Макларън-Мерцедес показа MP4-18

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Макларън-Мерцедес показа MP4-18

Мнение от madpetio » 21 Май 2003, 11:52

Новият болид на Макларън MP4-18 ще направи своя дебют днес по време на тестовете на тима на пистата "Пол Рикар" в Южна Франция. Третият пилот на английския отбор Алекс Вурц ще кара автомобила по време на тридневните проби, като от лагера на Макларън все още не са уточнили официалната дата, на която ще бъде официалната промоция на болида.

Другите двама пилоти Кими Райконен и Дейвид Култард също ще бъдат на пистата, но тяхната основна цел ще е подобряването на версията 17-D, като заедно с тях ще работи и тестовият пилот Педро де ла Роса.

Новият болид има няколко видими разлики в сравнение със своя предшественик. MP4-18 е с по-къс и снижен нос на автомобила, по-тясна и компактна задна част и по-полегата форма на капака на двигателя.

Заедно с това са направени и промени в сърцето на болида, като новия двигател на Марцедес-Бенц FO 110P V10 е поставен по-ниско, което допринася за подобряването на центъра на гравитация на автомобила.

Тестовете на MP4-18 на "Пол Перикар" ще са свързани основно с проверки на системите и аеродинамичността на автомобила. След първите проби тимът на Макларън ще продължи да работи върху усъвършенстването на колата и след приключване на първоначалната тестова програма, двамата пилоти Култард и Райконен ще започнат работа с болида.

"Всички сме изпълнени с очакване, което е нормално, когато очакваш излизането на нов автомобил. Надеждите ни свързани с болида са доста големи, тъй като MP4-18 представлява сериозна крачка напред в развитието на Макларън. Целите ни са постоянно да печелим точки и да подобряваме конкурентноспособността и устойчивостта на автомобила", заяви изпълнителният директор на Макларън Мартин Уитмарш.

"За да стигнем върха, трябва да предприемем революционна, а не еволюционна крачка напред. Екипите на Макларън и Мерцедес се справиха отлично със задачата си, макар че бяха пристиснати от времето. Не можем обаче да рискуваме и да изкараме болида на пистата преди да е окончателно готов. Преходът от MP4-17D към MP4-18 трябва да е максимално безболезнен", добави той.

"Двигателят FO 110P V10 е напълно нов. Той бе конструиран за MP4-18, като с неговата изработка целяхме да го превърнем в неделима част от болида. Всички в Мерцедес-Илмор в Брикстън и Мерцедес-Бенц в Щутгарт работихме изключително упорито, за да създаден новия двигател, а също така и да подобрим аоще повече версията FO 110M V10, която в момента се използва в MP4-17D. С FO 110P възнамеряваме да направим стъпка напред в постигането на синхрон между ефективността и стабилността на двигателя", заяви спортният директор на Мерцедес Норберт Хауг.

В същото време босът на Макларън Рон Денис разкри, че за новата кола са разработени две скоростни кутии.

"Въпреки малката разлика в точките между Михаел и Кими ние няма да бързаме с новата кола - твърдо заяви Денис в Лондон вчера.

- Тя ще е много по-бърза от сегашната. Това, което ни кара да бъдем внимателни, е новата скоростна кутия. Тя ще бъде толкова различна от досега познатите, че имаме проблем с нейното конструиране и вграждане. Затова със сигурност болидът ще работи с два вида скоростни кутии. Едната е с традиционна конфигурация, подобна на тази от МР4-17D, а другата – съвсем различна, бих казал променяща напълно понятието за "скоростна кутия". Още преди шест месеца решихме да направим две различни скоростни кутии. Предстои да тестваме двата варианта, няма да бързаме с дебюта на болида в състезание."
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 24.05.2002
Местоположение: софия/казанлък

Мнение от peter_sky » 22 Май 2003, 19:37

Според "Макларън" новия болид ще се появи в Канада,но колко това е вярно ще видим.Ако всичко което пишат за него е вярно,Ферари ще имат голям проблем.Така формулата ще е по интересна. :lol:

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 23 Май 2003, 7:34

Е то Ферари последните няколко години проблеми само с тях има :wink:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Мнение от BMW_POWER » 23 Май 2003, 13:22


Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 24.05.2002
Местоположение: софия/казанлък

Мнение от peter_sky » 23 Май 2003, 18:30

Бих казал,че през последните 2 години Ферари няма проблеми,колкото и гадно да звучи.Имаше някакви оптимистични наченки за по равностойни отбора от страна на BMW-Williams и Mclaren-Mercedes,но бързо бяха смачкани от Ферари.Други отбори няма да коментирам защото те са просто пълнеж във Формула 1(според мен) :lol:

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook