Въпрос за Антенния Модул
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- gmgeorgiev
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 30.04.2021
Въпрос за Антенния Модул
Здравейте Колеги.
Отдавна се чудех и питах наляво и надясно, но не успях да намеря читави хора, не и на такива хора, на които да се доверя.
Вторият ми проблем е следния:
- Аз съм трети собственик и предишния изобщо не е гледал колата по никакъв начит. както знаеме, кола и жена не се ли гледат, се развалят. Та по колата съм сменил дюзи, ремъци, обслужил съм я, вече мърка и е доволна, но не успях да намеря читав ел. човек, за да види антенния модул и някой който разбира от тези неща, защото за да отключа колата, трябва да отида плътно на спойлерчето й и да натисна бутона за отключване.
Колата ми няма comfort, няма го палчето за отключване на вратата, проверявал съм по VIN, не поддържа тази опция.
Става въпрос за BMW 525D, 2004 произведена Октомври по ВИН номер, 177 к.с.
Четох, че тези модули се сменят, защото просто някой от на БМВ дизайнерите са си оставили ръцете и може вода да е влязла, или просто да го е хванала някоя корозия, но лично мене ме е страх да пипам да не счупя или разваля нещо, че отиде. Да си кажа честно, не разбирам от тези неща.
Това ми е втория проблем. Та първия проблем ми е следния:
- След като оправих дюзите, напълно са ОК смея да кажа, вече нямам проблеми с оборотите, върви та чак не издържа, нооо. Още имам проблема със изкарването на бял дим, дори сега като се затопли времето, докато не я форсирам достатъчно, или не загрее поне над 80c. Също така, предишния собственик като е махнал DPF-а е забравил да махне и сондата (софтуерно). Аз не смея да кодирам нищо - нямам и софтуера, но дори и да го имах, не бих. Турбото ми е рециклирано и моя майстор ми каза, че нищо му няма, а белия дим не е от турбото. Няма изпускане на масло, антивриз нито пък вода. Колектора ми е здрав, не е първа младост, но си го бива, за момента поне.
Та по този въпрос, има ли някакъв вариант, ако се оправи софтуера да не си търси тази сонда, някой който разбира от софтуери за тези бмв-та, да го погледне и да ми каже какво става, че аз хал хабер си нямам. И дали има нужда от някаква корекция някъде и с какво, да даде съвети, разбира се, ще си платя, защото просто този дим има мирис на нафта, бял е, не е гъсто бял, не е от вода и нито маслото нито антифриза ми е намялал. Този проблем намаля след като оправих дюзите (смених разпръсквачите на всички 6, бяха си е**ли майката с извинение), но още го има. Имам съмнения, че или не са регулирани правилно иимат нужда от настройка, или нещо по-мрачно е подпудител на този бял дим. (Не е сив, не гори масло.)
Поздрави.
Отдавна се чудех и питах наляво и надясно, но не успях да намеря читави хора, не и на такива хора, на които да се доверя.
Вторият ми проблем е следния:
- Аз съм трети собственик и предишния изобщо не е гледал колата по никакъв начит. както знаеме, кола и жена не се ли гледат, се развалят. Та по колата съм сменил дюзи, ремъци, обслужил съм я, вече мърка и е доволна, но не успях да намеря читав ел. човек, за да види антенния модул и някой който разбира от тези неща, защото за да отключа колата, трябва да отида плътно на спойлерчето й и да натисна бутона за отключване.
Колата ми няма comfort, няма го палчето за отключване на вратата, проверявал съм по VIN, не поддържа тази опция.
Става въпрос за BMW 525D, 2004 произведена Октомври по ВИН номер, 177 к.с.
Четох, че тези модули се сменят, защото просто някой от на БМВ дизайнерите са си оставили ръцете и може вода да е влязла, или просто да го е хванала някоя корозия, но лично мене ме е страх да пипам да не счупя или разваля нещо, че отиде. Да си кажа честно, не разбирам от тези неща.
Това ми е втория проблем. Та първия проблем ми е следния:
- След като оправих дюзите, напълно са ОК смея да кажа, вече нямам проблеми с оборотите, върви та чак не издържа, нооо. Още имам проблема със изкарването на бял дим, дори сега като се затопли времето, докато не я форсирам достатъчно, или не загрее поне над 80c. Също така, предишния собственик като е махнал DPF-а е забравил да махне и сондата (софтуерно). Аз не смея да кодирам нищо - нямам и софтуера, но дори и да го имах, не бих. Турбото ми е рециклирано и моя майстор ми каза, че нищо му няма, а белия дим не е от турбото. Няма изпускане на масло, антивриз нито пък вода. Колектора ми е здрав, не е първа младост, но си го бива, за момента поне.
Та по този въпрос, има ли някакъв вариант, ако се оправи софтуера да не си търси тази сонда, някой който разбира от софтуери за тези бмв-та, да го погледне и да ми каже какво става, че аз хал хабер си нямам. И дали има нужда от някаква корекция някъде и с какво, да даде съвети, разбира се, ще си платя, защото просто този дим има мирис на нафта, бял е, не е гъсто бял, не е от вода и нито маслото нито антифриза ми е намялал. Този проблем намаля след като оправих дюзите (смених разпръсквачите на всички 6, бяха си е**ли майката с извинение), но още го има. Имам съмнения, че или не са регулирани правилно иимат нужда от настройка, или нещо по-мрачно е подпудител на този бял дим. (Не е сив, не гори масло.)
Поздрави.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Въпрос за Антенния Модул
Аз в момента съм в същите или подобни драми - с комби съм и оправих кабелите на вратата отзад, смених батерията, но все още има намален обхват на ключа и централното ми си прави каквото иска - като доближа колата, отключва без да съм пипал ключа или дръжката на врата, с комфортен достъп съм. Понякога, както съм близо до вратата и двигателят работи, централното се заключва отново само, понякога заключва и веднага отключва, все едно се обучава ключ при е39. Грешки и аз нямам, та сега се целя в антенния модул, понеже е силикониран и причината за това вероятно е наводнение в миналото. Днес писах на Софтелектроник, но ми отговориха, че нямат поддръжка за тая част. Нова е към 600 лева, втора ръка май вървят към 100, но гаранция-Франция... Та вероятно ще скачам на една нова, поне да знам, че това е отметнато като драма на тоя навес...
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 163
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Въпрос за Антенния Модул
Поръчах си антенен модул от ибей за 140 лв. Вече година и половина нямам никакъв проблем и отключва от 50 метра.
- gmgeorgiev
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 30.04.2021
Re: Въпрос за Антенния Модул
Z3Ro* написа:Аз в момента съм в същите или подобни драми - с комби съм и оправих кабелите на вратата отзад, смених батерията, но все още има намален обхват на ключа и централното ми си прави каквото иска - като доближа колата, отключва без да съм пипал ключа или дръжката на врата, с комфортен достъп съм. Понякога, както съм близо до вратата и двигателят работи, централното се заключва отново само, понякога заключва и веднага отключва, все едно се обучава ключ при е39. Грешки и аз нямам, та сега се целя в антенния модул, понеже е силикониран и причината за това вероятно е наводнение в миналото. Днес писах на Софтелектроник, но ми отговориха, че нямат поддръжка за тая част. Нова е към 600 лева, втора ръка май вървят към 100, но гаранция-Франция... Та вероятно ще скачам на една нова, поне да знам, че това е отметнато като драма на тоя навес...
Аз малко поразпитах и се оказа, че е common issue със комбитата, както и четох във форума.
Питах един познат, и ми каза, че имам три варианта, естествено, щом и Вие сте с комби също важи за Вас.
Първия е: Ел. Техник и човек който разбира от кодиране, чипа на стария модул за заключване се сваля, монтира се новия и се обучава, заедно с него и ключа.
Вторият е: Както колегата е писал горе - един антенен модул от ebay или от един сайт с три букви, на място отиваме както се казва, пробваме - стане - стане, ако не - здраве да е - следващия и така.
А иначе днес разговарях с един пичага за проблема ми със пушенето, оказва се, че колата като и е махнат DPF-а, не е махнат като хората и си прави регенерация ей тъй, когато и скимне ( не е точно така, но аз така си го виждам). Та, другата седмица ще ходя при него да видим какво ще стане точно.
philip_vd - Може ли да споделите, за кой модел и ние ще намерил нещо подобно за нашите коли?
- gmgeorgiev
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 30.04.2021
Re: Въпрос за Антенния Модул
Та, разбрах от къде е проблема.
Проблема е от кабел - маса лентовия на самата антена.
Та, някой има ли такъв кабел, за сверяване: 6917928 номера на кабела.
И снимка тук: https://m.media-amazon.com/images/I/610 ... L1500_.jpg
А ако някой знае, дали се слага лесно, че искам сам да си го сложа?
Проблема е от кабел - маса лентовия на самата антена.
Та, някой има ли такъв кабел, за сверяване: 6917928 номера на кабела.
И снимка тук: https://m.media-amazon.com/images/I/610 ... L1500_.jpg
А ако някой знае, дали се слага лесно, че искам сам да си го сложа?
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани