Как се седи/лежи в кола от Ф1
Модератор: Sharo
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
Как се седи/лежи в кола от Ф1
...
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
А занете ли какво налага такава, поза в булид от формула, или някакъв карт?
При булидите или колите с голяама мошност се търсят добри динамичи показатели, те се осигоряват с по малка височина на колата, от там по малко въздушно съпротивление, което от своя страна налга специфичната стойка, на водача.
От друга страна, е преценено че при тази стойка при удар водача(пилота) ще понесе много по- малко натоварване, при челен удар на пример.
Трети довод е, малката умора която усеща водача при каране което е убословено от малкото натоарване на торса, и грабнака. При типична седяща поза натоварването е пнесено от грабнака таза и седалището, много голяма тежаст, намалко площт, което води до умора.А при тази поза натоваржането се понасия от цялата площ на гърба.
Друго заради което е избрано точно това разположение на тялото е заради камшичния удар, поради големч ъгъл който галвата склюява с основната равнина. натоарването което поема главата е насочено повече към тялото, и се предотвратява евентоално счупване на вратен прешлен, или прекъсването на грабначния мозък. От тази година ФИА наложи използването на друга система наречена HANS, за увеличване на сигорноста, при евентуален инцидент. Ако сте забелязали как ги хварляха след състезание пилототе.Някои се оплакаха че им пречели да карат даже. Четох че именно тая система е спасила живота на Алонсо при катастрофата в Бразилия.
Все пак в формулата няма нищо случаино
При булидите или колите с голяама мошност се търсят добри динамичи показатели, те се осигоряват с по малка височина на колата, от там по малко въздушно съпротивление, което от своя страна налга специфичната стойка, на водача.
От друга страна, е преценено че при тази стойка при удар водача(пилота) ще понесе много по- малко натоварване, при челен удар на пример.
Трети довод е, малката умора която усеща водача при каране което е убословено от малкото натоарване на торса, и грабнака. При типична седяща поза натоварването е пнесено от грабнака таза и седалището, много голяма тежаст, намалко площт, което води до умора.А при тази поза натоваржането се понасия от цялата площ на гърба.
Друго заради което е избрано точно това разположение на тялото е заради камшичния удар, поради големч ъгъл който галвата склюява с основната равнина. натоарването което поема главата е насочено повече към тялото, и се предотвратява евентоално счупване на вратен прешлен, или прекъсването на грабначния мозък. От тази година ФИА наложи използването на друга система наречена HANS, за увеличване на сигорноста, при евентуален инцидент. Ако сте забелязали как ги хварляха след състезание пилототе.Някои се оплакаха че им пречели да карат даже. Четох че именно тая система е спасила живота на Алонсо при катастрофата в Бразилия.
Все пак в формулата няма нищо случаино

2 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани