Въпрос за 735i 86-та
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- patkana1
- младши ентусиаст
- Мнения: 267
- Регистриран на: 23.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39
- Мечтае да кара: Bmw е38
Въпрос за 735i 86-та
Здравейте колеги,пиша ви от Аляска защото тука ми изпадна едно запазено 735i автомат,със бежова кожа което мога да взема за около 500 долара.Знам че не е същия модел е32 но все пак няма раздел за по старите модели.Въпосът ми е дали ще си струва да взема колата и евентуално да я докарам до българия.Като цяло проблема и е в датчика на коляновия вал,защото не пали,и собственикът ми каза точните симптоми за заминал датчик на колянов вал.Като цяло съм сменял на е39 и на е36 но не видях как точно да го махна на този модел,така че ако някой има идея бих бил благодарен ако сподели....Иначе колата като цяло е запазена,малко е мръсна,откраднати са и маркучите на радиатора и капачката за маслото,иначе като цяло човека казва че е вървяла добре до последно без проблеми,мотора е на 82 хиляди мили(реални),така че предполагам двигателя е запазен.Всички съвети от ваша страна ще са ми от полза.Благодаря предварително
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6230
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос за 735i 86-та
Колега, с подобни неработещи коли от нещо уж незначително, обикновено се стига до доста големи финансови разходи след покупката им. Особено след като към колата е имало и определено отношение. Аз твърдо не бих я купил и бих се насочил към друга кола.
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Въпрос за 735i 86-та
За раздела не си прав, темата ти е за Шарк сектора и там ще имаш доста повече отговори. Модела е Е23 или първия представител на седма серия.
И аз споделям мнението на колегата zvetiko че колата не си заслужава. Сметни си колко струва докарването до БГ, тук имаш мито и ддс, след това за да я регистрираш технотест.
И аз споделям мнението на колегата zvetiko че колата не си заслужава. Сметни си колко струва докарването до БГ, тук имаш мито и ддс, след това за да я регистрираш технотест.
- Turbo_Ted
- великият шестак
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: Въпрос за 735i 86-та
отговарям ти като олдскулър - купето ако е читаво и щом е американско изпълнение - влизай във филма от моя гледна точка с удоволствие бих си прибрал в гаража една такава хубавица
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Въпрос за 735i 86-та
А бе вие знаете ли къде е Аляска или сте в Чукотка?
Скрап от 86-та година, от противиположния край на земното кълбо, да се докара до България
Е разбира се че логичния отговор е НЕ.
Скрап от 86-та година, от противиположния край на земното кълбо, да се докара до България
Е разбира се че логичния отговор е НЕ.
- patkana1
- младши ентусиаст
- Мнения: 267
- Регистриран на: 23.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39
- Мечтае да кара: Bmw е38
Re: Въпрос за 735i 86-та
Както казах колеги,колата като цяло е запазена,не е някой гнилоч,няма грам ръжда по нея,има доста екстри за годините си,както каза колегата-американско изпълнение.Колата е автомат със 3 режима на шофиране,кожата е запазена,само дето е мръсна,мотора е на по малко от 150 хиляди км.Работела е до последно,просто собственика не е знаел че проблема е в датчика на коляновия вал,който струва 60 долара.Сигурен съм че е от този датчик.Контейнер до българия ще е около 2000 долара,мисълта ми е че не видях такава кола да се продава никъде в бг,а цените и във немския мобайл са доста високи-между 5000-10000 евро.Ще се видим дали ще я подкараме,първо трябва да запали и така.Някой има ли идея как се сменя този датчик защото видях къде се намира но не видях на къде отива буксата на кабела за другия му край.Аз смятам че ще си струва...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Въпрос за 735i 86-та
Щом смяташ че си струва, купи датчик, и пробвай да го смениш и да подкарваш колата.
Намира се до предната зъбчата шайба на мотора и се сменя с елементарен шестограм.
Буксата му е на кабелния канал над дюзите, и се вади като се стисне телената "ключалка".
Изваждаш кабела измежду водната помпа и тн и слагаш новия датчик и си капитан.
Евентуално пробвай да откачиш акумулатора, за да занули грешката.
Ако пак няма успех - свещи или бензинова помпа
Намира се до предната зъбчата шайба на мотора и се сменя с елементарен шестограм.
Буксата му е на кабелния канал над дюзите, и се вади като се стисне телената "ключалка".
Изваждаш кабела измежду водната помпа и тн и слагаш новия датчик и си капитан.
Евентуално пробвай да откачиш акумулатора, за да занули грешката.
Ако пак няма успех - свещи или бензинова помпа
- patkana1
- младши ентусиаст
- Мнения: 267
- Регистриран на: 23.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39
- Мечтае да кара: Bmw е38
Re: Въпрос за 735i 86-та
cod-cdbp написа:Щом смяташ че си струва, купи датчик, и пробвай да го смениш и да подкарваш колата.
Намира се до предната зъбчата шайба на мотора и се сменя с елементарен шестограм.
Буксата му е на кабелния канал над дюзите, и се вади като се стисне телената "ключалка".
Изваждаш кабела измежду водната помпа и тн и слагаш новия датчик и си капитан.
Евентуално пробвай да откачиш акумулатора, за да занули грешката.
Ако пак няма успех - свещи или бензинова помпа
Много благодаря колега,а самия датчик го видях къде е,видях и кабелния канал над дюзите само че там има 2 едни и същи букси,проблема е че не мога да видя проследя кабела защото те са много и са навързани заедно във този канал и ми е трудно да го проследя за коя от тези 2 букси точно е... .Иначе мерси ще направя точно така и ще видим какво ще стане
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Въпрос за 735i 86-та
patkana1 написа:cod-cdbp написа:Щом смяташ че си струва, купи датчик, и пробвай да го смениш и да подкарваш колата.
Намира се до предната зъбчата шайба на мотора и се сменя с елементарен шестограм.
Буксата му е на кабелния канал над дюзите, и се вади като се стисне телената "ключалка".
Изваждаш кабела измежду водната помпа и тн и слагаш новия датчик и си капитан.
Евентуално пробвай да откачиш акумулатора, за да занули грешката.
Ако пак няма успех - свещи или бензинова помпа
Много благодаря колега,а самия датчик го видях къде е,видях и кабелния канал над дюзите само че там има 2 едни и същи букси,проблема е че не мога да видя проследя кабела защото те са много и са навързани заедно във този канал и ми е трудно да го проследя за коя от тези 2 букси точно е... .Иначе мерси ще направя точно така и ще видим какво ще стане
Колега, откачаш буксата от кабелния канал, и полека лека я изваждаш там около водната помпа, трудно е малко, но не се прави всеки ден.
Като улеснение, можеш да откачиш долния маркуч на радиатора, но после трябва да обезвъздушаваш, което е специфична и нелека задача за този стар двигател. А ако не е обезвъздушен, ще береш ядове.
- patkana1
- младши ентусиаст
- Мнения: 267
- Регистриран на: 23.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39
- Мечтае да кара: Bmw е38
Re: Въпрос за 735i 86-та
cod-cdbp написа:patkana1 написа:cod-cdbp написа:Щом смяташ че си струва, купи датчик, и пробвай да го смениш и да подкарваш колата.
Намира се до предната зъбчата шайба на мотора и се сменя с елементарен шестограм.
Буксата му е на кабелния канал над дюзите, и се вади като се стисне телената "ключалка".
Изваждаш кабела измежду водната помпа и тн и слагаш новия датчик и си капитан.
Евентуално пробвай да откачиш акумулатора, за да занули грешката.
Ако пак няма успех - свещи или бензинова помпа
Много благодаря колега,а самия датчик го видях къде е,видях и кабелния канал над дюзите само че там има 2 едни и същи букси,проблема е че не мога да видя проследя кабела защото те са много и са навързани заедно във този канал и ми е трудно да го проследя за коя от тези 2 букси точно е... .Иначе мерси ще направя точно така и ще видим какво ще стане
Колега, откачаш буксата от кабелния канал, и полека лека я изваждаш там около водната помпа, трудно е малко, но не се прави всеки ден.
Като улеснение, можеш да откачиш долния маркуч на радиатора, но после трябва да обезвъздушаваш, което е специфична и нелека задача за този стар двигател. А ако не е обезвъздушен, ще береш ядове.
А докато сме на темата със обезвъздушаването тъй като са му откраднали единия маркуч отзад там на разширителния съд,има една пластмасова тройка която влиза в два маркуча и във казанчето за антифриза,трябва ли да се обезвъздушава след това?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Въпрос за 735i 86-та
Да, в общи линии, всички интервенции по водната с-ма, завършват с обезвъздушаване.
Иначе тоя мотор е супер простичък - трябва ти работещ датчик за колянов вал, работеща бензинова помпа, читави свещи и си капитан.
Огледай колко време ще задържи лампата на маслото светната, когато запали.
Ръжди, звуци и други са ясни че са задължителни.
Иначе тоя мотор е супер простичък - трябва ти работещ датчик за колянов вал, работеща бензинова помпа, читави свещи и си капитан.
Огледай колко време ще задържи лампата на маслото светната, когато запали.
Ръжди, звуци и други са ясни че са задължителни.
- patkana1
- младши ентусиаст
- Мнения: 267
- Регистриран на: 23.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39
- Мечтае да кара: Bmw е38
Re: Въпрос за 735i 86-та
Колеги днес работихме над колата и свалихме датчика на коляновия вал,но от едната страна(от към коляновия вал),проследихме кабела и видяхме че влиза в ботуша за компютърна диагностика(не видях никаква логика)Би трябвало да има букса от която просто да откача другия край на датчика ама..... ...Някой има ли идея как се сменя този датчик точно???Благодаря предварително....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Въпрос за 735i 86-та
Едит: Ето я правилната схема с рисунка на датчика:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=6724&mospid=47192&btnr=11_3034&hg=11&fg=10
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=6724&mospid=47192&btnr=11_3034&hg=11&fg=10
- patkana1
- младши ентусиаст
- Мнения: 267
- Регистриран на: 23.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39
- Мечтае да кара: Bmw е38
Re: Въпрос за 735i 86-та
cod-cdbp написа:Едит: Ето я правилната схема с рисунка на датчика:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=6724&mospid=47192&btnr=11_3034&hg=11&fg=10
Е добре де как се сменя в такъв случай?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Въпрос за 735i 86-та
patkana1 написа:cod-cdbp написа:Едит: Ето я правилната схема с рисунка на датчика:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=6724&mospid=47192&btnr=11_3034&hg=11&fg=10
Е добре де как се сменя в такъв случай?
Е ти имаш в предвид, че отсреща няма съответната букса като тази по-малката на снимката ли ?
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани