Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Колегата има предвид диагностика.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- IceFire
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Можете ли да ми дадете съвет за качествен логично мислещ, умен, можещ, искащ диагностик? Демек, с който да разгледаме всички грешки, да помислим, да даде съвети, не да я закачи само и да каже е тва е дай пари?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Наясно си, че това е кутия на 26 години технология и на диагностика точно толкова информация можеш да й видиш, че ...
Отделно макса на тази кутия й е 560 нютона и то като нова..., колкото точно е мотора ти (ако говорим за колата от подписа ти)... и лично аз не съветвам издевателства и експерименти.
Отделно макса на тази кутия й е 560 нютона и то като нова..., колкото точно е мотора ти (ако говорим за колата от подписа ти)... и лично аз не съветвам издевателства и експерименти.
- IceFire
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Абе натискам си я до край, ама ей на, явно има нещо, което трябва да се види. Къде има читав сервиз за това?
- Icooo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 176
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: София/Троян
- Пол: Мъж
- Кара: Котлон
- Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
- Детайли за колата: E38 740i
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Добре,
Има една камара коментари от сорта "На автомата само D и не пипаш". Никой обаче не казва защо...
Ето моите наблюдения от 5hp24 в 740 (4.4 със стептроник)
Аз също понякога си цъкам N на светофарите за да не държа спирачка докато чакам. И в движение съм цъкал N не веднъж - при последващото включване на D никога не е имало аномалии - компа си гледа скоростта, цели си правилната предавка и реално си я включва плавно и приятно.
Правил съм си и опити в движение с ниска скорост - пак си става екстра. Опитах да вдигна обороти по-високи от необходимите за тази скорост - лоста е блокиран докато оборотите не паднат.
Пагобно ми се струва сменянето на R-D-P при неспряла напълно кола при маневри или боксуване зимата.
Оставам с впечатление, че автомата е създаден доста дуракоустойчив и наистина трябва да си изобретателен за да го счупиш.
Веднъж влезе в авариен режим - проблемът беше в нивото на маслото. Смених го и всичко си дойде на мястото. Сега периодично доливам, че имам теч от охладителя
Поздрави,
Христо Колев
Има една камара коментари от сорта "На автомата само D и не пипаш". Никой обаче не казва защо...
Ето моите наблюдения от 5hp24 в 740 (4.4 със стептроник)
Аз също понякога си цъкам N на светофарите за да не държа спирачка докато чакам. И в движение съм цъкал N не веднъж - при последващото включване на D никога не е имало аномалии - компа си гледа скоростта, цели си правилната предавка и реално си я включва плавно и приятно.
Правил съм си и опити в движение с ниска скорост - пак си става екстра. Опитах да вдигна обороти по-високи от необходимите за тази скорост - лоста е блокиран докато оборотите не паднат.
Пагобно ми се струва сменянето на R-D-P при неспряла напълно кола при маневри или боксуване зимата.
Оставам с впечатление, че автомата е създаден доста дуракоустойчив и наистина трябва да си изобретателен за да го счупиш.
Веднъж влезе в авариен режим - проблемът беше в нивото на маслото. Смених го и всичко си дойде на мястото. Сега периодично доливам, че имам теч от охладителя
Поздрави,
Христо Колев
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Е на място като си, било на светофари или където и да е, можеш и на Р, и на N, но в движение само от Д на S или стептроник. Друг е въпроса, че ако няма да стоиш дълго, няма смисъл и от това .Смяна без колата да е в покой, си е тормоз на кутията
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани