М. Шумахер: Няма да се откажа, дори и да не спечеля титлата
Модератор: Sharo
2 мнения
• Страница 1 от 1
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
М. Шумахер: Няма да се откажа, дори и да не спечеля титлата
Петкратният световен шампион Михаел Шумахер е изправен пред сириозна битка в търсене на рекордна шеста титла във Формула 1. Пилотът на Ферари се нуждае от задължителни победи на пистите "Индианаполис" и "Сузука", за да постигне своята цел.
Шумахер призна, че винаги е знаел, че един ден ще трябва да води борба с Хуан Пабло Монтоя от тима на БМВ-Уилямс и с Кими Райконен от Макларън-Мерцедес, но не е предполагал, че този ден ще настъпи толкова скоро.
"Много пъти съм заявявал, че Хуан Пабло Монтоя и Кими Райконен ще се борят за титлата един ден, но трябва да призная, че не очаквах това да стане толкова скоро. Опитът на пистата няма да окаже голямо влияние върху изхода от борбата за титлата, защото те и двамата има нужния опит, за да успеят. Този, който използва най-пълноценно своите качества, ще спечели шампионата", заяви Шумахер в интервю за "Зюдойче Цайтунг".
Пилотът на Ферари заяви, че няма никакво намерение да сложи край на кариерата си, дори и да постигне целта си и да спечели шеста титла във Ф1.
"Изобщо не обмислям вариант да се оттегля в края на сезона. Ще го направя, когато видя, че някой друг е по-добър от мен и ме побеждава чисто и безспорно. Един ден, сигурен съм, и това ще стане. Тогава аз, Рос Браун и Жан Тод ще си кажем, че вече е време да се отдръпнем и да предадем щафетата на някой друг. С 4 титли при конструкторите и 3 при пилотите ние поставихме началото на една нов ера във Формула 1 и се надяваме тя да продължи колкот осе може повече", добави Михаел Шумахер.
Шумахер призна, че винаги е знаел, че един ден ще трябва да води борба с Хуан Пабло Монтоя от тима на БМВ-Уилямс и с Кими Райконен от Макларън-Мерцедес, но не е предполагал, че този ден ще настъпи толкова скоро.
"Много пъти съм заявявал, че Хуан Пабло Монтоя и Кими Райконен ще се борят за титлата един ден, но трябва да призная, че не очаквах това да стане толкова скоро. Опитът на пистата няма да окаже голямо влияние върху изхода от борбата за титлата, защото те и двамата има нужния опит, за да успеят. Този, който използва най-пълноценно своите качества, ще спечели шампионата", заяви Шумахер в интервю за "Зюдойче Цайтунг".
Пилотът на Ферари заяви, че няма никакво намерение да сложи край на кариерата си, дори и да постигне целта си и да спечели шеста титла във Ф1.
"Изобщо не обмислям вариант да се оттегля в края на сезона. Ще го направя, когато видя, че някой друг е по-добър от мен и ме побеждава чисто и безспорно. Един ден, сигурен съм, и това ще стане. Тогава аз, Рос Браун и Жан Тод ще си кажем, че вече е време да се отдръпнем и да предадем щафетата на някой друг. С 4 титли при конструкторите и 3 при пилотите ние поставихме началото на една нов ера във Формула 1 и се надяваме тя да продължи колкот осе може повече", добави Михаел Шумахер.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Михаел Шумахер: В САЩ Монтоя бе изключително коректен
С триумфа си в Гран При на САЩ Михаел Шумахер се доближи само на точка от историческа шеста световна титла във Формула 1. Три дни след състезанието в Иниданаполис Михаел даде обширно интервю за вестник "Гардиън".
- Михаел, победата ви на “Индианаполис” вече е част от класиката на Формула 1. Тя е още по-сладка, защото дойде след 7-о място в стартовата решетка.
- Най-важното е, че взех 10 точки. Няма съмнение, че първата ми позиция във временното класиране се отрази на двамата ми опоненти. Това бе изключително емоционален момент за мен. Наистина, моето представяне в съботната квалификация далеч не бе блестящо, в началото на състезанието също имах проблеми. После обаче всичко си дойде на мястото. След като заваля дъждът, поставихме гуми интермедия. После върнахме тези за сухо време, към края пак заваля... Може да се каже, че имаше от всичко. Победа при такива условия и в толкова важен момент означава много. Благодаря на момчетата от Ферари, които обезпечиха успеха ми.
- Защо бяхте неубедителен в квалификацията за място?
- Нямам представа. Може би просто не ми провървя. След като анализирахме резултатите, открихме слабости на първия и втория сектор. Там имаше силен вятър, заради който загубих ценни десети.
- Атмосферата на “Индианаполис” бе особена. Вие имахте много фенове по трибуните, но същото може да се каже и за Хуан Пабло Монтоя.
- Това бе великолепен уикенд. Мисля, че зрителите се насладиха на състезанието, независимо за кого са стискали палци. Постарахме се да им подарим едно незабравимо шоу.
- Кими Райконен все още може да ви отнеме титлата. Това ще стане, ако вие не спечелите точка на “Сузука”, а той победи.
- Позицията ми е отлична спрямо тази на Кими. Трябва просто да вляза в осмицата на “Сузука”. Това обаче по никакъв начин не бива да ни успокоява. За начало трябва да финиширам. Това ще бъде главната ми цел. От друга страна, мисля, че колата е много надеждна. Оптимист съм и ще се боря за победата и в Япония.
- Следяхте ли внимателно какво става със съперниците ви на “Индианаполис”?
- Поддържах постоянен контакт по радиото с момчетата от екипа. Те ме информираха за всичко, което се случва. Във всеки момент знаех кой на каква позиция се намира.
- На 7-ата обиколка колата ви загуби мощност и бяхте изпреварен от Култард, Алонсо и Монтоя. Какво точно се случи?
- Нищо особено. Наложи се да намаля скоростта заради дъжда. Просто ми беше трудно със сухите гуми на “Бриджстоун”.
- Продължават да ви обвиняват, че сте изпреварили Панис при жълт флаг.
- Зная само, че вече го бях задминал, когато видях флаговете. Нямам какво да добавя.
- Как отпразнувахте победата?
- Подобаващо. Макар че нямаше кой знае какви тържества. Все пак остава още един старт. Важното е, че всички бяхме заедно. Още във вторник подновихме тестовете.
- Тестовете вероятно ще са в Европа. Как ще се справите с часовата разлика?
- Разрешени са ни тестове единствено в Европа. Лично аз се справям с часовата разлика по следния начин - седя в болида и карам, като съм максимално концентриран. Това е единственият сигурен начин.
- Очаквахте ли по-сериозна съпротива от Монтоя?
- Не мисля, че имаше истинска борба между нас. Когато той ме изпревари в началото, аз едва удържах болида си на пистата. След това пък го затворих с цяла обиколка. Искам да отбележа обаче, че Хуан Пабло бе изключително коректен през цялото време.
- Вие вероятно ще станете първият пилот с 6 световни титли.
- Дано. Нека не избързваме.
- Имате много рекорди в кариерата си. Сега станахте първият двукратен победител на “Индианаполис”.
- Когато в предишния кръг победих на “Монца”, казах, че това е един от най-щастливите мигове в живота ми. Същото важи и за деня, в който финиширах първи в САЩ. Винаги съм имал хубави спомени от “Индианаполис”, надявам се това да продължи и занапред.
- От лявата страна на болида ви имаше следа от гума. Какво стана?
- Имах лек сблъсък с Дейвид Култард. Почти го бях изпреварил от вътрешната страна, но той ме затвори. Моментът бе критичен, защото можех да остана без преден спойлер. Трябваше да се кача върху бордюра, просто Дейвид не ми остави друг избор.
- Казахте, че гумите на “Бриджстоун” са ви помогнали да победите. Да, но как имахте смелост да взимате завой след завой при положение, че за известно време пистата бе напълно наводнена?
- Мисля, че това е способност, която притежава всеки пилот. Тренираме, за да караме на предела при всякакви обстоятелства. Ние винаги сме по ръба на бръснача.
- Трудно ли се достига този предел?
- Да, особено при тежки условия. На пистата всяка грешка може да е фатална. Ако само за миг загубиш сцепление, може моментално да излетиш от пистата.
- Тренирате ли често на дъжд?
- Случва се. Въпреки че, честно казано, не мога да се сетя кога за последно съм го правил.
- Според слуховете вие ще се оттеглите, ако спечелите титлата.
- Това е абсолютна лъжа.
- Михаел, победата ви на “Индианаполис” вече е част от класиката на Формула 1. Тя е още по-сладка, защото дойде след 7-о място в стартовата решетка.
- Най-важното е, че взех 10 точки. Няма съмнение, че първата ми позиция във временното класиране се отрази на двамата ми опоненти. Това бе изключително емоционален момент за мен. Наистина, моето представяне в съботната квалификация далеч не бе блестящо, в началото на състезанието също имах проблеми. После обаче всичко си дойде на мястото. След като заваля дъждът, поставихме гуми интермедия. После върнахме тези за сухо време, към края пак заваля... Може да се каже, че имаше от всичко. Победа при такива условия и в толкова важен момент означава много. Благодаря на момчетата от Ферари, които обезпечиха успеха ми.
- Защо бяхте неубедителен в квалификацията за място?
- Нямам представа. Може би просто не ми провървя. След като анализирахме резултатите, открихме слабости на първия и втория сектор. Там имаше силен вятър, заради който загубих ценни десети.
- Атмосферата на “Индианаполис” бе особена. Вие имахте много фенове по трибуните, но същото може да се каже и за Хуан Пабло Монтоя.
- Това бе великолепен уикенд. Мисля, че зрителите се насладиха на състезанието, независимо за кого са стискали палци. Постарахме се да им подарим едно незабравимо шоу.
- Кими Райконен все още може да ви отнеме титлата. Това ще стане, ако вие не спечелите точка на “Сузука”, а той победи.
- Позицията ми е отлична спрямо тази на Кими. Трябва просто да вляза в осмицата на “Сузука”. Това обаче по никакъв начин не бива да ни успокоява. За начало трябва да финиширам. Това ще бъде главната ми цел. От друга страна, мисля, че колата е много надеждна. Оптимист съм и ще се боря за победата и в Япония.
- Следяхте ли внимателно какво става със съперниците ви на “Индианаполис”?
- Поддържах постоянен контакт по радиото с момчетата от екипа. Те ме информираха за всичко, което се случва. Във всеки момент знаех кой на каква позиция се намира.
- На 7-ата обиколка колата ви загуби мощност и бяхте изпреварен от Култард, Алонсо и Монтоя. Какво точно се случи?
- Нищо особено. Наложи се да намаля скоростта заради дъжда. Просто ми беше трудно със сухите гуми на “Бриджстоун”.
- Продължават да ви обвиняват, че сте изпреварили Панис при жълт флаг.
- Зная само, че вече го бях задминал, когато видях флаговете. Нямам какво да добавя.
- Как отпразнувахте победата?
- Подобаващо. Макар че нямаше кой знае какви тържества. Все пак остава още един старт. Важното е, че всички бяхме заедно. Още във вторник подновихме тестовете.
- Тестовете вероятно ще са в Европа. Как ще се справите с часовата разлика?
- Разрешени са ни тестове единствено в Европа. Лично аз се справям с часовата разлика по следния начин - седя в болида и карам, като съм максимално концентриран. Това е единственият сигурен начин.
- Очаквахте ли по-сериозна съпротива от Монтоя?
- Не мисля, че имаше истинска борба между нас. Когато той ме изпревари в началото, аз едва удържах болида си на пистата. След това пък го затворих с цяла обиколка. Искам да отбележа обаче, че Хуан Пабло бе изключително коректен през цялото време.
- Вие вероятно ще станете първият пилот с 6 световни титли.
- Дано. Нека не избързваме.
- Имате много рекорди в кариерата си. Сега станахте първият двукратен победител на “Индианаполис”.
- Когато в предишния кръг победих на “Монца”, казах, че това е един от най-щастливите мигове в живота ми. Същото важи и за деня, в който финиширах първи в САЩ. Винаги съм имал хубави спомени от “Индианаполис”, надявам се това да продължи и занапред.
- От лявата страна на болида ви имаше следа от гума. Какво стана?
- Имах лек сблъсък с Дейвид Култард. Почти го бях изпреварил от вътрешната страна, но той ме затвори. Моментът бе критичен, защото можех да остана без преден спойлер. Трябваше да се кача върху бордюра, просто Дейвид не ми остави друг избор.
- Казахте, че гумите на “Бриджстоун” са ви помогнали да победите. Да, но как имахте смелост да взимате завой след завой при положение, че за известно време пистата бе напълно наводнена?
- Мисля, че това е способност, която притежава всеки пилот. Тренираме, за да караме на предела при всякакви обстоятелства. Ние винаги сме по ръба на бръснача.
- Трудно ли се достига този предел?
- Да, особено при тежки условия. На пистата всяка грешка може да е фатална. Ако само за миг загубиш сцепление, може моментално да излетиш от пистата.
- Тренирате ли често на дъжд?
- Случва се. Въпреки че, честно казано, не мога да се сетя кога за последно съм го правил.
- Според слуховете вие ще се оттеглите, ако спечелите титлата.
- Това е абсолютна лъжа.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
2 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани