Още един БМВ проект и автомобилните спортове

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 11 Май 2009, 20:46

00Cool написа:Роска с какво ги правите заварките по цялото купе , мостове , и т.н.???
За ролбара предполагам е задължително заварките да са на ТИГ ?


По купето, моста и т.н. с телеподаващо, за ролкейджа с аргон.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 11 Май 2009, 20:46

Хайде още малко от днес - вече си имам задно окачване 8)

Изображение

Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 12 Май 2009, 10:51

Роска, усилвано ли е купето отад при амортесьорите? Защото исках да си сложа на е36цата пружините на амортесьорите, но се поуплаших дали ще издържи горе. Та затова усилвано ли е там и кой, къде, какво казва за това слабо място на е30 и е36?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 12 Май 2009, 11:06

sonny написа:Роска, усилвано ли е купето отад при амортесьорите? Защото исках да си сложа на е36цата пружините на амортесьорите, но се поуплаших дали ще издържи горе. Та затова усилвано ли е там и кой, къде, какво казва за това слабо място на е30 и е36?

Аз моето го подсилих с по една 3мм планка и за сега няма проблеми дори и без кейдж ;)
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 12 Май 2009, 11:37

REMUS написа:
sonny написа:Роска, усилвано ли е купето отад при амортесьорите? Защото исках да си сложа на е36цата пружините на амортесьорите, но се поуплаших дали ще издържи горе. Та затова усилвано ли е там и кой, къде, какво казва за това слабо място на е30 и е36?

Аз моето го подсилих с по една 3мм планка и за сега няма проблеми дори и без кейдж ;)


И аз така, освен това подсилихме сериозно планката която хваща
моста от долната страна към прага. Сончо виждал съм всякакви
вариации по темата дори част от кейджа ходи там при група А

Изображение
Изображение

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 12 Май 2009, 18:41

ти си луд.... :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 12 Май 2009, 19:53

rosen.kolarov написа:
Изображение


Роска, ако си нося седалка ще ме повозиш ли на Калояново ? ;)

Страхотна работа вършиш, стискам ти палци за резултат от който ще си доволен! :D :bgflag:
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 12 Май 2009, 20:54

Тод,
знаеш че за приятелите съм готов на всичко (седалката от мен) :winky:

между другото снимката с кейджа група А не е на мойта кола,
Етата се надявам да стане дори по-маняшка
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 12 Май 2009, 23:23

няма страшно 2 месеца карах с койлоувъри с прожините на армортесиорите и не бяха мръднали бомбетата грам .. мернах ги тогава мернах ги и сега при салгане на кейджа няма никви грижи

сега отзад съм ей така

Изображение

или ти говорш за носача

там съм сложил едни перпендикуляри на ухото отдолу и страни и няма грижи и армортесьора е хванат от двете страни
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 13 Май 2009, 7:41

Шаро,
идеята на Сони беше дали е достатъчно здраво захващането на
моста към купето, точно по тази причина съм пуснал снимката на
автомобила от група А за да покажа как кейджа се захваща в
още една точка - горната точка на захващането на задния мост
към купето.
Личното ми мнение е че този вид захват не подсилва моста поради
факта че усилието е от долната страна, а не вътре в купето.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 13 Май 2009, 8:47

А обърках се щото е писал горе при армортесиорите при купето
отад при амортесьорите? Защото исках да си сложа на е36цата пружините на амортесьорите, но се поуплаших дали ще издържи горе.


Аве Сони я кажи ;)
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.08.2005
Местоположение: Добрич

Мнение от lazaronni » 13 Май 2009, 11:15

Момчета един въпрос :roll:
От къде си поръчвате в България клетките :?: има дистрибутори на OMP или от чужбина? Или хоуммейд в някой сервиз :?:
Какви са цените :?: Може и на лично :?:
Take Me to the Hospital...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 13 Май 2009, 12:17

Клетките на OMP (аз 2 броя и Шаро един) ги поръчахме през Ники
Златков (Проспийд) цената с доставка и ДДС излиза около 1300 евра.
Клетката е от хром-молибден и е тежка 34 килограма има паспорт и
ONS сертификат. За съжаление този модел няма ФИА сертификат.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 14 Май 2009, 20:44

Вече сме на гуми, сложихме и предното окачване, също така изрязахме
предните бомбета и заварихме планките пратени ни от Интракс. Всичко
заспа и е супер. Утре планираме да се захванем със спирачната система
там нещата очаквам да станат малко по-бавно, тъй като имаме да правим
фланци на дисковете към главината и на апарата към шенкела, а това
е свързано с проектиране, чертане и изработка на цифрова фреза в
последствие. Да се надяваме да сме готови до края на другата седмица.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение

E30 M3 Dreamer
Аватар
Мнения: 1153
Регистриран на: 4.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: `90 E30 M50B20 , Fiat Punto Bertone
Мечтае да кара: E30 M3

Мнение от bivola » 14 Май 2009, 21:29

Е това за мене е истински ФЕН , супер много успехи колега , следя темата с интерес. :bowdown:
Дилян Пенчев написа:МИнава се време, успокояваш се - караш супер лачена Е30-ка...която ти струва 20 бона :mhihi: :mhihi: :mhihi: И си викаш...аджеба аз що не си купих Е46... и в момента в който ти мине тая мисъл ти вече НЕ СИ МАНЯК :mhihi:
:mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook