Ферари ще използва F2003GA в Гран при на Испания
Модератор: Sharo
3 мнения
• Страница 1 от 1
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Ферари ще използва F2003GA в Гран при на Испания

Новият болид е напълно готов и със сигурност ще дебютира на пистата "Каталуня".
"Щастливи сме, че се справихме с проблемите, които ни попречиха да дебютираме с новата кола на "Имола". Сега сме готови да използваме F2003GA в състезание. Тестовете тази седмица преминаха изключително успешно, заяви техническият директор на Ферари Рос Браун в официалната уеб-страница на италианския тим.
Технически неизправности осуетиха появата на F2003-GA още в Гран при на Сан Марино (20 април). В. “Gazzeta dello sport” разкри, че основният проблем е бил свързан с охлаждането на двигателя. Механиците на скудерията обаче коригирали грешката, което ясно личи от резултатите в последните тестове на “Муджело”. Там Рубенс Баричело и тестпилотът Лука Бадоер изпревариха с повече от секунда водача в генералното класиране Кими Райконен (Макларън).
"F2002 е фантастична кола, но вече завърши своя цикъл на употреба. Новата машина вече се доказа като по-бърза и ние имаме предвид и някои подобрения преди края на сезона", каза още Браун.
Бразилецът Рубенс Баричело заяви, че със старият болид F2002 си отива цяла епоха във Ф1.
"F2002 е невероятна кола. Щастлив съм, че имах привилегията да се състезавам с нея. Във F2002 се чувствах истински щастлив. С него прекарах най-хубавите си мигове във Формула 1. Сигурно е странно да говориш толкова емоционално за една кола, но аз наистина я обичам. Съжалявам единствено, че не успях да я изпратя с победа този сезон. В Бразилия бях на косъм от успеха, но съдбата отново ми обърна гръб. Важното е, че Михаел стана първи на "Имола", това е подобаващ край на цяла една епоха. А няма никакво съмнение, че F2002 е знаков за най-новите тенденции в спорта", каза Баричело.
Последна промяна madpetio на 01 Май 2003, 13:53, променена общо 1 път
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Успехът на "Имола" бе първи за Шумахер през този сезон. Той бе спечелен при трагични обстоятелства, като асът на Скудерията се състезаваше само няколко часа след смъртта на майка си. Въпреки, че все още е в траур, пилотът призна, че очаква вълнуващо състезание и нов успех на Ферари през уикенда.
"Победата в Сан Марино е доста позитивно събитие за Ферари, още повече, че тя бе спечелена пред нашите фенове. Успехът показа, че не сме изпаднали в криза и можем да очакваме следващите стартове със самочувствие. Нямаме търпение да видим как ще се представи F2003-GA на своя дебют. Мисля, че решението ни да изчакаме до Испания с представянето му бе правилно, защото това ни позволи да съберем допълнителни данни за болида", заяви Шумахер.
Тимът на Ферари продължава с нововъведенията по болида F2003-GA, който ще дебютира на 4 май в Гран при на Испания, съобщи италианският печат. След новите дефлектори с два елемента, новият болид на Скудерията се сдоби с хриле, подобни на тези на акулата.
Отворите се намират на страничните кутии за радиаторите и са 5 на брой, точно колкото на хищника.
Пред отворите ще излезе топъл въздух, който, благодарение на аеродинамичен елемент, отива нагоре над задния спойлер.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
3 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани