Още един БМВ проект и автомобилните спортове
Модератор: Sharo
- drift_streets
-
-
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- DarK
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 3.05.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: '07 BMW 330d Convertible
- Мечтае да кара: Nissan GT-R (R35)
Поздрави, ти си истински ентусиаст, следя проекта инкогнито от самото начало на темата, пожелавам ти успех!
България е страната с най-много М-ки на глава от населението.
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Днес пристигнаха малко чарколяци
Приятно съм изненадан от качеството и изработката на Турбосмарт
компонентите (благодарности на Ицо от Heed 91). Нещата са просто
прекрасни - гейта е 60-ца, а блоуоффите са 50-ци. И двете изделия
пристигат с мека и твърда пружина, абе с две думи както казах
поросто прекрасни


Приятно съм изненадан от качеството и изработката на Турбосмарт
компонентите (благодарности на Ицо от Heed 91). Нещата са просто
прекрасни - гейта е 60-ца, а блоуоффите са 50-ци. И двете изделия
пристигат с мека и твърда пружина, абе с две думи както казах
поросто прекрасни

- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Вече е налична и горивната система - Аеромотив също от Heed-91
Много се чудех и накрая си поръчах всичко от Aeromotive - маркучи,
накрайници и т.н.
Също съм решил да експериментирам и с една електроника от
същия производител (Digital FPU) която има вход за буста от
колектора и налягането в горивната рейка и позволява да се
изпълни горивна система без тръба за връщане на горивото
(returnless fuel system) - т.е. задават се определни параметри
за обороти, налягане и тем подобни и се надявам по този начин
да намаля излишното загряване на горивото.
Реших да експериментирам с интеркулера, тук също, дано всичко
се получи както трябва.

Много се чудех и накрая си поръчах всичко от Aeromotive - маркучи,
накрайници и т.н.
Също съм решил да експериментирам и с една електроника от
същия производител (Digital FPU) която има вход за буста от
колектора и налягането в горивната рейка и позволява да се
изпълни горивна система без тръба за връщане на горивото
(returnless fuel system) - т.е. задават се определни параметри
за обороти, налягане и тем подобни и се надявам по този начин
да намаля излишното загряване на горивото.
Реших да експериментирам с интеркулера, тук също, дано всичко
се получи както трябва.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
а резервоара къв ще е, че и аз моя мисля го премахна оригиналния 

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Резервоара сме го проектирали вече (алуминий), в момента чакам да
доставят подходяща дебелина и го почваме. Ние ще си го разкроим
а заварките на аргона. Докато се ровех из нет-а си харесах една
разработка която обединява резервоар и разширителен съд в едно.
Надявам се до две седмици да пуснем снимков материал по темата.
доставят подходяща дебелина и го почваме. Ние ще си го разкроим
а заварките на аргона. Докато се ровех из нет-а си харесах една
разработка която обединява резервоар и разширителен съд в едно.
Надявам се до две седмици да пуснем снимков материал по темата.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
rosen.kolarov написа:Резервоара сме го проектирали вече (алуминий), в момента чакам да
доставят подходяща дебелина и го почваме. Ние ще си го разкроим
а заварките на аргона. Докато се ровех из нет-а си харесах една
разработка която обединява резервоар и разширителен съд в едно.
Надявам се до две седмици да пуснем снимков материал по темата.
от тебе чертежа от мене аргона а?
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Sharo написа: ... от тебе чертежа от мене аргона а?
Става

значи ще разкроявам два

между долната и горна част има преграда с дупки за да попречим на
разплискването на горивото в долната (идеята е винаги да е 100% пълна)
По сметки долната част ще излезе около 8-10 литра.

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
от мене тестовете 

http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
Шаро, говоря, за издържливостта на купето, слабо място и при е30 и при е36 е бомбето където се захваща амортесьора и има случай на избушени бомбета само от амортесьори, камо ли от натоварване на пружина. Исках да си правя така синята, която няма да има кейдж и се кара всеки божи ден по паветата, но се отказах на този етап, за другата е лесно ще се усили където трябва. 

- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
///vlado написа:a oт мене въпросите... Резервоара има ли напредък
Има, има но тези дни от абитуренти не остана време за снимки

Резервоара е готов, горивната система също е почти завършена.
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани