По къс диференциал?

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

По къс диференциал?

Мнение от ///M Power » 25 Юли 2015, 19:16

Незнам дали някой се е занимавал, да гледа предавателните числа на дифа. Но на 28-цата дифа е 3,23. По този начин най-слабия бензинов мотор идва с най-дългите скорости. Проблем най-вече се усеща при скорости между 90-110 тогава мотора работи в много ниски обороти (под 2000) и за динамично ускорение почвада сваля предавките. Идеята ми е да сложа (ако може) по-къс диф 3,45 или 3,64 , все пак да остане комфорта при каране по магистрала. Някой дали е го правил?
Последна промяна ///M Power на 11 Окт 2015, 16:00, променена общо 1 път
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1793
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: По къс диференциа?

Мнение от ивчо » 25 Юли 2015, 23:35

Е как да стане бре колега ? Да, ще дърпа една идея по-рязко, но вместо с под 2000, ще си около 3000 да речем !
По този начин с дълъг дифф, се постига икономия ! Сега ще че сваля предавки - няма как !
Другият вариант е нещо с +2 цилиндъра :mhihi: :twisted:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: По къс диференциа?

Мнение от ///M Power » 27 Юли 2015, 9:35

Намерих подходящите според мен предавателни числа, сега остава да проверя дали дифовете от лифтирана 39-ка (25 или 30) стават на 38-цата. Явно и БМВ са решили че са прелено дълги скоростите и на 46-ците и 39-ките след лифта са сложили по къси дифове.

Пс: колега ако сменя от 3,23 на 3,45 ще има разлика около 150-200 оборота.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ентусиаст
Аватар
Мнения: 931
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: По къс диференциа?

Мнение от MaxMeyer » 27 Юли 2015, 10:14

По-скоро ще са 500-600 оборота.При мен мисля толкова бяха от 3.45 към 3.64

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk 2
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1910
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: По къс диференциа?

Мнение от boris » 27 Юли 2015, 11:18

Като смениш задния капак на дифа от Е39 с твоя, ще стане.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: По къс диференциа?

Мнение от ///M Power » 28 Юли 2015, 6:44

boris_k написа:Като смениш задния капак на дифа от Е39 с твоя, ще стане.

А дали ще отчита правилно скороста на уредите, и някои от системите дали няма да си търси нещо специфично от сегашния диф?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1910
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: По къс диференциа?

Мнение от boris » 28 Юли 2015, 9:31

Таблото ти взима информация от АБС-а, не като на по-старите от диференциала.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: По къс диференциал?

Мнение от ///M Power » 11 Окт 2015, 16:03

Понеже още не съм свършил тази процедура :oops: , да питам дали някой знае дали дифовете от Е60 (тези модели с М54 без Б30) са същите като тези на Е39-ките. Там намирам диф с предавателни числа 3.73 ?

Пс: на Е39 и първите Е60 ги дават - Typ188K
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: По къс диференциа?

Мнение от ///M Power » 11 Ное 2015, 14:39

boris_k написа:Като смениш задния капак на дифа от Е39 с твоя, ще стане.


Колега, виждам , че имаш доста коли на части, случайно да имаш диф от е39 със 3.64 или 3.46, който да стане на Е38-цата.
Мерси предварително.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: По къс диференциал?

Мнение от ///M Power » 17 Ное 2015, 20:29

Днес смених дифа, благодаря на всички които помогнаха. Информацията на колегата е вярна, дифовете станаха без проблеми, само с смяна на капака. Сметките ми излязоха верни, оборотите мръднаха с около 150-200. Вече скороста между 90 и 110 колата е между 1800 и 2100-2200 оборота. Колата стана малко по-пъргава. Ще покарам тези дни и ще пиша още впечатления.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1910
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: По къс диференциал?

Мнение от boris » 19 Ное 2015, 22:37

:yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: По къс диференциал?

Мнение от ///M Power » 21 Ное 2015, 18:24

Изминах вече едни 600-700 км. Карах основно извънграда и малко в София (принципно не я карам градско). Тези км. включват магистрала (Струма на темпомат между 110 - 130), по първокласен път (между 90 -110), 2 пъти минат Предела (път в който рядко се минават 100 км.). Спокойно мога да кажа, че съм много доволен. Колата се усеща все едно има повече сила (това се очакваше), когато подържа скорост с по-голяма лекота поема разликата в наклоните. Преди по магистралата имаше няколко участъка където при каране на темпомат (110-120 км) се налагаше да минава скорост надолу, сега си остава на 5-та. Другото което ми направи впечатление, че сега торка заключва по-рано, както и по-рядко му се налага да отключва. Като цяло колата стана доста по-приятна за каране, без това да се отрази на комфорта, нито на разхода. Даже си мисля, че дори разхода падна малко. Ако някой все още се е чудил дали да прави такава интервенция, мисля няма да сгреши. Даже си мисля, дали 3.64 няма да е още по-добър вариант ( той ще е малко по-некомфортен при висока скорост)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook