обслужване F13 650i Xdrive
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
обслужване F13 650i Xdrive
Здравейте!
От скоро съм собственик на Бмв 6 серия, 450кс, бензин, 2014г, внесена от Канада на 85к километра.
Искам да попитам:
Какви са остновните разлики с европейските?
Какво трябва да проверя дали е за обслужване?
Какво трябва да се облужи (разбирасе съм сменил малко на двигател и всички филтри)?
Може ли малко по подробно за така наречения студен термосттат и дали като моята е от Канада е с такъв?
Моля напишете и някой препоръки. Като на пример какво да следя и да внимавам.
От скоро съм собственик на Бмв 6 серия, 450кс, бензин, 2014г, внесена от Канада на 85к километра.
Искам да попитам:
Какви са остновните разлики с европейските?
Какво трябва да проверя дали е за обслужване?
Какво трябва да се облужи (разбирасе съм сменил малко на двигател и всички филтри)?
Може ли малко по подробно за така наречения студен термосттат и дали като моята е от Канада е с такъв?
Моля напишете и някой препоръки. Като на пример какво да следя и да внимавам.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 281
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: обслужване F13 650i Xdrive
Оправи си темата ,напиши си година,модел ....номер на рама и може да ти се даде съвет.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3994
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: обслужване F13 650i Xdrive
Съветвам те да се погледне състоянието на кутията и ако е ок, да се сменимаслото.
Да се смени маслото на раздатка и дифове.
Оглед на гумените карете за нацепване и смяна, ако са алуминиеви.
Преглед на малкия кардан за луфтове.
Хубаво е да се сменят инжекторите, известно е че протичат и чупят мотора така.
Оглед на картерната вентилация и вакумите за управление на турбините.
Да се смени маслото на раздатка и дифове.
Оглед на гумените карете за нацепване и смяна, ако са алуминиеви.
Преглед на малкия кардан за луфтове.
Хубаво е да се сменят инжекторите, известно е че протичат и чупят мотора така.
Оглед на картерната вентилация и вакумите за управление на турбините.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани