датчици разп. и колянов вал м52б28
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
датчици разп. и колянов вал м52б28
Колеги тъй като колата ми е записала грешки за датчик на колянов вал и за датчик на разпределителен вал м52б28 е мотора единичен ванос искам да попитам задължително ли ВДО да се сложи.Тъй като четах много разногласни мнение има колеги с датчици други марки и нямат проблеми има колеги с ВДО и са имали ядове можете ли да ми дадете някакъв съвет каква марка да сложа за да нямам ядове
- Дидо ди
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 6.02.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е38 3.5 V8
- Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
- Детайли за колата: Без задни гърнета
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
какъвто свалиш такъв слагаш независимо от цената(с тия датчици шега не бива)
- Дифашир
- младши ентусиаст
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
+1 тези машини искат хубаво масло,хубави филтри и оригинални датчици (мое мнение оповано на житейския път ).
П.С. има ... да го нарека изключения като например нивомера на маслото да е Хела та в орг. кутийка или не пак си е той, на абс сименс-вдо но специално за тези, както каза колегата по-добре да не рискуваш.
П.С. има ... да го нарека изключения като например нивомера на маслото да е Хела та в орг. кутийка или не пак си е той, на абс сименс-вдо но специално за тези, както каза колегата по-добре да не рискуваш.
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
На едно място четах че за разпр.вал че оригинален е на Vemo? Ако сложа на разпр.VEmo a на Колянов ВДО какво мислите ?
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
Възможно ли е да е за смяна само на коляновия и от него да бърка и разп.вал и за това да дава грешка и там
- Дифашир
- младши ентусиаст
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
Щом ти записва две грешки едва ли. Апък каква марка са със сигурност ...... !? Не друго ами като сложиш алтернативни и ако не работят като хората трябва пак да си купиш орг. , а алтернативните ще си стоят за красота и джоба ще е олекнал напразно. Ако искаш пробвай, риск печели -риск губи ! Каква е разликата в цената на орг. и алтернативния ?
- 6apa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 18.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
Какъв е проблема да вземеш втора употреба работещи, с уговорка ако има проблем да ги върнеш. Мисля че има достатъчно коли за части.
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
опит от миналата седмица .... датчик разпр. вал Delphi - не работи директно от кутията ... датчик EPS - записва грешка и работи веднъж на 3 дена така че оригинален VDO без да се замисляш
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
az777 написа:...
Преди да дадеш една чанта пари, извади двете букси изпод всмукателния колектор, свали им гумените маншони и виж да не са се оголили кабелите. В 90% от случаите това им е проблема, изолирай внимателно и карай.
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
Lenco написа:az777 написа:...
Преди да дадеш една чанта пари, извади двете букси изпод всмукателния колектор, свали им гумените маншони и виж да не са се оголили кабелите. В 90% от случаите това им е проблема, изолирай внимателно и карай.
Как да ги изолирам възможно най-качествено колега
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
Нещо подобно изглежда под гумения маншон.
Внимателно ги разделяш и със свестен изолирбанд бандажираш-поотделно. Не се опитвай да режеш външната изолация, под нея се рони цветната и жиците са голи. Познавам човек, който миналата година стигна до датчика на коляновия вал в опит да намери здрава изолация , но няма да го издавам, че въпреки 40-те си килограма гледа лошо
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
Колега и на теб ли ти правилен така проблем и с слагането на изолирани банд се оправи ?
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
Струва ти се странно, че за 2лв може да спестиш поне 300лв.
За мое съжаление, на времето нямаше кой да ме светне, и така събрах 3 датчика с подобен проблем, и един нов не оригинален, който не тръгна.
На дъщерята миналото лято след смяна на мотора и двата бяха с олющени кабели.
Имам и други случаи, но ти си решаваш, може да искаш нови за по 180лв.
Трябва ти една тънка ръка да бръкне под колекторите и да извади двете букси, отнема 5 мин.
За мое съжаление, на времето нямаше кой да ме светне, и така събрах 3 датчика с подобен проблем, и един нов не оригинален, който не тръгна.
На дъщерята миналото лято след смяна на мотора и двата бяха с олющени кабели.
Имам и други случаи, но ти си решаваш, може да искаш нови за по 180лв.
Трябва ти една тънка ръка да бръкне под колекторите и да извади двете букси, отнема 5 мин.
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
Lenco написа:Струва ти се странно, че за 2лв може да спестиш поне 300лв.
За мое съжаление, на времето нямаше кой да ме светне, и така събрах 3 датчика с подобен проблем, и един нов не оригинален, който не тръгна.
На дъщерята миналото лято след смяна на мотора и двата бяха с олющени кабели.
Имам и други случаи, но ти си решаваш, може да искаш нови за по 180лв.
Трябва ти една тънка ръка да бръкне под колекторите и да извади двете букси, отнема 5 мин.
Заслужава си да пробва човек това с кабелите, ако не стане обаче, само датчици на БМВ, че доста често отиват пари на вятъра
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
Lenco написа:Струва ти се странно, че за 2лв може да спестиш поне 300лв.
За мое съжаление, на времето нямаше кой да ме светне, и така събрах 3 датчика с подобен проблем, и един нов не оригинален, който не тръгна.
На дъщерята миналото лято след смяна на мотора и двата бяха с олющени кабели.
Имам и други случаи, но ти си решаваш, може да искаш нови за по 180лв.
Трябва ти една тънка ръка да бръкне под колекторите и да извади двете букси, отнема 5 мин.
Колега драсни ми на Лично че наистина звучи интересно и се надявам ако мога да спестя пари за датчици защо да не го направя
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани