Малайзия 2003: коментари след състезанието
Модератор: Sharo
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
Малайзия 2003: коментари след състезанието
Уфффффффф,
отново лош късмет. Отново този ръб Мишо Шамара провали нашия отбор (вярно индиректно)!! Добре че не пострада и Ралф, че иначе щяхме да сме съвсем зле...
За Мишо Шумахеров наистина нямам думи. Грозни, хлапашки изпълнения!!!
Мишо
Мишо
Мишо
Мишо
Мишо
Мишо
Мишо
Мишо
Мишо
Мишо
Мишо
Мишо
Мишо
Мишо
Мишо
Определено най-хубавата част в състезанието беше Кими! Това момче е страхотен талант, а и трябва да си признаем че болида на McLaren-Mercedes се държи доста по-добре от нашият. Ние имаме само най-добрият двигател: най-мощен и издръжлив, което Хуан Пабло Монтоя доказа и на това състезание, развивайки най-висока скорост от 317км/ч, макар и от незавидната последна позиция...
Трябва да се отбележи и напредъка на Рено... Стана ясно че технити позиции на старта не са толкоз случайни...
отново лош късмет. Отново този ръб Мишо Шамара провали нашия отбор (вярно индиректно)!! Добре че не пострада и Ралф, че иначе щяхме да сме съвсем зле...
За Мишо Шумахеров наистина нямам думи. Грозни, хлапашки изпълнения!!!





















Определено най-хубавата част в състезанието беше Кими! Това момче е страхотен талант, а и трябва да си признаем че болида на McLaren-Mercedes се държи доста по-добре от нашият. Ние имаме само най-добрият двигател: най-мощен и издръжлив, което Хуан Пабло Монтоя доказа и на това състезание, развивайки най-висока скорост от 317км/ч, макар и от незавидната последна позиция...
Трябва да се отбележи и напредъка на Рено... Стана ясно че технити позиции на старта не са толкоз случайни...
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
Гледах записа на старта няколко пъти и от това което видях стигнах до извода че инцидента на Хуан няма връзка с този на Мишо. Просто Хуан засече Ягуара и сам си е виновен.
Иначе за болида на Макларън - ако вярно новата им кола която се очаква да извадят е толкова по-добра от тази, която ползваха днес не виждам кой ще ги спре. И не ми се мисли колко назад са нашите.
Поздравления и за Флавио Бриаторе - този хитрец явно е уцелил десятката с включването на отбора в петъчните двучасови тестове. А се говори че двигателя им е с около 90-100 коня по слаб от този на БМВ.
И накрая - да се надяваме че крачката назад която прави Уилямс е просто засилка за големия скок.
Иначе за болида на Макларън - ако вярно новата им кола която се очаква да извадят е толкова по-добра от тази, която ползваха днес не виждам кой ще ги спре. И не ми се мисли колко назад са нашите.
Поздравления и за Флавио Бриаторе - този хитрец явно е уцелил десятката с включването на отбора в петъчните двучасови тестове. А се говори че двигателя им е с около 90-100 коня по слаб от този на БМВ.

И накрая - да се надяваме че крачката назад която прави Уилямс е просто засилка за големия скок.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
Един написа:Гледах записа на старта няколко пъти и от това което видях стигнах до извода че инцидента на Хуан няма връзка с този на Мишо. Просто Хуан засече Ягуара и сам си е виновен.
Ще си позволя да не се съглася с теб. Вярно че може би съм и малко пристрастен (особено когато става дума за ХПМ), но... смятам че именно Михаел е косвено виновен. Просто лош късмет за Монтоя. Защото нетърпението на Михаел, който въпреки че караше по-бързият и по-добрият автомобил, може би изнервен от добрия старт на Култард (които определено зае много по-добра позиция от Мишо за първия завой и за малко да го отвее) реши че непременно трябва да мине Трули и най-тъпашки го завъртя... Това беше буквално на втория шикан, колите са още гъсто една до друга, и какво може да направят тези които идват отзад? Да включат перките и да ги прескачат? Няма къде. За наше нещастие, именно Хуан беше един от хората, които отнесоха незаслушено наказание: просто позицията му беше такава, че беше сред най-големите струпвания на коли, и подари това че намали за да не се натресе той в някой друг, него го натрясоха отзад и му откачиха задното крило....



Като цяло не мисля че трябва да обвиняваме Хуан за този инцидент. Лош късмет, това е! Дори не е много коректно и Мишо Шамара да го обвиняваме, макар че съм му изключително ядосан! Та той развали не само своето състезание, ами и това на Трули (когото завъртя), и на Монтоя, който още в началото на първата обиколка заради струпването на автомобили загуби задното си крило. Цяла обиколка след това трябваше да се тътри за влезе в бокса да му го сменят, после една минута му ремонтираха колата и ето ти - 3 обиколки назад...


Ама е късметлия Михаел Шумахеров. Гадното копеле има щастието именно основните му конкуренти (Д.Култард и Х.П.Монтоя) да отпаднат или пострадат сериозно в това състезание!!!
Един написа:Иначе за болида на Макларън - ако вярно новата им кола която се очаква да извадят е толкова по-добра от тази, която ползваха днес не виждам кой ще ги спре. И не ми се мисли колко назад са нашите.
Уви тъжна истина. И мястото ни в общото класиране (нашият отбор е ЧЕТВЪРТИ!) явно отчита къде е нашият отбор в момента...
Един написа:Поздравления и за Флавио Бриаторе - този хитрец явно е уцелил десятката с включването на отбора в петъчните двучасови тестове. А се говори че двигателя им е с около 90-100 коня по слаб от този на БМВ.
Абе незнам дали забелязахте, но по едно време от състезанието едното Рено беше точно зад Ралф, и го претискаше... Та ако не беше влязал в пита, и като знам какъв е Ралф, хващам бас ще това ренде щеше да ни посрами и да отвее Уилямса на Ралф...

Да не говорим че Богът М.Шумахер този път не успя като миналата година от последна позиция да стигне до подиума! Ако си спомняте какво възхваляване беше миналата година... а то просто щастливо стечение на обстоятелствата. Виждате че сега беше в средата на колоната и успя да се придвиже едва едва да влезе в точките. При това като настигна Реното на Трули (и то след неговата грешка, завъртането), се оказа че най-добрия пилот с по-мощната и по-добра кола, просто не може да стигне Реното и вместо Ферарито да притиска до дупка Реното и да го отвее, то Реното взе че за последните 5 обиколки не само че се откъсна ама и преднина натрупа!!! Това наричам аз развитие на тима... Тия Рена направо скриха шапката на всички...
Един написа:И накрая - да се надяваме че крачката назад която прави Уилямс е просто засилка за големия скок.
Дай боже, дай боже (дано и той следи нашият форум


Е бате Ралф се повози из пистата час и половина, дано някой ден реши да се състезава - тогава ще им скрие шапките! Не може да се отрече че Мишо има добри приятели навсякъде. Миналата година когато Монтоя го удари и ситуацията беше спорна наказанието за ХПМ беше 10сек. в бокса. А сега вината на Мишо е абсолютно безспорна а наказанието "drive trough". Тва си е справедливост по български. Но щях много да се израдвам ако пилето беше закачил Трули за втори път- това на два пъти щеше да стане. Тогава щеше да види той цвета на черния флаг.
А на Макларън дано някой им вкара вирус в компютрите че иначе ни е спукана работата.
А на Макларън дано някой им вкара вирус в компютрите че иначе ни е спукана работата.
Аз не можах да гледам формулата по TV-то, но я гледах on-line на www.formula1.com/timings/ и съм доволен, че все пак има една наша кола, която се докопа до точки. Не знам как е минал старта, но както чувам Шуми пак се е проявил нещо.
BMW 318i touring E30 '90
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
Хуан не е виновен за удара.
Извинявам се че прибързано го обвиних. След още няколко гледания на старта (а и като прочетох кой какво е казал след финала)стигнах до извода че виновен за сблъсъка на Хуан Пабло Монтоя с Антонио Пицония е виновен последния.
Ето какво казаха пилотите на Уилямс след финала:
Ралф:
"Състезанието беше като квалификация продължила 56 обилколки. Миналата година когато водех ми беше много по-лесно. Доволен съм че постигнах четвърта позиция след като стартирах 17-ти. Промените в правилата се оказват положителни. Всичко е толкова объркано че състезанията са много интересни. "
Хуан:
“Няма съмнение че моето състезание свърши на втория завой. Пицония ме удари и загубих по-голямата част от задното крило. За съжаление имаше някакъв механичен проблем при смяната на крилото който ни забави, но механиците го смениха максимално бързо. Излязох на пистата 3 обиколки след водачите. Тази разлика нямаше как да бъде стопена! За капак на всичко след около 12 обиколки ми се скапа и бутилката за пиене и остатъка от състезанието беше много много труден.”
Следващите тестове на отбора са насрочени за 25-28 Март в Барселона. Марк Жене ще работи през всички дни, Хуан на 25-ти и 26 -ти а Ралф на 27-ми и 28-ми.
Междувременно Пицония твърди че е бил ударен отзад, което го е накарало да се вреже в задницата на Хуан. Лично аз не видях да има някакви поражения по задната част на Ягуара, така че си мисля че Антонио си търси оправдание за грешката.
Извинявам се че прибързано го обвиних. След още няколко гледания на старта (а и като прочетох кой какво е казал след финала)стигнах до извода че виновен за сблъсъка на Хуан Пабло Монтоя с Антонио Пицония е виновен последния.
Ето какво казаха пилотите на Уилямс след финала:
Ралф:
"Състезанието беше като квалификация продължила 56 обилколки. Миналата година когато водех ми беше много по-лесно. Доволен съм че постигнах четвърта позиция след като стартирах 17-ти. Промените в правилата се оказват положителни. Всичко е толкова объркано че състезанията са много интересни. "
Хуан:
“Няма съмнение че моето състезание свърши на втория завой. Пицония ме удари и загубих по-голямата част от задното крило. За съжаление имаше някакъв механичен проблем при смяната на крилото който ни забави, но механиците го смениха максимално бързо. Излязох на пистата 3 обиколки след водачите. Тази разлика нямаше как да бъде стопена! За капак на всичко след около 12 обиколки ми се скапа и бутилката за пиене и остатъка от състезанието беше много много труден.”
Следващите тестове на отбора са насрочени за 25-28 Март в Барселона. Марк Жене ще работи през всички дни, Хуан на 25-ти и 26 -ти а Ралф на 27-ми и 28-ми.
Междувременно Пицония твърди че е бил ударен отзад, което го е накарало да се вреже в задницата на Хуан. Лично аз не видях да има някакви поражения по задната част на Ягуара, така че си мисля че Антонио си търси оправдание за грешката.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
Abre Shumi dopysna greshe i se izvini sled satezanieto. No montoya si go ydari Jaguara.
Inache Ferrari pak sa po dobre ot drygite, samo toya pensioner Barrichelo triabva da go razkarat
Toya tap brazilech niama edno sastezanie kato xorata, nikva borbenost v tozi pensioner...
Za Ralf niamam dymi, mozebi ste sa idealni saotbornichi sas Barichelo.
Dano v Brazili niama razni neobichaini prostotia ta da vidim naistina kak sa BMW i Ferrari, toest da vidim Shumi i Montoya...pak togova chekiite ot McLaren da gi vidim...pak i ako pensiite Ralf i Martvinio sa sabydat moze da stane i po interesno.
Inache Ferrari pak sa po dobre ot drygite, samo toya pensioner Barrichelo triabva da go razkarat

Za Ralf niamam dymi, mozebi ste sa idealni saotbornichi sas Barichelo.
Dano v Brazili niama razni neobichaini prostotia ta da vidim naistina kak sa BMW i Ferrari, toest da vidim Shumi i Montoya...pak togova chekiite ot McLaren da gi vidim...pak i ako pensiite Ralf i Martvinio sa sabydat moze da stane i po interesno.

- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Az ne moga da razbera zasto kakvoto i da stane vinagi Mi6o vi e vinoven.
Moge bi e vinoven i zatova 4e ne e pokazval tunkostite na po-malkoto si brat4e a
Zasto ne se iadosvate na pizzonia 4e ne e sprial navreme.
Nali i novite pravila sa pak zaradi nego,za da mogat po slabite piloti da imat niakakuv 6ans.
Moge da e kopele moge da e aroganten moge da e vsiakakuv no pi4a si vur6i rabotata a imenno da kara burzo i da nakazva ostanalite.
Interesno ako se premesti v BMW kakvo ste mislite za nego i dali ste si kupite 6apki BMW-WILIAMS-M.SCHUMACHER.
I men mi be6e krivo predi kato Mi6o ne moge6e da hvane kiorava pobeda ama ne psuvah drugite.
Moge bi e vinoven i zatova 4e ne e pokazval tunkostite na po-malkoto si brat4e a

Nali i novite pravila sa pak zaradi nego,za da mogat po slabite piloti da imat niakakuv 6ans.
Moge da e kopele moge da e aroganten moge da e vsiakakuv no pi4a si vur6i rabotata a imenno da kara burzo i da nakazva ostanalite.
Interesno ako se premesti v BMW kakvo ste mislite za nego i dali ste si kupite 6apki BMW-WILIAMS-M.SCHUMACHER.
I men mi be6e krivo predi kato Mi6o ne moge6e da hvane kiorava pobeda ama ne psuvah drugite.
За господата KGB i Breyton: На състезанието в Малайзия какво майсторско видяхте в карането на Мишо? Аз лично само едно:след като завъртя Трули тръгна направо към гората, всеки друг щеше да го удари челно. Иначе и той се повози спокойно никво бързане.
Относно Ралф: винаги така става-когато си на върха си върха,когато паднеш всички те тъпчат. И вие забравихте много бързо 2000 и особено 2001 година когато всички казваха "Формула ШУМАХЕР" и ако не бяха техническите проблеми старият нямаше да му е така лесно да стане шампион!!
А не знам кой написа че "Макларън минаха между капките" ни Кими направи 35 сек. на Баричело а беше най- тежък от всички.
Относно Ралф: винаги така става-когато си на върха си върха,когато паднеш всички те тъпчат. И вие забравихте много бързо 2000 и особено 2001 година когато всички казваха "Формула ШУМАХЕР" и ако не бяха техническите проблеми старият нямаше да му е така лесно да стане шампион!!
А не знам кой написа че "Макларън минаха между капките" ни Кими направи 35 сек. на Баричело а беше най- тежък от всички.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Има една истина М.Шумахер мрази пред него да има някой
или го изпреварва или го удря
Аз лично съм фен на тази тактика
За състезанието без коментар






За състезанието без коментар

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани