BMW E60 520I motoroldruck
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- ilia1984
- младши ентусиаст
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
BMW E60 520I motoroldruck
Здравейте колеги днес си купих BMW E60 520I M54 2004 ръчка , и докато го карах към вкъщи при рязко спиране се появи надписа " motoroldruck " символа за масло, след като което изчезва , появява се само на загрял мотор и при спиране , на какво може да се дължи , маслото не е сменяно все още.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: F-16, от прясно поръчаните
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: BMW E60 520I motoroldruck
"Прекалено ниско налягане на моторното масло. Възможна е повреда на двигателя. Угасете двигателя. Продължаване на движението не е възможно"
За сервиз си или обратно при продавача, но си виж нивото за всеки случай първо...
За сервиз си или обратно при продавача, но си виж нивото за всеки случай първо...
Los hombres no frenan
No discrimination! (unless you are russian)
No discrimination! (unless you are russian)
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: BMW E60 520I motoroldruck
Колега, като начало виж нивото на маслото. Добре е да се смени маслото, защото не знаеш какво точно е в момента, дали има разни неща в него и т.н. При смяната сложи качествено масло 5W30, с добри почистващи свойства. Ако продължи да излиза грешката се измерва налягането на маслото, за да се разбере дали проблема е в датчика или е нещо по сериозно. Е, освен, ако продавача не подскаже нещо, за което знае.
- ilia1984
- младши ентусиаст
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: BMW E60 520I motoroldruck
zvetiko написа:Колега, като начало виж нивото на маслото. Добре е да се смени маслото, защото не знаеш какво точно е в момента, дали има разни неща в него и т.н. При смяната сложи качествено масло 5W30, с добри почистващи свойства. Ако продължи да излиза грешката се измерва налягането на маслото, за да се разбере дали проблема е в датчика или е нещо по сериозно. Е, освен, ако продавача не подскаже нещо, за което знае.
Днес ще сменя маслото с 5W40 и ще споделя дали има промяна , проблема се явява когато загрее мотора на ниски обороти, иначе двигателя си работи много тихо и равномерно.
П/С Да сложа ли нещо за прочистване на маслото?
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 897
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: BMW E60 520I motoroldruck
Смени и датчиците за налягане на маслото. Понякога дават фира и те. Аз имах същия филм с едно Ауди, но се оказа скапан датчик. Особено ако са мили двигателя се прецакват разни такива неща.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: BMW E60 520I motoroldruck
Това май не е Е60
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: BMW E60 520I motoroldruck
Kroki написа:Това май не е Е60
Изглежда повече на няк'ва 3ка или 1ца, ма може да си му я бутнали за 60тка...
п.с. може снимката да е примерна
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: BMW E60 520I motoroldruck
Аз съм с е60 от 3 години и проблема с ниското налягане се появява всяко лято. Тази година почна от рано и взе да ме дразни в повече. Първоначално проблема се разрешаваше със смяната на маслото ,ползвам само бардал 5/30 и го сменям на макс 6к ,точно заради светването на този датчик. При по-старо масло се проявява по-често ,в момента съм изминал 2500 км .. от последната смяна и два дни датчика светва за секунди на полегнал полицай,завой или вече и изключване от скорост и само на загрял двигател. Светва датчика и изгасва след секунди,след това няма никакви грешки в менюто и при диагностика. Сменил съм всички датчици мисля ,освен този в картера, миналото,а и по -миналото лято са ми замервали помпата и уж си прави добро налягане ,а съм съветван от доста майстори да сменя маслената помпа и като ги попитам дали ще се реши проблема получавам отговора,че нищо сигурно няма . Та ,ако някой има идеи нека сподели
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 897
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: BMW E60 520I motoroldruck
На ниски обороти ли ти излиза грешката, или когато си бил във високи обороти (над 3000)?
Re: BMW E60 520I motoroldruck
На ниски,като спра подаването на газ и на изключена предавка. Някога примерно при леко движение и вместо на първа ,потеглям от втора и пак е възможно да го направи. Гледах ,че колега се е справил с подобен проблем като е сменил клапан и маркуч на картерните газове. Прави го проблема почти само лятото при високи температури навън и загрята кола
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 897
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: BMW E60 520I motoroldruck
Според мен е заради помпа или лагери/хлабини на колянов вал. Може и двете.
Re: BMW E60 520I motoroldruck
Днес доволно каране градско , на кола седяла цял ден на слънце и никакъв проблем . Ще почна Тея дни от периферията,от най -тънките неща ,казаха ми за клапан и гарнитурка в корпуса на масления филтър,ще видя дали са здрави,понеже никога не съм ги сменял, отделно и около картерните и така. Следваща стъпка ще е да сложа 10/40 масло,въпреки че от последната смяна съм минал 2600 км само ,ако след Тея 3 хода няма ефект ще мисля за помпа,двигател и тн
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 897
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: BMW E60 520I motoroldruck
За гарнитурки на маслено тяло - не съм сигурен дали е от това.
Не мисля, че е заради клапан и филтър за картерни газове.
Свали картера и виж цедката на помпата. Провери състоянието на лагерите.
Относно масло - Може би 5W-50 или 10W-60 в краен случай..
Не мисля, че е заради клапан и филтър за картерни газове.
Свали картера и виж цедката на помпата. Провери състоянието на лагерите.
Относно масло - Може би 5W-50 или 10W-60 в краен случай..
Re: BMW E60 520I motoroldruck
Днес светна за секунди веднъж,при влизане на лек завой на втора предавка. След това изчезна,при паркиране не светна. Още не съм намерил време да ходя в сервиз и да се почне отнякъде........
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани