Проблем със празните обороти на 730d 1999
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със празните обороти на 730d 1999
Здравейте, на какво може да се дължат неравномерните празни обороти на M57? Като качихме колата на диагностиката не излезнаха проблеми, но показа че времената за впръскване на горивото са нормални с изключение на празният ход, където се менят от 5 до 15ms ?!?!?!
Прочетох във форума, че може да е веригата на помпатата за високо налягане, след което се обадих в Дару кар. Там ми казаха, че такава верига никога не са сменяли на комън рейл и не знае как са оправяли проблеми от този род ...
Прочетох във форума, че може да е веригата на помпатата за високо налягане, след което се обадих в Дару кар. Там ми казаха, че такава верига никога не са сменяли на комън рейл и не знае как са оправяли проблеми от този род ...
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Проблем със празните обороти на 730d 1999
Почти сигурно имаш прецакана дюза (или повече от една). Най-лесния вариант е да се гледат на живи данни с INPA или DIS, но най-точно е с колби, които мерят връщащата нафта.
При живи данни дюзите се гледат само на празен ход, при вдигане на оборотите винаги си застават на 0. Стойностите в които трябва да работят дюзите са от -5 до +4. Ако имаш дюза над +4 е желателно да я смениш колкото се може по-скоро, за да не ти излезе биелата през блока
При живи данни дюзите се гледат само на празен ход, при вдигане на оборотите винаги си застават на 0. Стойностите в които трябва да работят дюзите са от -5 до +4. Ако имаш дюза над +4 е желателно да я смениш колкото се може по-скоро, за да не ти излезе биелата през блока
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем със празните обороти на 730d 1999
[quote="mad_presley"]Почти сигурно имаш прецакана дюза (или повече от една). Най-лесния вариант е да се гледат на живи данни с INPA или DIS, но най-точно е с колби, които мерят връщащата нафта.
При живи данни дюзите се гледат само на празен ход, при вдигане на оборотите винаги си застават на 0. Стойностите в които трябва да работят дюзите са от -5 до +4. Ако имаш дюза над +4 е желателно да я смениш колкото се може по-скоро, за да не ти излезе биелата през блока [/quote
най сигурния начин а да се разбере коя дюза е заминала са епруветките(колбите) както написа колегата
При живи данни дюзите се гледат само на празен ход, при вдигане на оборотите винаги си застават на 0. Стойностите в които трябва да работят дюзите са от -5 до +4. Ако имаш дюза над +4 е желателно да я смениш колкото се може по-скоро, за да не ти излезе биелата през блока [/quote
най сигурния начин а да се разбере коя дюза е заминала са епруветките(колбите) както написа колегата
Барай шишарката Минкеее ....
Re: Проблем със празните обороти на 730d 1999
Не са дюзите, проверени са и преди няколко месеца сменихме тези, които не работят, обаче проблема с празните обороти остана. Други варианти?
- Дифашир
- младши ентусиаст
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Проблем със празните обороти на 730d 1999
Да ти кажа моята е 740d и като я докарах от Германия на елкома показа че едната дюза не роботи като другите и сложих една добавка "protec'' за почистване на дюзите и после я закачих на елком и всичко беше ,обаче ако не си я слагал първо 1 флакон се слага на 15,20 литра да е по-концентрирано и след като го изгори 1 флакон на 50,60 литра,после на 4000 км. 1 флакон на 50,60 литра за профилактика.Постепенно обаче както казваш ти ми се появи това менене на оборотите на тихи обороти понякога,не много обортомера не мърда,но като се заслушам и си личи а на елкома всичко е .После филтъра за картерните газове смених защтото беше толкова задръстен,че само леко като отворех капачката за маслото така духаше,имах чувството че ако я развия напълно и ще я изтреля.Даже преди да го почистя при достигане на работната температура на двигателя при над +20'C започваше да премига лампата на маслото но сега бива.Само да ти кажа че ми се е случвало докато карам с protec-a при достигане на оборотите до регулатора да натрупа грешка и изгасва,после си пали няма проблем само не трябва да стига до рег. защото пак гасне и пак наново затова не е хубаво докато се кара с добавката да се цеди до край.Иначе се занулява и няма проблем.И сам чувал че грешка може да напрупа и от скапана навта.Затова щом дюзите са ти наред може да обърнеш внимание на филтъра за картерните газове ако не го знаеш какво му е състоянието,макар че моята и сега го прави по-рядко и още по-малко се усеща.и последно си мисля че може да е от навтата,друго обяснение нямам за сега
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем със празните обороти на 730d 1999
R1cerBoy написа:Не са дюзите, проверени са и преди няколко месеца сменихме тези, които не работят, обаче проблема с празните обороти остана. Други варианти?
a дали не е възможно друга сега да е заминала ....
Барай шишарката Минкеее ....
Re: Проблем със празните обороти на 730d 1999
Поръчахме веригата на помпата. Ако не се оправи от нея ще пиша пак Иначе на всички дюзи им мени стойностите на празен ход, това ме навежда на мисълта, че не може всички да са заминали. След като се подаде газ и се задържи се нормализират стойностите на всички
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем със празните обороти на 730d 1999
колега дюзи се гледат само на празен ход и това че мени стойности не е гаранция че работят добре иди някъде да ти направят тест с епруветки да се види коя дюза на къде е
Барай шишарката Минкеее ....
Re: Проблем със празните обороти на 730d 1999
Аз залагам на "клапана за регулиране на налягането в Рейла". Извадете го, почистете го добре от стружките, продухайте го с въздух под налягане, почистете и мястото където е монтиран. В повечето случай точно това е причината за залебаенето на оборотите при комън рейл.
- Дифашир
- младши ентусиаст
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Проблем със празните обороти на 730d 1999
Днес си мисля гледах на един колега с 320d 2006г. се оплакваше че оборотите му се меняли ня място и пушила повече като е студена.Имал изгорели 2 или 3 подгряващи свещи,викам ами сутрин пали ли и каза че палела перфектно даже зимата ама заради оборотите и пушека ги смени и се управи.Аз мислех че помага само за паленето когато е студено ама явно не е точно така
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани