Проблем с паленето, след няколко цикъла каране (CAS?)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с паленето, след няколко цикъла каране (CAS?)
Здравейте колеги,
Преди година и половина ми се появи проблем.
След няколко цикъла на каране, особено, когато е топло и след "настиксане", загасям колата с бутона, върша нещо и като седна да паля, отказва. Забелязах, че проблема се появява, когато е по-топло и когато колата се е нагряла.
Зимата нямах нито един такъв случай, но при първите температури от 20 градуса и повече, започна пак да го прави.
Симптоми: вкарвам ключа на мястото му, всичко светва, както се очаква, натискам бутона Start/Stop и не завърта въобще. След многократни опити всякаш нещо отлепя и пак започва да пали. След като запали, примерно гася и пробвам пак - без проблем, т.е. никога не го прави един след друг, ами на случаен принцип.
Мислите ли, че това е CAS модулът и ако си намеря такъв втора употреба (61359395656), възможно ли е той да се "обучи" за моята кола? BMW-то е E60 фейслифт, 530i / 200kW (N53b30).
ПП: Казаха ми, че имало някаква кампания в BMW по моят случай, но аз много не го разбрах човекът какво иска да каже, прати ми снимката, която прикачам към темата:
Благодаря ви много!
Поздрави,
Крис
Преди година и половина ми се появи проблем.
След няколко цикъла на каране, особено, когато е топло и след "настиксане", загасям колата с бутона, върша нещо и като седна да паля, отказва. Забелязах, че проблема се появява, когато е по-топло и когато колата се е нагряла.
Зимата нямах нито един такъв случай, но при първите температури от 20 градуса и повече, започна пак да го прави.
Симптоми: вкарвам ключа на мястото му, всичко светва, както се очаква, натискам бутона Start/Stop и не завърта въобще. След многократни опити всякаш нещо отлепя и пак започва да пали. След като запали, примерно гася и пробвам пак - без проблем, т.е. никога не го прави един след друг, ами на случаен принцип.
Мислите ли, че това е CAS модулът и ако си намеря такъв втора употреба (61359395656), възможно ли е той да се "обучи" за моята кола? BMW-то е E60 фейслифт, 530i / 200kW (N53b30).
ПП: Казаха ми, че имало някаква кампания в BMW по моят случай, но аз много не го разбрах човекът какво иска да каже, прати ми снимката, която прикачам към темата:
Благодаря ви много!
Поздрави,
Крис
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- SpasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 95
- Регистриран на: 9.10.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E61 в цвят “мантинела”
Re: Проблем с паленето, след няколко цикъла каране (CAS?)
Имал съм няколко случая на странни проблеми свързани с CAS модули на е60 и е90. Наистина най-бързо ще се провери чрез замяна с друг. Всеки ключар занимаващ се с изработване на ключове за BMW трябва да има необходимия програматор с който да “клонира” твоя модул в моргаджийски такъв. Естествено : Цвета на “новия” модул и номерата трябва да са еднакви със оригиналния. Добре е да се обърнеш към човек с опит, защото процесора е заключен и има шанс да се изтрие по време на четенето.
Все пак не изключвам и възможен проблем със стартера, шалтера или релето за стартера.
Все пак не изключвам и възможен проблем със стартера, шалтера или релето за стартера.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с паленето, след няколко цикъла каране (CAS?)
Щом светват всички лампи колата дава контакт и едва ли проблема е cas-a.
Симптомите са за стартер.
Симптомите са за стартер.
Re: Проблем с паленето, след няколко цикъла каране (CAS?)
Благодаря ви много, колеги!
Мисля, че не е стартера, защото го подмених с нов, bosch. Имах вече 2 пъти проблеми със стартера. Първия път спрях да купя нещо от един магазин и повече не завъртя.
Носих го на ремонт и го сложихме, като работи половин година без проблем, но мисля, че ми свърши бензина, а стрелката показваше, че има и аз доста въртях и явно го запалих.
След това направо взех рециклиран Bosch, s 2 години гарнация. Само при един от случаите обаче беше записало грешка за CAS, но аз не я записах (забравих) и след това не се е появила, действително.
Грешка със стартера също не записва, но странно че все едно "залепя" нещо, като се нагрее и после светват лампите и ми се стеснява само перките на седаклата, а не се чува дори изхвърляне от стартера и за това към КАС-а се насочихме. Начинът по който послените 2 пъти успях да я запаля е след последователно бързи натискане на Start/Stopa-a и на 10тия път завърта и пали. Друго, което съм забелязал е че понякога слагам ключа, светват лампите, натискам бутона и завърта след 2 секунди примерно. Случва се да кажем поне веднъж седмично и това. Това също ме караше да клоня повече към КАС.
Благодаря още веднъж, колеги, да сте живи и здрави, да си караме баварчетата
Поздрави,
Крис
Мисля, че не е стартера, защото го подмених с нов, bosch. Имах вече 2 пъти проблеми със стартера. Първия път спрях да купя нещо от един магазин и повече не завъртя.
Носих го на ремонт и го сложихме, като работи половин година без проблем, но мисля, че ми свърши бензина, а стрелката показваше, че има и аз доста въртях и явно го запалих.
След това направо взех рециклиран Bosch, s 2 години гарнация. Само при един от случаите обаче беше записало грешка за CAS, но аз не я записах (забравих) и след това не се е появила, действително.
Грешка със стартера също не записва, но странно че все едно "залепя" нещо, като се нагрее и после светват лампите и ми се стеснява само перките на седаклата, а не се чува дори изхвърляне от стартера и за това към КАС-а се насочихме. Начинът по който послените 2 пъти успях да я запаля е след последователно бързи натискане на Start/Stopa-a и на 10тия път завърта и пали. Друго, което съм забелязал е че понякога слагам ключа, светват лампите, натискам бутона и завърта след 2 секунди примерно. Случва се да кажем поне веднъж седмично и това. Това също ме караше да клоня повече към КАС.
Благодаря още веднъж, колеги, да сте живи и здрави, да си караме баварчетата
Поздрави,
Крис
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Проблем с паленето, след няколко цикъла каране (CAS?)
КАС-а ли се оказа в крайна сметка или все още не си решил проблема?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- SpasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 95
- Регистриран на: 9.10.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E61 в цвят “мантинела”
Re: Проблем с паленето, след няколко цикъла каране (CAS?)
Привет отново.
Оказа се, че реле за стартера има единствено в CAS-а. Всъщност вътре има само едно реле. Вероятно контактите му са нагоряли и трябва да се смени.
Оказа се, че реле за стартера има единствено в CAS-а. Всъщност вътре има само едно реле. Вероятно контактите му са нагоряли и трябва да се смени.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Проблем с паленето, след няколко цикъла каране (CAS?)
Я си погледни и подмени стоп машинката на педала на спирачката.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Проблем с паленето, след няколко цикъла каране (CAS?)
BorislavB написа:КАС-а ли се оказа в крайна сметка или все още не си решил проблема?
Здравей колега,
Още не съм го решил проблема. Търся КАС и да го обучим наново. Затруднен съм с намирането му поне тук в БГ.
Ще пиша задължително като го оправя проблема и ако е от това, но да, вероятно релето, вътре в кас-а е проблема.
Поздрави,
КРис
Re: Проблем с паленето, след няколко цикъла каране (CAS?)
SpasT написа:Привет отново.
Оказа се, че реле за стартера има единствено в CAS-а. Всъщност вътре има само едно реле. Вероятно контактите му са нагоряли и трябва да се смени.
Здравей колега,
Вече няколко човека ми казват, че е точно релето. За целта търся употребяван кас, който да обучим ноново. Дали с релето по-лесно би било да се случи това?
Благодаря,
Крис
Re: Проблем с паленето, след няколко цикъла каране (CAS?)
Kroki написа:Я си погледни и подмени стоп машинката на педала на спирачката.
Здравей колега,
Първо в нея се бях огледал, но и според мен и според майстора ми си работи безотказно. Проверката я направих, като един от пътите, в който отказа да запали, гледах дали светкат стоповете и всеки път си светкаха без проблем.
Но ако си намеря и е на прилична цена, ще подменя и нея и благодаря много!
Поздрави,
Крис
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани