проблем с цилиндри
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: проблем с цилиндри
Защо не я закачиш на диагностика и да се разбере какво що?
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с цилиндри
Проблема се оказа датчик Колянов вал да знаят колегите ако имат такива проблеми също така и гсднеше в движение
Re: проблем с цилиндри
Аз на 2.8 М52B28 имах зверско ритане и загува на мощност след това работеше като багер.. Оказа се датчик на вал-а отпред който стой
Едни врати напред
- IvanE38
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 5.08.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750i M73B54
- Мечтае да кара: 760i Mpower
Re: проблем с цилиндри
Здравейте колеги!
Аз имам същия проблем М73Б54 , но малко по странен от вашите. Когато запаля колата студена и работи на малко цилиндри,пукат гърнетата, мирише гадно и няма тяга. Преди като беше всичко нормално палеше като Ферари нервно а сега доста измъчено и забелязох , че преди това да се случи от към пасажерското място долу до калника почваше да "жужи" нещо и след около 2 минути спира! Сега започва и няма и 5 сек спира все едно нещо го кара да спре! Когато обърне на газ всичко се оправя цилиндрите се появяват и работи като булит както на бензин така и на газ, но ако я изгася и запаля пак много слабо пали и оборотите почват да се форсират от 800 до 1800к все едо чисти нещо... като тръгна с малко газ не се усеща тяга , но като подам повече и си е булита който беше....много странен проблем
След 4,5 дена каране на бензин колата се оправя и всичко се нормализира, но подкарам ли я на газ 2 дена и пак почва да прави същите номера!
На диагностика не показва никакви грешки....(BOSCH)
Сменил съм всичките 12 свещи с чисто нови!
Ако имате някакви идеи нека ги обсъдим и да пробвам какво ще стане ... разбирам достатъчно за да знам къде да пипам и кое къде е може да говорите свободно! Благодаря ви предварително!
Аз имам същия проблем М73Б54 , но малко по странен от вашите. Когато запаля колата студена и работи на малко цилиндри,пукат гърнетата, мирише гадно и няма тяга. Преди като беше всичко нормално палеше като Ферари нервно а сега доста измъчено и забелязох , че преди това да се случи от към пасажерското място долу до калника почваше да "жужи" нещо и след около 2 минути спира! Сега започва и няма и 5 сек спира все едно нещо го кара да спре! Когато обърне на газ всичко се оправя цилиндрите се появяват и работи като булит както на бензин така и на газ, но ако я изгася и запаля пак много слабо пали и оборотите почват да се форсират от 800 до 1800к все едо чисти нещо... като тръгна с малко газ не се усеща тяга , но като подам повече и си е булита който беше....много странен проблем
След 4,5 дена каране на бензин колата се оправя и всичко се нормализира, но подкарам ли я на газ 2 дена и пак почва да прави същите номера!
На диагностика не показва никакви грешки....(BOSCH)
Сменил съм всичките 12 свещи с чисто нови!
Ако имате някакви идеи нека ги обсъдим и да пробвам какво ще стане ... разбирам достатъчно за да знам къде да пипам и кое къде е може да говорите свободно! Благодаря ви предварително!
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
- IvanE38
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 5.08.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750i M73B54
- Мечтае да кара: 760i Mpower
Re: проблем с цилиндри
DLVasilev написа:Ти сложил ли си подходящи свещи за работа на двата типа гориво?
Да сложил съм ... 4 полюсни платина ...пробвах и с еднополюсни обикновенни няма никаква разлика в работата на мотора....
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с цилиндри
IvanE38 написа:Здравейте колеги!
Аз имам същия проблем М73Б54 , но малко по странен от вашите. Когато запаля колата студена и работи на малко цилиндри,пукат гърнетата, мирише гадно и няма тяга. Преди като беше всичко нормално палеше като Ферари нервно а сега доста измъчено и забелязох , че преди това да се случи от към пасажерското място долу до калника почваше да "жужи" нещо и след около 2 минути спира! Сега започва и няма и 5 сек спира все едно нещо го кара да спре! Когато обърне на газ всичко се оправя цилиндрите се появяват и работи като булит както на бензин така и на газ, но ако я изгася и запаля пак много слабо пали и оборотите почват да се форсират от 800 до 1800к все едо чисти нещо... като тръгна с малко газ не се усеща тяга , но като подам повече и си е булита който беше....много странен проблем
След 4,5 дена каране на бензин колата се оправя и всичко се нормализира, но подкарам ли я на газ 2 дена и пак почва да прави същите номера!
На диагностика не показва никакви грешки....(BOSCH)
Сменил съм всичките 12 свещи с чисто нови!
Ако имате някакви идеи нека ги обсъдим и да пробвам какво ще стане ... разбирам достатъчно за да знам къде да пипам и кое къде е може да говорите свободно! Благодаря ви предварително!
провери лулите и бобините.Може и някой датчик на колянов или разпр.вал да е
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: проблем с цилиндри
Като ти настроят газта както трябва, ще си решиш проблема.
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с цилиндри
Митко Стоянов написа:Като ти настроят газта както трябва, ще си решиш проблема.
+1 А каква е газаджийницата? И с колко компа е направено? Синхронизирани ли са някак?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани