Вибрации в предницата и волана
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Вибрации в предницата и волана
predel написа:///M Power написа:Пътувам голями разтояния тия дни и се появи нов проблем. След по-дълго шофиране и или такова с повече спиране и завиване, пак започват леки вибрации, не са същите като преди, но не са и постоянни. Понякога бие и на спирачка, но не винаги. Дали е възможно още нещо да е омекнало?
По скоро са дискове, като се позацапат от прах може да се получи биене... но пак е гадаене
След смяна на всичко по предницата (без аморт. и тампоните към тях, но и те са наред) се оказа, че цялата мизерия идвала от централната кормилна щанга. Видимо нито на колата, нито свалена показва някакви видими проблеми. Но факт, че всички досадни леки вибрации изчезнаха.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Вибрации в предницата и волана
И аз минах през тази сага тук в Германия на предишната е 38 която закарах на синът ми в Бг да и се радва .Потропваше и аз смених втулката на хебела после биалетки после накрайници а тая не се оправя , накрая поръчах всичко що е по окачаването отпред и от зад ама всичко......и сега не издава никакви звуци ако искаш и в гората я карай .Сега усещам и тая детто тук си я взех фейсовицата и тя почна да се обажда може да повторя филма и с нея .ЛЮБОВ ЛИ БЕ ДА ГО ОПИШЕШ !!!
- omegaart
- ентусиаст
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Вибрации в предницата и волана
90 % от проблемите идват от тая кормилна щанга която се сваля за около 10 минути с канал и за около 2 часа и се сменят всичките ( 4те ) "биалетки" защото се изяждат по нашите хубави пътища. Цялата манипулация е около 80-120лв зависи къде се прави. Аз ползвам услугите на един пич от Лозен ( София ) , след ремонта при него 2 години не са мръднали.
Особено се усеща тресене на волана около 80 - 100 км/ч. Тествано е с ново оригинално от дарукар ( 800 кинта ) живее г/д същото време
Особено се усеща тресене на волана около 80 - 100 км/ч. Тествано е с ново оригинално от дарукар ( 800 кинта ) живее г/д същото време
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Вибрации в предницата и волана
omegaart написа: Тествано е с ново оригинално от дарукар ( 800 кинта ) живее г/д същото време
800 лв. предполагам е за всичко? Само номер 10 :
Номенклатурен номер : 32211096057
Описание : СРЕДНА КОРМИЛНА ЩАНГА
Ед.цена (с ДДС) : 545.03 BGN
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- omegaart
- ентусиаст
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Вибрации в предницата и волана
///M Power написа:omegaart написа: Тествано е с ново оригинално от дарукар ( 800 кинта ) живее г/д същото време
800 лв. предполагам е за всичко? Само номер 10 :
Номенклатурен номер : 32211096057
Описание : СРЕДНА КОРМИЛНА ЩАНГА
Ед.цена (с ДДС) : 545.03 BGN
Естествено , то само 1 да смениш шанса да оправиш нещата е малък.
10-11-12 3-те.
Re: Вибрации в предницата и волана
Колега, я виж тука цените просто за референция и с едно на ум, че това са клиентски цени без отстъпка и т.н. https://www.autopower.bg/%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B0-%D1%89%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B0-bmw-7-limousine-e38-728-iil-d1974c317.html
Аз лично си взимам части от един колега от форума на много добри цени, повечето хора тук го знаят http://www.automotorparts.bg/
Има и друг вариант - рециклиране, сега няма да споря с някой дали е по-здраво от новото и т.н. всеки си преценява, аз лично съм рециклирал носачи и т.н. и съм доволен http://www.jizet.eu/
Аз лично си взимам части от един колега от форума на много добри цени, повечето хора тук го знаят http://www.automotorparts.bg/
Има и друг вариант - рециклиране, сега няма да споря с някой дали е по-здраво от новото и т.н. всеки си преценява, аз лично съм рециклирал носачи и т.н. и съм доволен http://www.jizet.eu/
Едни врати напред
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Вибрации в предницата и волана
///M Power написа:predel написа:///M Power написа:Пътувам голями разтояния тия дни и се появи нов проблем. След по-дълго шофиране и или такова с повече спиране и завиване, пак започват леки вибрации, не са същите като преди, но не са и постоянни. Понякога бие и на спирачка, но не винаги. Дали е възможно още нещо да е омекнало?
По скоро са дискове, като се позацапат от прах може да се получи биене... но пак е гадаене
След смяна на всичко по предницата (без аморт. и тампоните към тях, но и те са наред) се оказа, че цялата мизерия идвала от централната кормилна щанга. Видимо нито на колата, нито свалена показва някакви видими проблеми. Но факт, че всички досадни леки вибрации изчезнаха.
И пак се появиха проблеми, колата отново бие между 95 - 105,а след 120 има вибрация която се чувства през цялото купе. Отначало беше много леко, но сега когато стана студено вече е доста силно. Няколко майстори гледаха колата всичко е бетон, реглажи, гуми (зимни летни, въртене, различни джанти), дискове проверени (предни мерени, задни нови). Сменени са и амортесоьрите + тампоните към тях. Чувам един глух шум отпред отляво, но незнам дали не е нещо от пластмасите. Ако някой може да ме насочи към нещо, ще съм благодарен.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Вибрации в предницата и волана
След като не успях да намеря източника, започнах наред. Започнах с 4-те носача отпред + тампони стабил. щанга, резултат във волана вече почти не се предаваха вибрации. Следваща стъпка се насочих към кардана, гумено каре и висящ лагер. Вибрациите усещани в купето се концентрираха в определено място, или по точно около краката на предните седалки, централната конзола, както и към пасажерската седалка. Това ме насочва към едно място, нещо между мотор и кутия или най-вече към торк конвектора. Държа да кажа, че от всичко което смених, само един шарнир и гуменото каре имаше видимо леко износване, всчико друго беше в доста прилично състояние. Чел съм какви симптоми има торка когато се износи, но при мен ги няма, кутията сменя мазно и плавно, няма удари или нешо друго. Та освен торка, може ли друго там някъде да прави проблемите вибрации?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Вибрации в предницата и волана
Тампоните на ск. кутия смени ли ги? Че моите бяха все едно срязани с нож. Погледна ли и центриращата втулка на кардана? Баланс прави ли му? Това са неща от огромно значение
ATR-42/72
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Вибрации в предницата и волана
Тампоните са сменени. Кардана го гледаха казаха, че е ОК, но все пак мина и на баланс. Мисля там не е проблема, започна и леко да придърпва (не винаги) при плавно ускорение между 40 и 60, но не когато сменя кутията, а когата торка заключва и отключва.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Вибрации в предницата и волана
Tака, онзи ден си играх да експериментирам и стигнах до следния резултат:
Задницата на колата се вдига на стойки, предницата на котва, на камък и т.н. Задните гуми се демонтират, колата се пали, на скорост и газ плавно докато в един момент не започва да тресе, при което отпуснах газта и за пореден път се убедих, че предницата не е причината. От тук нататък започваме да търсиме проблема в силовото предаване и по-конкретно в първия заподозрян:
Ето това каре е адски разбито. Вариантите са два-да се е разбило от вибрациите или да се е разбило и да причинява вибрации.
Въпроса е какво и как е сложило такова малоумно каре между диференциала и кардана. Струва 500 лв ново, изглежда същото като на полуосите
Ето този кардан от ЗиЛ-130 е на практика същия, но с кръстачка в задния край и на практика вечен. Има ли варианти
Задницата на колата се вдига на стойки, предницата на котва, на камък и т.н. Задните гуми се демонтират, колата се пали, на скорост и газ плавно докато в един момент не започва да тресе, при което отпуснах газта и за пореден път се убедих, че предницата не е причината. От тук нататък започваме да търсиме проблема в силовото предаване и по-конкретно в първия заподозрян:
Ето това каре е адски разбито. Вариантите са два-да се е разбило от вибрациите или да се е разбило и да причинява вибрации.
Въпроса е какво и как е сложило такова малоумно каре между диференциала и кардана. Струва 500 лв ново, изглежда същото като на полуосите
Ето този кардан от ЗиЛ-130 е на практика същия, но с кръстачка в задния край и на практика вечен. Има ли варианти
ATR-42/72
- georgipass
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Вибрации в предницата и волана
Малко да избутам темата... вчера най-накрая смених средната щанга, заедно с накрайниците... видимо не беше разбира, реших да сменя втулката на паразитния хебел и на нея видимо нищо и нямаше и вече 2 ден нямам досадните вибрации и биене във волана, дано наистина там да е бил целия проблем ! Като марка заложих на TRW, също като за оригинално вграждане Втулката нова от дилъра !
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Вибрации в предницата и волана
DLVasilev написа:.....................[/img]
Аз понеже продължаам да гоня моя проблем, смених и това каре, както и дифа за всеки случай, но ефекта минимален.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- haralampione
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 21.06.2016
- Кара: E38 735i
- Мечтае да кара: още по-як космически кораб
Re: Вибрации в предницата и волана
При мен проблема се реши след смяна на N6 от схемата:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E38/E ... _wishbone/
Тресенето на волана главно при около 80км ме вбесяваше и реших да почна да разглабям наред. Видимо нямаше признаци при напъване със щанга, но след демонтиране на носачите се видя, че тампоните са се закъсали. Смених ги и сега предницата е добре(3к без грижи). Оттук насетне само яко
http://bmwfans.info/parts-catalog/E38/E ... _wishbone/
Тресенето на волана главно при около 80км ме вбесяваше и реших да почна да разглабям наред. Видимо нямаше признаци при напъване със щанга, но след демонтиране на носачите се видя, че тампоните са се закъсали. Смених ги и сега предницата е добре(3к без грижи). Оттук насетне само яко
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани