ПАРИЖ - ДАКАР: Победа в класа за БМВ
Модератор: Sharo
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
ПАРИЖ - ДАКАР: Победа в класа за БМВ
Предлагам ви превод на изявлението за пресата на "X-Raid" след финала на ралито.
Победа в класа и успешен тест за издръжливост за отбора "X-raid"
"Самото завършване на ралито си е победа, още по-щастлив съм, че в крайна сметка успяхме да спечелим при дизеловите автомобили" - това беше първата реакция на пилота на X-raid Люк Алфон на финала на Париж-Дакар 2003.
Последния етап от ралито стартира в 7:45 сутринта местно време в неделя в египетския морски курорт Sharm El Sheik.
За пореден път BMW-то на X-raid нямаше проблеми и Алфон показа мускули с помощтта на своя 3-литров битурбодизел. На финала на етапа Алфон финишира втори на 1:16 след победителя Ари Ватанен с Нисан. Алфон успя да вземе 2:30 на най-близкия си конкурент в класа, испанеца Jose Luis Monterde, и с обща преднина от 12:13 си осигури победатра в класа.
Шефа на отбора Sven Quandt беше доволен след финала: "Мисля, че успяхме да демонстрираме ефективността на BMW X5, нашите пилоти и отбора. Не си спомням досега в историята на ралито частен отбор-при това дебютант да се представи толкова добре. Особено сме горди че написахме нова страница в историята на ралито с победатана Алфон в 14-тия етап - първа за дизелов автомобил. Рабрахме колко са ефективни и надеждни BMW X5. Люк свърши отлична работа, ако не беше катастрофата му и наказанието можеше да постигне и много по-добър резултат. Като цяло сме доволни от класирането му. Между 4-тия и 11-тия етап Gregoire de Mevius беше постоянно в петицата, а след осмия - на подиума. заота беше повече от жалко, че ой не успя да стигне до финала. Но това е Париж-Дакар. по врме на 17-те тежки и изтощителни етапа, разбрахме че тима се представя отлично и мотивацията е страхотна. Това са отлични предпоставки за вълнуващ сезон."
Резултати - 17-ти етап Sharm el Sheikh - Sharm el Sheikh (56км, 34км специален етап)
Крайно класиране
* Наказанието от 9'00 е в процес на обжалване
Победа в класа и успешен тест за издръжливост за отбора "X-raid"
"Самото завършване на ралито си е победа, още по-щастлив съм, че в крайна сметка успяхме да спечелим при дизеловите автомобили" - това беше първата реакция на пилота на X-raid Люк Алфон на финала на Париж-Дакар 2003.
Последния етап от ралито стартира в 7:45 сутринта местно време в неделя в египетския морски курорт Sharm El Sheik.
За пореден път BMW-то на X-raid нямаше проблеми и Алфон показа мускули с помощтта на своя 3-литров битурбодизел. На финала на етапа Алфон финишира втори на 1:16 след победителя Ари Ватанен с Нисан. Алфон успя да вземе 2:30 на най-близкия си конкурент в класа, испанеца Jose Luis Monterde, и с обща преднина от 12:13 си осигури победатра в класа.
Шефа на отбора Sven Quandt беше доволен след финала: "Мисля, че успяхме да демонстрираме ефективността на BMW X5, нашите пилоти и отбора. Не си спомням досега в историята на ралито частен отбор-при това дебютант да се представи толкова добре. Особено сме горди че написахме нова страница в историята на ралито с победатана Алфон в 14-тия етап - първа за дизелов автомобил. Рабрахме колко са ефективни и надеждни BMW X5. Люк свърши отлична работа, ако не беше катастрофата му и наказанието можеше да постигне и много по-добър резултат. Като цяло сме доволни от класирането му. Между 4-тия и 11-тия етап Gregoire de Mevius беше постоянно в петицата, а след осмия - на подиума. заота беше повече от жалко, че ой не успя да стигне до финала. Но това е Париж-Дакар. по врме на 17-те тежки и изтощителни етапа, разбрахме че тима се представя отлично и мотивацията е страхотна. Това са отлични предпоставки за вълнуващ сезон."
Резултати - 17-ти етап Sharm el Sheikh - Sharm el Sheikh (56км, 34км специален етап)
- Код: Избери целия код
Pl. Nr. Name Time Diff
1. 204 Vatanen / Thorner 16'32''
2. 221 Alphand / Stevenson, X-raid BMW X5 17'48'' 01'16''
3. 203 Kleinschmidt / Pons 17'51'' 01'19''
4. 207 Biasion / Siviero 17'56'' 01'24''
5. 215 Henrard / Willis 18'20'' 01'48''
Крайно класиране
- Код: Избери целия код
Pl. Nr. Name Time Diff Penalty
1. 200 Masuoka / Schulz 49:08'52''
2. 202 Fontenay / Picard 51:01'04'' 1:52'12''
3. 206 Peterhansel / Cottret 51:25'20'' 2:16'28''
....
9. 221 Alphand / Stevenson, X-raid BMW X5 58:04'58'' 8:56'06'' 9:09'00'' *
* Наказанието от 9'00 е в процес на обжалване
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
BMW fan написа:A ako go otmenqt na si6tata poziciq li 6te bide?
Да. Става дума за деветте минути, а не за деветте часа.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
BMW fan написа:E togava kakiv e smisala
тук съм описал какв е случая с деветте минути:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=10710#10710
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани