Основните конкуренти във Ф1
Модератор: Sharo
1 мнение
• Страница 1 от 1
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Основните конкуренти във Ф1
Нека представим и конкуренцията
Макларън - Мерцедес
Найджъл Менсъл за Макларън: "Макларън е сериозен тим.Който хвърля много усилия, за да настигне Ферари"
Пилоти
Дейвид Култард
Роден 27.03.1971г. Участия във Ф1 - 141. Победи - 12. Подиуми - 57. Спечелени квалификации - 12. Отпадания - 46. Спечелени точки - 400
След напускането на Мика Хакинен през 2002 трябваше да се утвърди като лидер и претендент за световната купа. За съжаление това не стана, надеждите бяха унищожени от комбинацията Ферари-Шумахер както и от слабия и чуплив мотор на МВ. Друго от 17 квалификации в 10 Кими Райконен беше по-напред на стартовата решетка. Шотландецът обаче кара по-балансирано и записа единствената победа над F2002 - в Монако.
Кими Райконен
Роден 17.10.1979г. Участия във Ф1 - 34. Победи - 0. Подиуми - 4 Спечелени квалификации - 0. Спечелени точки - 33
Сезонът бе повече от труден за Кими, който записа 11 отпадания в 17 старта повечето заради тех.проблеми. Той обаче спечели сърцата на всички в Макларън пък и на феновете със силното представяне в квалификациите.
Парите на Макларън
1.Изследователска дейност 35 мил.долара
2.Разходи за аеродинамични тунели - 12.9 мил. долара
3.Разходи за производство на болиди - 2.7 мил. долара
4.Бюджет за двигатели - 140 мил. долара
Общи текущи разходи 304.6 мил. долара
Ферари
Найджъл Менсъл за Ферари:"Понякога скоростта е за сметка на надежността, да се комбинират двете е феноменален успех"
Пилоти
Михаел Шумахер
Роден 3.01.1969г. Участия във Ф1 - 179. Победи - 64. Подиуми - 114. Спечелени квалификации - 114. Отпадания - 43. Спечелени точки - 945.
През 2002г.Михаел не само пренаписа книгата на рекордите във Формула 1, той я превърна в своя автобиография. Той спечели 11 състезания, 7 квалификации и в челната тройка във всичките 17 старта.
Рубенс Баричело
Роден 23.05.1973г. Участия във Ф1 - 165. Победи - 5. Подиуми - 35. Спечелени квалификации - 6. Отпадания - 73. Спечелени точки - 272
През миналата година той успя да се доближи най-много до темпото и скоростта на Шумахер в сравнение с всичките му предишни съотборници.Болида F2002 пасна отлично на стила на каране на бразилеца и той завърши сезона с четири победи и три спечелени квалификации.
Парите на Ферари
1. Изследователска дейност - 20 мил. долара
2.Разходи за аеродинамични тунели - 15.1 мил.долара
3.Разходи за производство на болиди - 4.1 мил.долара
4.Бюджет за двигатели - 175 мил.долара
Общи текущи разходи 443.8 мил.долара
Макларън - Мерцедес
Найджъл Менсъл за Макларън: "Макларън е сериозен тим.Който хвърля много усилия, за да настигне Ферари"
Пилоти
Дейвид Култард
Роден 27.03.1971г. Участия във Ф1 - 141. Победи - 12. Подиуми - 57. Спечелени квалификации - 12. Отпадания - 46. Спечелени точки - 400
След напускането на Мика Хакинен през 2002 трябваше да се утвърди като лидер и претендент за световната купа. За съжаление това не стана, надеждите бяха унищожени от комбинацията Ферари-Шумахер както и от слабия и чуплив мотор на МВ. Друго от 17 квалификации в 10 Кими Райконен беше по-напред на стартовата решетка. Шотландецът обаче кара по-балансирано и записа единствената победа над F2002 - в Монако.
Кими Райконен
Роден 17.10.1979г. Участия във Ф1 - 34. Победи - 0. Подиуми - 4 Спечелени квалификации - 0. Спечелени точки - 33
Сезонът бе повече от труден за Кими, който записа 11 отпадания в 17 старта повечето заради тех.проблеми. Той обаче спечели сърцата на всички в Макларън пък и на феновете със силното представяне в квалификациите.
Парите на Макларън
1.Изследователска дейност 35 мил.долара
2.Разходи за аеродинамични тунели - 12.9 мил. долара
3.Разходи за производство на болиди - 2.7 мил. долара
4.Бюджет за двигатели - 140 мил. долара
Общи текущи разходи 304.6 мил. долара
Ферари
Найджъл Менсъл за Ферари:"Понякога скоростта е за сметка на надежността, да се комбинират двете е феноменален успех"
Пилоти
Михаел Шумахер
Роден 3.01.1969г. Участия във Ф1 - 179. Победи - 64. Подиуми - 114. Спечелени квалификации - 114. Отпадания - 43. Спечелени точки - 945.
През 2002г.Михаел не само пренаписа книгата на рекордите във Формула 1, той я превърна в своя автобиография. Той спечели 11 състезания, 7 квалификации и в челната тройка във всичките 17 старта.
Рубенс Баричело
Роден 23.05.1973г. Участия във Ф1 - 165. Победи - 5. Подиуми - 35. Спечелени квалификации - 6. Отпадания - 73. Спечелени точки - 272
През миналата година той успя да се доближи най-много до темпото и скоростта на Шумахер в сравнение с всичките му предишни съотборници.Болида F2002 пасна отлично на стила на каране на бразилеца и той завърши сезона с четири победи и три спечелени квалификации.
Парите на Ферари
1. Изследователска дейност - 20 мил. долара
2.Разходи за аеродинамични тунели - 15.1 мил.долара
3.Разходи за производство на болиди - 4.1 мил.долара
4.Бюджет за двигатели - 175 мил.долара
Общи текущи разходи 443.8 мил.долара
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
1 мнение
• Страница 1 от 1
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани