BMW и Париж-Дакар
Модератор: Sharo
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
Днешното класиране (все още неофициално, ама нали бързам да ви осведомя):
1 204 - VATANEN 04:06:51
2 207 - BIASION 04:13:14
3 217 - DE VILLIERS 04:19:40
4 202 - FONTENAY 04:20:03
5 200 - MASUOKA 04:20:21
6 206 - PETERHANSEL 04:21:44
7 221 - ALPHAND 04:25:4
Ето и отзвук от вчерашната етапна победа на Алфон:
И накрая малко ТТ данни за двигателя:
Работен обем: 3 литра Би-турбо дизел
Тип: 6 цилидров, 24-клапана, DOHC, битурбо с интеркулер
диаметър и ход на буталото: 84.0 mm x 88.0 mm
Работен обем 2.926 кубически сантиметра
Максимална мощност : 199KW / 270 к.с при 4.000 оборота
макс. въртящ момент: 600 Nm при 2.200 оборота
1 204 - VATANEN 04:06:51
2 207 - BIASION 04:13:14
3 217 - DE VILLIERS 04:19:40
4 202 - FONTENAY 04:20:03
5 200 - MASUOKA 04:20:21
6 206 - PETERHANSEL 04:21:44
7 221 - ALPHAND 04:25:4
Ето и отзвук от вчерашната етапна победа на Алфон:
Първа етапна победа за дизел в историята на ралито
Люк Алфон беше посрещнат от своя отбор с аплодисменти на финала на днешния етап в Луксор. Четири дни преди финала за 2003-та французинът зад волана на БМВ Х5 направи на себе си и на отбора чудесен подарък влизайки в историята. За 25 годишната история на най-трудното рали в света до сега нито един автомобил с дизелов двигател и задвижване 4Х4 не беше печелил етап.
Звукът на трилитровите турбодизели не беше единственото нещо за отбелязване - Грегоар Де Мевиус даже беше стигнал до трето място в класирането - също най добро за дизел в историята - преди да отпадне в 12-тия етап.
И накрая малко ТТ данни за двигателя:
Работен обем: 3 литра Би-турбо дизел
Тип: 6 цилидров, 24-клапана, DOHC, битурбо с интеркулер
диаметър и ход на буталото: 84.0 mm x 88.0 mm
Работен обем 2.926 кубически сантиметра
Максимална мощност : 199KW / 270 к.с при 4.000 оборота
макс. въртящ момент: 600 Nm при 2.200 оборота
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio


"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани