Писта Дракон 1
Модератор: Sharo
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Браво на Денис , направо не мога и аз да се нарадвам на представянето му :grin:
Много е добър и с този автомобил тепърва идват мрачните състезателни дни за пълноприводните турбо автомобили
Георги Пенчев
Много е добър и с този автомобил тепърва идват мрачните състезателни дни за пълноприводните турбо автомобили
Георги Пенчев
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Много се радвам за Денис, но смятам че имат адски много работа по
автомобила. Не трябва да забравяме, че Дракон е коренно различен
от всички други трасета в календара, които са реално пътни възли и
настилката няма нищо общо с Калояново.
Пожелавам на Денис много бъдещи успехи и подиуми и да ни радва
всеки път с представянето си по родните трасета.
ПС - Жорка стига кълна турбо бангийте
автомобила. Не трябва да забравяме, че Дракон е коренно различен
от всички други трасета в календара, които са реално пътни възли и
настилката няма нищо общо с Калояново.
Пожелавам на Денис много бъдещи успехи и подиуми и да ни радва
всеки път с представянето си по родните трасета.
ПС - Жорка стига кълна турбо бангийте
[quote="rosen.kolarov"]Много се радвам за Денис, но смятам че имат адски много работа по
автомобила.
Роска,къде според теб са слабите места(все още неуточнени )в колата на Денис и какво би трябвало да направят за тяхното подобрение?
автомобила.
Роска,къде според теб са слабите места(все още неуточнени )в колата на Денис и какво би трябвало да направят за тяхното подобрение?
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
roko написа:rosen.kolarov написа:Много се радвам за Денис, но смятам че имат адски много работа по
автомобила.
Роска,къде според теб са слабите места(все още неуточнени )в колата на Денис и какво би трябвало да направят за тяхното подобрение?
aз не съм я видял в действие ама така по снимки и клипове като гледам, трябва да се залъже електрониката та да не е в авариен режим или най-добре да се сложи независима такава. Стабилизиращите щанги също идат тънки май май. Oкачването кво е всъщност
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Sharo написа:roko написа:rosen.kolarov написа:Много се радвам за Денис, но смятам че имат адски много работа по
автомобила.
Роска,къде според теб са слабите места(все още неуточнени )в колата на Денис и какво би трябвало да направят за тяхното подобрение?
. Стабилизиращите щанги също идат тънки май май. Oкачването кво е всъщност
..........и това го видя на клипче или снимка
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Адашка,
няколко неща ми привличат вниманието:
1. Мощност - тук явно има някакъв проблем, защото на правата Алекс
изпреварва с лекота Денис. Ако не сте запознати да кажа - Евото на
Алекс е 1280 кила и 500 коня, на Денис Е30-ката ме съмнява да е над
1000 кила, при 400 коня при стоковата версия на мотора. Да не намесваме
чувствително по-високите загуби от двойното предаване на Митсуту.
2. Баланс - тук съм убеден, че каквото и да се прави близо 60 кила
повече спрямо S14 (който се монтира в М серията на това купе) на
двигателя и скоростната кутия от М5 Е39 си оказват влияние. При 1000
кила на автомобила това са 6% допълнителен товар на предния мост
който според мен няма как да се компенсира и в този случай колата
според мен е нещо като 55/45 отпред/отзад и това е оптимистична прогноза.
3. Според мен ще трябва доста време и тестове за да се намерят
перфектните настройки по окачването. Познавайки задния мост на
Е30 силно се съмнявам към момента автомобила да има сериозна
система за промяна на Camber и Toe In/Out параметрите, които оказват
доста серизно влияние на автомобил със задно предаване.
Сигурно има и други неща, но не мога да коментирам без да съм
огледал по-сериозно колата.
Въпреки всичко това смятам, че таланта на Денис ще му помогне да
се бори мъжки и да печели битки
няколко неща ми привличат вниманието:
1. Мощност - тук явно има някакъв проблем, защото на правата Алекс
изпреварва с лекота Денис. Ако не сте запознати да кажа - Евото на
Алекс е 1280 кила и 500 коня, на Денис Е30-ката ме съмнява да е над
1000 кила, при 400 коня при стоковата версия на мотора. Да не намесваме
чувствително по-високите загуби от двойното предаване на Митсуту.
2. Баланс - тук съм убеден, че каквото и да се прави близо 60 кила
повече спрямо S14 (който се монтира в М серията на това купе) на
двигателя и скоростната кутия от М5 Е39 си оказват влияние. При 1000
кила на автомобила това са 6% допълнителен товар на предния мост
който според мен няма как да се компенсира и в този случай колата
според мен е нещо като 55/45 отпред/отзад и това е оптимистична прогноза.
3. Според мен ще трябва доста време и тестове за да се намерят
перфектните настройки по окачването. Познавайки задния мост на
Е30 силно се съмнявам към момента автомобила да има сериозна
система за промяна на Camber и Toe In/Out параметрите, които оказват
доста серизно влияние на автомобил със задно предаване.
Сигурно има и други неща, но не мога да коментирам без да съм
огледал по-сериозно колата.
Въпреки всичко това смятам, че таланта на Денис ще му помогне да
се бори мъжки и да печели битки
- изключвател
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 14.06.2006
- Местоположение: ЛУНАТА
- Кара: М5 Е39-да лети с 300км/ч
- Мечтае да кара: на магистралата Ниш-Белград!!!
Роска,през цялото състезание колата вървеше до 5000об.мин.,защото беше без дебитомери,ако достигаше максималните си 7400об.мин.гарантирам,че Алекс щеше да има сериозни проблеми на правата!!!Относно задния мост на това Е-30,няма начин да го познаваш,защото отзад цялото окачване е от Е-39 М5!!!П.С. теглото на автомобила е около 1200кг. и 1300кг.
Хубавата кола, която не върви, е като хубавата жена, която не прави секс!!!
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Точно щях да пиша, че ме съмнява да е със стоковия мост. Баси тва кат си стигне сток конете няма да има спиранкатаизключвател написа: Относно задния мост на това Е-30,няма начин да го познаваш,защото отзад цялото окачване е от Е-39 М5!!!П.С. теглото на автомобила е около 1200кг. и 1300кг.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
изключвател написа:Роска,през цялото състезание колата вървеше до 5000об.мин.,защото беше без дебитомери,ако достигаше максималните си 7400об.мин.гарантирам,че Алекс щеше да има сериозни проблеми на правата!!!Относно задния мост на това Е-30,няма начин да го познаваш,защото отзад цялото окачване е от Е-39 М5!!!П.С. теглото на автомобила е около 1200кг. и 1300кг.
...всичко това е абсолютно вярно! Да дам още малко нужно инфо Колата още след втората квалификация остана без хидравлика и въпреки това даде време първо за ''Х'' и второ в генералното ,само идея след времето на Царски от ''А8''
Въпреки сериозните си килограми,е30-та и през двата дена стоя чудесно на пистата.Недозавиване нямаше както и сремеж за презавиване(може би защото шпера се предаде втората квалификация)
Това което видях на пистата е30-та в ръцете на Денис е сериозен претендент за лидер в ''Х''4.
Разбира се ,има какво да се направи по колата,но когато бегачката е на трасето,корекциите са лесни и бързо отстраними.
Случайно бях сред пилоти които наблюдаваха борбата в ''Х''3/4
Всички показваха своето учудване от поведението,скоростта и крайният резултат на БМВ-то
Мога само да се надаявам скоро и проекта на Роската да се появи ,за да имаме атмосферен и турбо представител на стълбичката.
Скоро и колегите от Стара Загора ще бъдат конкурентни с е36-та на Злати Златев.
Е......три сериозни автомобила в ''Х''4 празник за мен
Поздрави
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
На пук на всички прогнози, тази кола се кара и то доста добре явно !
Браво на Денис за доброто представяне, но и според мен по другите "писти" нещата няма да са толкова розови Стискаме палци секатата
да я има по челните места в класирането
Браво на Денис за доброто представяне, но и според мен по другите "писти" нещата няма да са толкова розови Стискаме палци секатата
да я има по челните места в класирането
R.I.P Landikar
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Очевидно колата е направена така че да "работи"... Т.е. всичко по нея, както и да е направено, върши работа и дори в не напълно готов и изправен вид показва, че има сериозни амбиции за доста по-добри представяния... Евала за това което са постигнали и дано да не ги предаде техниката и направеното, безотказно, да води малкия към първите места навсякъде, въпреки че наистина ще му е тегаво по "затворените маршрути"... Вижда се, че на "писта", или поне на чисто трасе със асфалт със сцепление, кола на задно предаване не отстъпва, а дори може би е по-добра от щаровиците... Единствено, според мен трябва да се поработи и по изработката на колата и визията, защото те в момента малко куцат, но това не е най-важното в спорта... Успех Денис, ние само можем да се надяваме един ден да излезем с големите батковци на пистата
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Браво Денис За първи път видях Денис на един Drift Fest в софия на картиг писта Дуневи и там тои стана моя фаворит гледах го цял ден и му се радвах как на такава тясна писта прави такива неща с колата (компакта) без да знам кой седи зад волана И накрая когато спечели първо място една тогада разбрах че тои е само на 16 (миналата година беше това) остнах изумен.
А на 8-мият национален събор на BMW пак ми напълни душата на състезанието Time Atakc когато настигна компонента си (защото както знаете ги стартират от 2-те страни на пистата) и го изпривари на един десен заво "ВЪНКАШНО" за момент си казах няма да може да завие с тази голяма скорост, но МАЙСТОРСТВОТО и КЛАСАТА си казаха думата, неуспя да влезне в челната 3-ка, но за сметка на това записа най-дубро време от всички участници в състезанието
Браво Денис само така!!! Успехи занапред!!!
А на 8-мият национален събор на BMW пак ми напълни душата на състезанието Time Atakc когато настигна компонента си (защото както знаете ги стартират от 2-те страни на пистата) и го изпривари на един десен заво "ВЪНКАШНО" за момент си казах няма да може да завие с тази голяма скорост, но МАЙСТОРСТВОТО и КЛАСАТА си казаха думата, неуспя да влезне в челната 3-ка, но за сметка на това записа най-дубро време от всички участници в състезанието
Браво Денис само така!!! Успехи занапред!!!
"The Beast" (звяра).
- McClane
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Ето 2 видеота от камерата в колата на Пл.Атансов с един доста добре подготвен Голф2
Старта е доста интересен
2ра част
Старта е доста интересен
2ра част
Ето и още две от колата на Alexander Boch
http://videos.streetfire.net/video/Alex ... 687569.htm ==> Камера напред
http://videos.streetfire.net/video/Alex ... 687572.htm ==> Камера назад
В началото на второто клипче може да се види как Денис се завърта
А в края на първото (19 мин) как Денис разминава Бох и е първи, но не задълго
http://videos.streetfire.net/video/Alex ... 687569.htm ==> Камера напред
http://videos.streetfire.net/video/Alex ... 687572.htm ==> Камера назад
В началото на второто клипче може да се види как Денис се завърта
А в края на първото (19 мин) как Денис разминава Бох и е първи, но не задълго
"The Beast" (звяра).
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани