нямам проблеми...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: Защо 60-ките возят като каруца?

Мнение от nickem » 07 Юни 2022, 19:00

Tsureto написа:От човек, който колата му се гледа безкомпромисно. Всичко се сменя навреме и с оригинални части, доколкото може да се нарече в България такива.
Аз лично както казах, карам М спорт версия на колата, следователно и окачването е такова. Отделно съм със 128-ци 19-ки на 35 профил, следователно, отново, както споменах, мойта вози като каруца. Съдя от това, че е М спорт и 19ките. НО, казвам, НО, имам много приятели с буквално стокови 60-ки със 17-ки джанти, нормално окачване. Даже съм се возил в такава със 16-ки, което е безумие за такава кола И пак, колата ми се видя, че вози твърдо.
Съдя по предишните бмв-та, които съм карал. е46, е39, е36. Карал съм и ф10, ф30 и за мен е60-ката вози най-твърдо, усеща всички неравности. При дупки не минава като лодка спрямо примерно Е класата същата година, а направо туп-туп, твърдо.

Виждам, че тук няколко колеги, едва ли не ще ме нарочат, че колата ми е ръждясал варел с несменяно окачване от 10 години, но грешат. Ако искат може да си направим сбирка в София, и да ги повозя и да ми видят най-вече колата. Не става дума в темата за моя автомобил, а за впечатлението ми от примерно седем е60-ки, че просто возят твърдо и усещат всичко. И по-скоро, главната идея е, защо от БМВ така са решили. Както един колега каза, може би заради по спортното усещане, спрямо преки конкурентни, но да, интересно ми е защо точно този автомобил е решено да вози по-твърдо.
Може би е паралелно с дизайна отвън и вътре, да е най-различна от всички бмв-та :D:D:D

Поздрави.

Честно казано темата с това заглавие звучи като един доста неуспешен опит за тролене и не може да очакваш да те вземат насериозно. :)
Аз съм имал две Е60-ки и съм карал поне 20-тина други, последната ми кола беше със спорт окачване и 18-ки и за 4 години никой който я е карал или се е возил не се е оплакал от возията. Това за минаването като лодка на Е-класата са пълни глупости, в W211 body roll-a е трагичен и мианава толкова тежко през дупките, колкото 60-ката. Отделно да се сравнява возията на Е36 с Е60 някакси не звучи сериозно, не мислиш ли?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 26.04.2021
Пол: Мъж
Кара: E60 530d, ML 320, Subaru Forester
Мечтае да кара: собствения си автомобил.

Re: Защо 60-ките возят като каруца?

Мнение от JoroZan » 09 Юни 2022, 20:51

Явно ти е малко опита с е60 колега, не се засягай. Това е едно от най-хубавите неща в модела. Аз също съм карал доста е60-ки. Проблема е в твоя телевизор!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Защо 60-ките возят като каруца?

Мнение от Tsapo » 12 Юни 2022, 9:25

Преди имах Е61 LCI с 18-ки. Возеше си доста твърдо, направо на моменти имах чувството, че при някаква неравност или дупка се отлепвам от пътя.
Сега карам F11 LCI с 18-ки. От първия момент си казах "все едно седнах в S класа". Разликата между двете е от земята до небето. Като Ф-та ми е с обикновено окачване. G30 съм карал съвсем малко и нямам много впечатления, но общото ми усещане беше, че няма разлика с F-та.

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook