WTCC?

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 24 Мар 2009, 9:57

BMW Malchugan написа:Класирането до момента след последния старт на мексиканската писта "Пуебла"
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... onship.pdf

Георги Танев отново успя да спечели точки от този кръг.
Иначе все още Сеат ни превъзхождат, колкото и да боли тази констатация.
Следващият старт е чак май месец и по точно в периода 1-3 май на пистата Маракеш в Мароко. Конфигурацията на пистата според мен ще бъде доста подходяща за БМВ. Прилича ми на Монца в Италия.
Ето конфигурация на трасето: http://www.fiawtcc.com/Calendar_03.asp


ако е като монца , забрави там Сеатите са по-бързи , трябва ни писта с колкото се може повече завои :D
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Бургас
Кара: много
Мечтае да кара: винаги

Мнение от Инаф » 01 Апр 2009, 12:19

Каквито и да са резултатите от надпреварите винаги ще ги подкрепям, тъй като те защитават честа на БМВ.Нашите имат с какво да изненадат противниците си и това ще проличи в най-скоро време.
E60 ///M5 is the ultimate BMW.

..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1319
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Варна/Разград
Пол: Мъж
Кара: Е34 Individual
Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
Детайли за колата: една сбъдната мечта

Мнение от ИлХиТо » 04 Май 2009, 15:11

Вчера бе поредният кръг от шампионата за туристически автомобили, където участва любимата ни марка БМВ,освен това има и българско участие в лицето на Георги Танев, който също залага на БМВ в своето учстие. Кръгът се проведе на пистата Маракеш, в близост до столицата Мароко. Отново лошо представяне на БМВ (както и във Ф1), като първото състезание бе спечелено от Робърт Хъф с Шевролет :shock: :shock: , вторият старт отново бе спечелен от пилот на Шевролет- ветерана Никола Ларини. Най-радостното от всичко е, че Георги Танев печели две точки от изминалия кръг.

Класиране след първото състезание:
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... Race_1.pdf
Класиране след второто състезание:
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... Race_2.pdf

Класиране на пилотите и марките след последния кръг в Мароко: http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... onship.pdf

Източник: http://www.fiawtcc.com/Default.asp
КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ И БОГОВЕТЕ МЪЛЧАТ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 04 Май 2009, 16:51

Шевролетите бяха с 20 кила под минимума , за разлика от Сеат и БМВ които бяха с 40 над него , следващия кръг обаче ще сме по леки тъй като в Мароко не взехме почти нищо :D
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 04 Май 2009, 19:47

плюс ,че всички частни отбори вече ще могат да бъъдат 15 кила под нормите (само частните )
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 04 Май 2009, 22:06

00Cool написа:плюс ,че всички частни отбори вече ще могат да бъъдат 15 кила под нормите (само частните )


частните ги мани , лошото е че на Сеатите с тия дизели ,килата не им пречат чак толкова :confused:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 04 Май 2009, 23:09

///M Power написа:
00Cool написа:плюс ,че всички частни отбори вече ще могат да бъъдат 15 кила под нормите (само частните )


частните ги мани , лошото е че на Сеатите с тия дизели ,килата не им пречат чак толкова :confused:


да ма танев там се пише, така че 15 кила по малко са си 15 кила ,
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 04 Май 2009, 23:58

00Cool написа:
///M Power написа:
00Cool написа:плюс ,че всички частни отбори вече ще могат да бъъдат 15 кила под нормите (само частните )


частните ги мани , лошото е че на Сеатите с тия дизели ,килата не им пречат чак толкова :confused:


да ма танев там се пише, така че 15 кила по малко са си 15 кила ,


че там там е ,ама той си се бори в частните , а те всичките са с 15 кг по-леки ,така че пак няма предимство :roll:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1319
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Варна/Разград
Пол: Мъж
Кара: Е34 Individual
Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
Детайли за колата: една сбъдната мечта

Мнение от ИлХиТо » 17 Май 2009, 22:29

Резултатите от поредния кръг от WTCC на френската писта Пау, който аз пропуснха за жалост :uups: :

След финала на първото състезание:
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... Race_1.pdf

След финала на второто състезание:
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... Race_2.pdf

Временно класиране на пилотите в шампионата:
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... onship.pdf

Следващият старт е на пистата Рикардо Тормо край Валенсия на 31 май.
КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ И БОГОВЕТЕ МЪЛЧАТ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 18 Май 2009, 15:10

Доста време мина, откакто писах в тази тема и доста неща се промениха, но не това е най-важното. Както един колега писа по-горе, този шампионат е за най-типичните модели до 2000 к.см. и е време БМВ да се замислят за дизелова кола в туристическия шампионат, най-малко вече дизелите се продават повече от аналогичните бензинови двигатели. А и дизела се доказа в спортни изпитания и на това трябва да се обърне внимание.
Never mistake motion for action...

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 18 Май 2009, 16:30

Leon написа: време БМВ да се замислят за дизелова кола в туристическия шампионат, най-малко вече дизелите се продават повече от аналогичните бензинови двигатели. А и дизела се доказа в спортни изпитания и на това трябва да се обърне внимание.
Те се замислиха и казаха: "НЯМА ДА СЕ СЪСТЕЗАВАМЕ С ДИЗЕЛ." :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 19 Май 2009, 15:13

Ами... затова ще си стоим зад бесните тди-та... ВАГ хвърлят луди усилия в подобряване на дизела, а откакто минаха и на комън-рейл много им се получава. Май не остана състезание, в което участват и не са го спечелили с дизел. Чакам и във Ф1 да се наместят. А БМВ бяха от първите, които пуснаха масова комън-рейл кола, при това с 0-100 ускорение под 10 сек. Традицията на шестака и без това повяхна с 4-цилиндровия двулитров мотор, така че не разбирам защо "са помислили и решили" Интересно ми е, ако някой е чел повече на тази тема да сподели.
Never mistake motion for action...

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 19 Май 2009, 16:52

Leon написа:Ами... затова ще си стоим зад бесните тди-та... ВАГ хвърлят луди усилия в подобряване на дизела, а откакто минаха и на комън-рейл много им се получава. Май не остана състезание, в което участват и не са го спечелили с дизел. Чакам и във Ф1 да се наместят. А БМВ бяха от първите, които пуснаха масова комън-рейл кола, при това с 0-100 ускорение под 10 сек. Традицията на шестака и без това повяхна с 4-цилиндровия двулитров мотор, така че не разбирам защо "са помислили и решили" Интересно ми е, ако някой е чел повече на тази тема да сподели.
Имат успехи, щото от ФИА им се измазниха и им пуснаха фандък. Сега почват да ги ограничават, щото се осъзнаха ония отрепките на Мозли и пак ще им скъсаме шундите на сеатчетата. БМВ преди заявиха твърдо, че не искат да рекламират дизел в тези серии. Утре може да решат да пуснат печки, но знаем :arrow: който плаща, той поръчва музиката...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 20 Май 2009, 6:18

А дано никога не създадат дизелово състезателно БМВ. Аз лично както предполагам и много други ще изгубя всякакъв интерес

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 3.06.2008
Местоположение: София

Мнение от Bobbybd » 20 Май 2009, 8:37

А как така никога да не създадът дизелово състезателно BMW, като имено е46 320d е първият състезателен дизел печелил 24 часа на Нюрбургринг за туристически автомобил. Не помня само преди колко години беше, но помня че финишира с 3 обиколки преднина пред втория. Та мисалта ми е, че и тогава го могат и ако решат ще се справят добре. Иначе и аз не обичам дизел, нито да карам като личен автомобил, никога не съм имал такъв или пък на газ, нито да гледам такива състезателни, нооо ... в LMP1 Audi и Peugeot са като совалки спрямо останалите. А и както знаеме част от технологиите развити за състезания се прилагат после и при серийните, а тук доста хора с дизелови BMW-та се хвалят много с колите си.

ПредишнаСледваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook