ГП Австралия 29.03.2009г.

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 27 Мар 2009, 10:36

И на мен нещо резултатите от тренировките не ме кефят :(
БМВ пак недоволни - Кубица бил много тежък за системата КЕРС,засега само Ник щял да кара със нея.
Утре сутрин ще видим какво е положението,а най добре ще се види в неделя.
Така като гледам не давам големи шансове,пак ще гледам как Ник едвам се влачи и Кубата как си кара щот няма ко да прай :evil:
Хич не ми харесва тая ситуация!!!!Започваме от там където свършихме миналия сезон!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Мнение от eraziel » 27 Мар 2009, 12:19

Абе аз пък се кефя, че малки отборчета наскачаха в челото :) И изобщо не ми пука за големите три, добре е да им се отвърти по някой шамар от време на време, и на инженери и на пилоти, че да си седнат на задниците и да свършат малко качествена работа :)
In Ban We Trust!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 28 Мар 2009, 9:13

еми супер за кубата... за малко 3-ти, но и четвъртата позиция си е успех... жалко за ник, за една бройка трули го изхвърли от третата квалификация... успех на утрешния старт ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 28 Мар 2009, 9:42

БРАУУУУУУУУН СМАААЗВАА!!! напраооо незная кво ше става със Хамчо и компания!!!
БМВ дано подобряд формата,честно казано след всичко което се казваше за тях от миналия сезон още съм разочарован от посредствения тим който виждам,все пак утре е съзтезанието успех на нашите момчета!!
Апък такъв яд ша береме заради тоя Хайтфелд не е истина!!!!
Момчето отслабнало със 2 килограма ама явно че не стаа само с ядене.
Последна промяна Binev_OuT на 28 Мар 2009, 9:47, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 28 Мар 2009, 9:45

този сезон ако продължава така ще бъде страшно!Тея Брауни разбиха илюзиите на всички!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 880
Регистриран на: 21.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M52b20 Touring

Мнение от Сондьора » 28 Мар 2009, 9:59

Между първият и 10-я - 1 сек разлика, тва добре, че май ше се получи интрига...незнам що, но нещо не ме кефат формулите, кат Ф 3000 са ми нещо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1853
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: София
Пол: Жена
Мечтае да кара: F32 M4

Мнение от ((:BuKcu:)) » 28 Мар 2009, 10:19

[quote="Binev_OuT"] напраооо незная кво ше става със Хамчо и компания!!!
quote]

Не си е изял бананите за закуска :mhihi: :winky:

Браун сцепиха мрака просто, много добри показатели, сутринта с ей такива очи :shock: гледам и не вярвам. Зле за Ферари, че заеха 9 и 10 място. А Хамилтънчо много зле го раздава като за шампион за 2008....тцтц бива ли така :mhihi:
Доста интересен сезон се очертава, предвид това че вече в челните места няма да гледаме само Ферари и Макларън и битката става доста сериозна.

Честит старт за сезон 2009 :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1319
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Варна/Разград
Пол: Мъж
Кара: Е34 Individual
Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
Детайли за колата: една сбъдната мечта

Мнение от ИлХиТо » 28 Мар 2009, 11:27

Мале мале гледам и не вярвам на ушите и очите си - Браун ГП мачкат. Само до преди месец не се знаеше какво ще е бъдещото на тима на Хонда, а сега основни фаворити за спечелване на първата ГП за сезон 2009. Ами май Рос Браун наистина знае какво иска и как да го постигне, макар и с малко средтсва. Не знам дали сте обърнали внимание на аеродинамиката на болида на Браун, но само той е с толкова ниско разположен нос, всички останали са с едни много високо вдигнати носове. Може и това да си има своите предимства.Ето малко снимки за сравнение:
ИзображениеИзображение
Относно представянето на любимия тим БМВ-Заубер ами малко съм разочарован, тъй като имах по-големи очаквания. Но отново Кубица показва че е боец, и си мисля че дори има малко повече гориво от останалите болиди пред него. Така, че развръзката тепърва предстои. Утре в 9.00ч на линия :D
КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ И БОГОВЕТЕ МЪЛЧАТ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Мнение от eraziel » 28 Мар 2009, 11:33

Не забравяйте, че в колата на Кубица не е инсталиран КЕРС, така че недейте да хвърляте камъните по Хайдфелд още :)

Ще видим утре какво ще стане, м/у другото Наказаха Хамилтън, стартира последен
In Ban We Trust!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 28 Мар 2009, 12:45

((:BuKcu:)) написа:
Binev_OuT написа: напраооо незная кво ше става със Хамчо и компания!!!
quote]

Не си е изял бананите за закуска :mhihi: :winky:

Наистина,мноо банани ще му трябват,ще ми хареса утре да видя как Кубата го затваря с обиколка :mhihi:
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 28 Мар 2009, 13:18

Е как не сте доволни....
Кубица не ползва КЕРС, нито пък имаме от прословутите особени дифузьорите, които ползват отборите, класирали се в челото, и въпреки това паркира 4-ти. От това по-добре няма накъде...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Мнение от eraziel » 28 Мар 2009, 13:35

Асене, какво да сме доволни, КЕРС-а няма особено предимство на тази писта, по-скоро негативи, както се вижда най-високата позиция на кола с КЕРС е 7мо място. Тези които стартират с КЕРС в това състезание го правят по-скоро с цел да направят изпитания в реални условия, а не защото иначе биха били по-бавни.

А колкото до дифузьорите - аз не мисля, че и апелативния след Малайзия ще ги обяви за нелегални, просто повечето отбори сами са си поставили ограничения, които не присъстват в правилника.

Интересно, Бътън се оплаква от лошо поведение на колата с малко гориво, а Барикело от точно обратното...

EDIT: Дисквалифицираха колите на Тойота, заформя се нов скандал

Данните за теглото на автомобилите след квалификациите(formula1.bg):

1. Jenson Button 664.5kg

2. Rubens Barrichello 666.5kg

3. Sebastien Vettel 657kg

4. Robert Kubica 650kg

5. Nico Rosberg 657kg

6. Felipe Massa 654kg

7. Kimi Raikkonen 655.5kg

8. Mark Webber 662kg

9. Nick Heidfeld 691.5kg

10. Fernando Alonso 680.7kg

11. Kazuki Nakajima 680.5kg *

12. Heikki Kovalainen 690.6kg

13. Sebastien Buemi 675.5kg

14. Nelson Piquet 694.1kg

15. Giancarlo Fisichella 689kg

16. Adrian Sutil 684.5kg

17. Sebastien Bourdais 662.5kg

18. Lewis Hamilton 655kg

19. Jarno Trulli 660kg

20. Timo Glock 670kg
In Ban We Trust!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 23.12.2008

Мнение от Icko70 » 28 Мар 2009, 14:29

Аз пък чух че системата ще е на базата на победите а не на точки и ако двама или повече пилота имат равен брои победи тогава се гледат точките !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Мнение от ///vlado » 28 Мар 2009, 15:53

Чета сега,
на Хамилтън било наложено наказание утре да стартира от последна позиция,защото е сменил скоростната си кутия по време на квалификациите.Абе шашава ще е тая година формулата а и интересна :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Мнение от Wolf4 » 28 Мар 2009, 16:30

Да, нескафето последен с наказание, Хайки 14ти. Честито на Кубата и на нас, покрай него! Какво правим с червените болиди с тия места от седмо надолу? Очаквах ги подредени най отпред. Мелбърн си е червена писта. Или поне беше!
Are you M enough...?!

ПредишнаСледваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook