WTCC?
Модератор: Sharo
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
BMW Malchugan написа:Класирането до момента след последния старт на мексиканската писта "Пуебла"
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... onship.pdf
Георги Танев отново успя да спечели точки от този кръг.
Иначе все още Сеат ни превъзхождат, колкото и да боли тази констатация.
Следващият старт е чак май месец и по точно в периода 1-3 май на пистата Маракеш в Мароко. Конфигурацията на пистата според мен ще бъде доста подходяща за БМВ. Прилича ми на Монца в Италия.
Ето конфигурация на трасето: http://www.fiawtcc.com/Calendar_03.asp
ако е като монца , забрави там Сеатите са по-бързи , трябва ни писта с колкото се може повече завои

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Инаф
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Бургас
- Кара: много
- Мечтае да кара: винаги
Каквито и да са резултатите от надпреварите винаги ще ги подкрепям, тъй като те защитават честа на БМВ.Нашите имат с какво да изненадат противниците си и това ще проличи в най-скоро време.
E60 ///M5 is the ultimate BMW.
..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."
..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."
- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Вчера бе поредният кръг от шампионата за туристически автомобили, където участва любимата ни марка БМВ,освен това има и българско участие в лицето на Георги Танев, който също залага на БМВ в своето учстие. Кръгът се проведе на пистата Маракеш, в близост до столицата Мароко. Отново лошо представяне на БМВ (както и във Ф1), като първото състезание бе спечелено от Робърт Хъф с Шевролет
, вторият старт отново бе спечелен от пилот на Шевролет- ветерана Никола Ларини. Най-радостното от всичко е, че Георги Танев печели две точки от изминалия кръг.
Класиране след първото състезание:
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... Race_1.pdf
Класиране след второто състезание:
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... Race_2.pdf
Класиране на пилотите и марките след последния кръг в Мароко: http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... onship.pdf
Източник: http://www.fiawtcc.com/Default.asp


Класиране след първото състезание:
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... Race_1.pdf
Класиране след второто състезание:
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... Race_2.pdf
Класиране на пилотите и марките след последния кръг в Мароко: http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... onship.pdf
Източник: http://www.fiawtcc.com/Default.asp
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Шевролетите бяха с 20 кила под минимума , за разлика от Сеат и БМВ които бяха с 40 над него , следващия кръг обаче ще сме по леки тъй като в Мароко не взехме почти нищо 

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
00Cool написа:плюс ,че всички частни отбори вече ще могат да бъъдат 15 кила под нормите (само частните )
частните ги мани , лошото е че на Сеатите с тия дизели ,килата не им пречат чак толкова

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
///M Power написа:00Cool написа:плюс ,че всички частни отбори вече ще могат да бъъдат 15 кила под нормите (само частните )
частните ги мани , лошото е че на Сеатите с тия дизели ,килата не им пречат чак толкова
да ма танев там се пише, така че 15 кила по малко са си 15 кила ,
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
00Cool написа:///M Power написа:00Cool написа:плюс ,че всички частни отбори вече ще могат да бъъдат 15 кила под нормите (само частните )
частните ги мани , лошото е че на Сеатите с тия дизели ,килата не им пречат чак толкова
да ма танев там се пише, така че 15 кила по малко са си 15 кила ,
че там там е ,ама той си се бори в частните , а те всичките са с 15 кг по-леки ,така че пак няма предимство

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Резултатите от поредния кръг от WTCC на френската писта Пау, който аз пропуснха за жалост
:
След финала на първото състезание:
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... Race_1.pdf
След финала на второто състезание:
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... Race_2.pdf
Временно класиране на пилотите в шампионата:
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... onship.pdf
Следващият старт е на пистата Рикардо Тормо край Валенсия на 31 май.

След финала на първото състезание:
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... Race_1.pdf
След финала на второто състезание:
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... Race_2.pdf
Временно класиране на пилотите в шампионата:
http://www.fiawtcc.com/html/uploadedFil ... onship.pdf
Следващият старт е на пистата Рикардо Тормо край Валенсия на 31 май.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Доста време мина, откакто писах в тази тема и доста неща се промениха, но не това е най-важното. Както един колега писа по-горе, този шампионат е за най-типичните модели до 2000 к.см. и е време БМВ да се замислят за дизелова кола в туристическия шампионат, най-малко вече дизелите се продават повече от аналогичните бензинови двигатели. А и дизела се доказа в спортни изпитания и на това трябва да се обърне внимание.
Never mistake motion for action...
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Те се замислиха и казаха: "НЯМА ДА СЕ СЪСТЕЗАВАМЕ С ДИЗЕЛ."Leon написа: време БМВ да се замислят за дизелова кола в туристическия шампионат, най-малко вече дизелите се продават повече от аналогичните бензинови двигатели. А и дизела се доказа в спортни изпитания и на това трябва да се обърне внимание.

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Ами... затова ще си стоим зад бесните тди-та... ВАГ хвърлят луди усилия в подобряване на дизела, а откакто минаха и на комън-рейл много им се получава. Май не остана състезание, в което участват и не са го спечелили с дизел. Чакам и във Ф1 да се наместят. А БМВ бяха от първите, които пуснаха масова комън-рейл кола, при това с 0-100 ускорение под 10 сек. Традицията на шестака и без това повяхна с 4-цилиндровия двулитров мотор, така че не разбирам защо "са помислили и решили" Интересно ми е, ако някой е чел повече на тази тема да сподели.
Never mistake motion for action...
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Имат успехи, щото от ФИА им се измазниха и им пуснаха фандък. Сега почват да ги ограничават, щото се осъзнаха ония отрепките на Мозли и пак ще им скъсаме шундите на сеатчетата. БМВ преди заявиха твърдо, че не искат да рекламират дизел в тези серии. Утре може да решат да пуснат печки, но знаемLeon написа:Ами... затова ще си стоим зад бесните тди-та... ВАГ хвърлят луди усилия в подобряване на дизела, а откакто минаха и на комън-рейл много им се получава. Май не остана състезание, в което участват и не са го спечелили с дизел. Чакам и във Ф1 да се наместят. А БМВ бяха от първите, които пуснаха масова комън-рейл кола, при това с 0-100 ускорение под 10 сек. Традицията на шестака и без това повяхна с 4-цилиндровия двулитров мотор, така че не разбирам защо "са помислили и решили" Интересно ми е, ако някой е чел повече на тази тема да сподели.

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
А дано никога не създадат дизелово състезателно БМВ. Аз лично както предполагам и много други ще изгубя всякакъв интерес
А как така никога да не създадът дизелово състезателно BMW, като имено е46 320d е първият състезателен дизел печелил 24 часа на Нюрбургринг за туристически автомобил. Не помня само преди колко години беше, но помня че финишира с 3 обиколки преднина пред втория. Та мисалта ми е, че и тогава го могат и ако решат ще се справят добре. Иначе и аз не обичам дизел, нито да карам като личен автомобил, никога не съм имал такъв или пък на газ, нито да гледам такива състезателни, нооо ... в LMP1 Audi и Peugeot са като совалки спрямо останалите. А и както знаеме част от технологиите развити за състезания се прилагат после и при серийните, а тук доста хора с дизелови BMW-та се хвалят много с колите си.
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани