Отново с е60!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3690
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Отново с е60!
След темата отново с 36, не вярваш че ще пиша тема отново с е60, при положение че определено нямам време за проекти вече, но както се казва никога не казвай никога. Тази тема и проект ще е малко по различен и темата ще е малко по-малко подробна понеже нямам много свободно време и за колата ще разчитам главно на мойте приятели в сервиза и на hummer/Кирил/ като те ще изнесат по голямата част от работата.
Нека и да започнем, колата която купих е на мой приятел от детинство. Колата е внесена 2014-та от Италия и се обслужи за първи път тогава още в стария сервиз на моя приятел с който товорихме е36та. Ето и малко снимки от 2014:






Колата има доста екстри като Logic7, комфортен сало, безключове достъп и пълен Мпакет и що годе пълна история. Ето и списък:



На две от снимките се вижда и стара ми е60ка. Така и стигаме до 2024, когато моя приятел взе нова кола и е60то щеше да си търси нов дом. След като имаше някой смешни оферти, реших да го взема и да го използвам от време на време за пътувания извъх града когато се налага. За да го прибера трябваше да му осигуря и дом, по случайност гаража до нашия беше свободен и го купих така вече с осигурени гаражи дойде време и да вземем колата:




Колата дойде с тази бележка с нещата който са за смяна:

И филма започна от тук.
Нека и да започнем, колата която купих е на мой приятел от детинство. Колата е внесена 2014-та от Италия и се обслужи за първи път тогава още в стария сервиз на моя приятел с който товорихме е36та. Ето и малко снимки от 2014:






Колата има доста екстри като Logic7, комфортен сало, безключове достъп и пълен Мпакет и що годе пълна история. Ето и списък:



На две от снимките се вижда и стара ми е60ка. Така и стигаме до 2024, когато моя приятел взе нова кола и е60то щеше да си търси нов дом. След като имаше някой смешни оферти, реших да го взема и да го използвам от време на време за пътувания извъх града когато се налага. За да го прибера трябваше да му осигуря и дом, по случайност гаража до нашия беше свободен и го купих така вече с осигурени гаражи дойде време и да вземем колата:




Колата дойде с тази бележка с нещата който са за смяна:

И филма започна от тук.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4289
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Отново с е60!
Честито!
Айде, че ми беше тъпо само аз да си пиша в раздела.
Айде, че ми беше тъпо само аз да си пиша в раздела.

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3690
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Отново с е60!
Така прибрахме колата и я зарязахме, все пак всеки себеуважаващ си бмв-ист трябва да има под ръка и един голф, това в кръга на шегата, много се чудех коя кола да оставя голфа или компакта, но определено в голфа имаше доста повече вложени пари:

Започна поръчването на части съобразено засега с бележката от Mirafiori/нямаше още време да я вкараме при моя приятел в сервиза/, та започнах с две неща лумбалната опора на пасажерската седалка не се мърдаше и фаровете не светеха добре. Поръчах капаци за фаровете, уплътненията отгоре а с всичко друго се зае Кирил. Тук направих грешка едно, не ми се чакаше и поръчах зъбно колело 2бр. от олх. ето и защо:






На последната снимка се вижда къде се чупи пластмасовата част. Сглобих всичко и седалката не тръгна, после пак разглобяване, разглобихме моторчето, четките гледахме, сглобихме пак не движи и тогава ни осени да пробваме бях купил 2 боря от тези жълти зъбни колела и със второто тръгна, оказа се че резбите са различни и на едното не са я уцелили, то и на другото де не вървеше пак много лесно определно не ставаха. След един бърз сърч се оказа че това жълтото се продава в Китай на 10 пъти по ниска цена, а за 2 пъти по ниска има едно сиво което е 1:1 с оригинала, това го казвам вече след като съм го пробвал. Просто в Бг. вкарват най-евтиното, поръчах си другия модел и точно навреме защото се счупи и шофьорската седалка:



След като приключих със седалките установих, че и задната ел. шора не работи.

Започна поръчването на части съобразено засега с бележката от Mirafiori/нямаше още време да я вкараме при моя приятел в сервиза/, та започнах с две неща лумбалната опора на пасажерската седалка не се мърдаше и фаровете не светеха добре. Поръчах капаци за фаровете, уплътненията отгоре а с всичко друго се зае Кирил. Тук направих грешка едно, не ми се чакаше и поръчах зъбно колело 2бр. от олх. ето и защо:






На последната снимка се вижда къде се чупи пластмасовата част. Сглобих всичко и седалката не тръгна, после пак разглобяване, разглобихме моторчето, четките гледахме, сглобихме пак не движи и тогава ни осени да пробваме бях купил 2 боря от тези жълти зъбни колела и със второто тръгна, оказа се че резбите са различни и на едното не са я уцелили, то и на другото де не вървеше пак много лесно определно не ставаха. След един бърз сърч се оказа че това жълтото се продава в Китай на 10 пъти по ниска цена, а за 2 пъти по ниска има едно сиво което е 1:1 с оригинала, това го казвам вече след като съм го пробвал. Просто в Бг. вкарват най-евтиното, поръчах си другия модел и точно навреме защото се счупи и шофьорската седалка:



След като приключих със седалките установих, че и задната ел. шора не работи.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3690
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Отново с е60!
Продължих с другото ми любимо нещо което сложих и на старото е60 и компакта, малко лед по интериора:



Пристигна и волана, благодаря на колегата ZLATIST перфектен както винаги и тук и при компакта не разочарова. На последната снимка се вижда и стъклото на страничното огледало, беше потъмняло и взехме едно втора ръка.



При сагането на лед в жапката установихме, че е счупен панела на чейнджъра, взех цял чейнджър и ще му сваля панела, но още се търкаля някъде в кабинета, все се каня да го сменя и не намирам време:

По това време взеха да пристигат и частие, от Дару, уплътненията за задния прозорец горе и долу, комплект стелки/бмв баш за е60 са се изложили със стелките лично мое мнение и са по-тънки и дизаина куца и при е46 и при новите модели са много по-добре/, дойдоха и стъклата за фаровете както и уплътненията за тях:




начи от качеството съм така разочарован, ако някой му предстрои правене на фарове, да минава на афтермаркет уплътнения, само като видите как са изрязани дупките и е ясна работата.

Получих и подарък да ми напомня за е36-та, даже е с реин Вейдър:

И започнахме с фаровете:




Пристигна и волана, благодаря на колегата ZLATIST перфектен както винаги и тук и при компакта не разочарова. На последната снимка се вижда и стъклото на страничното огледало, беше потъмняло и взехме едно втора ръка.



При сагането на лед в жапката установихме, че е счупен панела на чейнджъра, взех цял чейнджър и ще му сваля панела, но още се търкаля някъде в кабинета, все се каня да го сменя и не намирам време:

По това време взеха да пристигат и частие, от Дару, уплътненията за задния прозорец горе и долу, комплект стелки/бмв баш за е60 са се изложили със стелките лично мое мнение и са по-тънки и дизаина куца и при е46 и при новите модели са много по-добре/, дойдоха и стъклата за фаровете както и уплътненията за тях:




начи от качеството съм така разочарован, ако някой му предстрои правене на фарове, да минава на афтермаркет уплътнения, само като видите как са изрязани дупките и е ясна работата.

Получих и подарък да ми напомня за е36-та, даже е с реин Вейдър:

И започнахме с фаровете:

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3690
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Отново с е60!
Фаровете светеха слабо и стъклата бяха в окачно състояние, аз имам опит и съм рециклирал с фарове за е36,е46 и е39, при е60 играта е на съвсем друго ниво и тук идва на помощ един мой приятел от дълго време и градски Кирил/hummer тук в форума/, ако аз съм фен той е 10пъти по голям фен и 10пъти по сръчен от мен с уникално внимание към детайла с което аз не мога да се похваля. Той се зае с фаровете като процедурата е сладната:


Няколко снимки от самия процес:







И резултата:




Започнахме и със самия монтаж и изненада и на двата фара стойките счупени, продавах да поръчам от Дару, спрени се оказаха от пройзводство и се наложи колкото и да не ми се искаше да купувам втора ръка, намерих 2бр. за 50лв.

Тук трябва да споделя, че ако на мое място беше Кирил е тази мрасотия всичката нямаше да я има и щеше да е излъскано всичко като ново.







Пак да използвам случая да балгодаря на Кирил и мога да каже вече наближава година от както ги правихме нито конденз, нито проблеми съм имал със тях.


Няколко снимки от самия процес:







И резултата:




Започнахме и със самия монтаж и изненада и на двата фара стойките счупени, продавах да поръчам от Дару, спрени се оказаха от пройзводство и се наложи колкото и да не ми се искаше да купувам втора ръка, намерих 2бр. за 50лв.

Тук трябва да споделя, че ако на мое място беше Кирил е тази мрасотия всичката нямаше да я има и щеше да е излъскано всичко като ново.







Пак да използвам случая да балгодаря на Кирил и мога да каже вече наближава година от както ги правихме нито конденз, нито проблеми съм имал със тях.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3690
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Отново с е60!
След като вече бяхме в движение прогледанли, дойде време и да измием количата и да я снимам за последно със зимните джанти/който след това продадох, но за това по надолу ще пиша в темата защо/.


И измита на последната снимка, мисля че и на вас ще ви направи впечатление хологените как стоят, много много зле, Кирил се зае отново с нещата и резултата не закъсня:




Получи се повече от добре, както се вижда и от снимките времето вече беше започнало да се стопля и при първите пускания установих, че колата няма климатик или духа пренебрежимо слабо и филма започна отново.


И измита на последната снимка, мисля че и на вас ще ви направи впечатление хологените как стоят, много много зле, Кирил се зае отново с нещата и резултата не закъсня:




Получи се повече от добре, както се вижда и от снимките времето вече беше започнало да се стопля и при първите пускания установих, че колата няма климатик или духа пренебрежимо слабо и филма започна отново.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3690
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Отново с е60!
За съжаление сервиза на моя приятел въпреки, че се занимава с почти всичко от мотори до скоростни кутии, няма машина за пълнене и проверка на климатичната система, но негови приятели държат най-добрия сервиз за климатици в Хасково. Така отскочих до там да заредим системата, но се оказа че лиспват само 200г фреон и самия компресор не прави нужното налягане. От тук нататък обратно в Димитровград и поръчахме нов ОЕМ компресор.



След като заредихме всичко си дойде на мястото. Така или иначе използвахме момента за да сменим уплътненията на задния прозорец и да прегледаме колата.



След като прибрах колата, поръчах нови летни гуми за 18ките който дойдоха с колата / за който не останах очарован/ и се разбрахме с Кирил за следващото нещо с което може да помогне.



След като заредихме всичко си дойде на мястото. Така или иначе използвахме момента за да сменим уплътненията на задния прозорец и да прегледаме колата.



След като прибрах колата, поръчах нови летни гуми за 18ките който дойдоха с колата / за който не останах очарован/ и се разбрахме с Кирил за следващото нещо с което може да помогне.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Иван Динев
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 16.06.2019
- Пол: Мъж
Re: Отново с е60!
Фаровете излизат без да се сваля бронята.Само се маха капачката на дългите. За префеисовите гарантирано.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3690
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Отново с е60!
На префеис моята старата и аз така съм свалял, малко се дърпа маската и излизат, тука за съжаления имах подозрение което се оказа основателно, че са счупени стойките защото светят надолу, забравих да каже че и кантарчето за нивото беше счупено и го сменях, явно влиза вода и клеясва и като го натисне щангата и се чупи рамото.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3690
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Отново с е60!
Следващото нещо с което се заехме беше основно почистване и детайлинг на интериора, тук Кирил се зае с тежката задача и разгоби и извади всичко от колата и си поигра доста да върнем малко живота на кожата:














Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3690
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Отново с е60!
Така някъде по това време ми се наложи едно пътуване и ми направи впечатление едно бутане при ускорение в предните гуми, аз тоз филм съм го гледал и там само на задно беше луфт в шлиците на задните полуоски. Тук луфта се оказа в каретата на предните полуоски, мисля че имам един клип за какъв луфт става въпрос:
https://photos.app.goo.gl/2C34uJrEFSk3H9PC9
Продадох зимните джанти, те бяха и с втулки явно не бяха за е60:

С парите се заех да търся предни полуоски, значи ако някой има такъв проблем да знае парт. номера за дизел и повечето бензини е един, така че норнално бензиновите при липса на турбо и предполагаеми по-малко км. полупските са с по запзени карета. От делно ако намерите от Американка на части още по-добре винаги са по запазени и на по малко км от Европеиските. Така намерих американско феисово е60 разбира се бензиново на части и човека се съгласи да ми продаде предните полуоски за 450лв, което поне за мен си е чист подарък. Така че ги взех и с парите от джантите почи покрих разходите.
После поръчах и гуми за 18ките, който ги дадох да ги проверят и 4те имаха за изправяне едната повече, но имаме връчки със сервиз за джнати и гуми с много добри машини и се заеха момчетата и ги изправиха. Взех Bridgestone Turanza 6 и съжалих често казано, трябваше да взема Pirelli P Zero, но за другия път ще знам, ето и снимки с 18-те и новите гуми. Сложихме и фолио само на предния прозорец на задните има шори а задната се надявах скоро да я оправим и да дигнем, главно да не се нагрява салона и отделно като се кара срещу слънцето определно е плюс за очите.



И прибирам колата в гаража и спря музиката и звука като цяло и от парктроника всичко, айде пак филм.
https://photos.app.goo.gl/2C34uJrEFSk3H9PC9
Продадох зимните джанти, те бяха и с втулки явно не бяха за е60:

С парите се заех да търся предни полуоски, значи ако някой има такъв проблем да знае парт. номера за дизел и повечето бензини е един, така че норнално бензиновите при липса на турбо и предполагаеми по-малко км. полупските са с по запзени карета. От делно ако намерите от Американка на части още по-добре винаги са по запазени и на по малко км от Европеиските. Така намерих американско феисово е60 разбира се бензиново на части и човека се съгласи да ми продаде предните полуоски за 450лв, което поне за мен си е чист подарък. Така че ги взех и с парите от джантите почи покрих разходите.
После поръчах и гуми за 18ките, който ги дадох да ги проверят и 4те имаха за изправяне едната повече, но имаме връчки със сервиз за джнати и гуми с много добри машини и се заеха момчетата и ги изправиха. Взех Bridgestone Turanza 6 и съжалих често казано, трябваше да взема Pirelli P Zero, но за другия път ще знам, ето и снимки с 18-те и новите гуми. Сложихме и фолио само на предния прозорец на задните има шори а задната се надявах скоро да я оправим и да дигнем, главно да не се нагрява салона и отделно като се кара срещу слънцето определно е плюс за очите.



И прибирам колата в гаража и спря музиката и звука като цяло и от парктроника всичко, айде пак филм.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Отново с е60!
Страхотна тема отново, върна ме в добрите стари времена с Е36ците
Ако знаеш някой който слага добре фолио (предпазно) на фарове и броня в града мога да мина да пием по кафе
Съвета ми е на тези нови светулки отпред задължително да им лепнеш едно фолио.



Съвета ми е на тези нови светулки отпред задължително да им лепнеш едно фолио.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3690
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Отново с е60!
ООО здрасти как сме, и добре че ми напомни забравих да кажа, че на фаровете сложихме фолио, при Лъчо той ми затъмнява е36-та, е92-та старото е60 сега и това. Ще те свържа имам му телефон, много е точен само малко се чака при него, че има много работа напоследък. За отпред фолио не мисля, капака е боядисан миналата година по каско, а за броянта имаме бояджия мой приятел от дълги години още втората ми е36-ца през далечната 2007-ма боядисва, както и тази последната, както и старото е 60, сега и това ще вкарвам другия месец при него, задната броня един праг и едно пастиране да направим.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани