проблем КУТИЯ 740 D

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 5.08.2011
Пол: Мъж

проблем КУТИЯ 740 D

Мнение от vladi888 » 05 Авг 2011, 19:04

ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ проблема ми е такьв че като спра на светофар имам ритане на кутията,от какво може да е и какво да правя?

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 25.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Alpina B7 Biturbo
Мечтае да кара: BMW NR7S RS

Re: проблем КУТИЯ 740 D

Мнение от razorbg » 05 Авг 2011, 19:51

Е колега само на светофар ли ти го прай това? :)
Щото аз имах същия проблем и ми го правеше при всякакво спиране, по точно в момента когат кутията превклю1ва от 3та на 2ра и от 2ра на 1ва

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 5.08.2011
Пол: Мъж

Re: проблем КУТИЯ 740 D

Мнение от vladi888 » 06 Авг 2011, 0:33

да при всяко спиране

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 29.08.2006
Пол: Мъж
Кара: F01 750LI Xdrive

Re: проблем КУТИЯ 740 D

Мнение от jivko81 » 06 Авг 2011, 11:00

Според мен, като спираш или намаляваш скороста и кутията сваля предавки надолу се получава ритане от тампона на кардана. Опитай на място да превключваш от D на R и обратно няколко пъти и виж дали го има същото ритане.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: България
Пол: Мъж
Кара: e46 m3
Детайли за колата: rd sport dme soft,cams and heders.koni fsd

Re: проблем КУТИЯ 740 D

Мнение от mmmotorwerke » 06 Авг 2011, 15:57

Колега сервизна информация 24 17 07 обяснява точно този симптом.Ако аз трябва да правя тази кола,ще сменя маслото и филтър и след това ще препрограмира егс.Ако те интересува какво точно пише в sib241707 ми драсни едно лс.
http://www.qualityoils.eu
CASTROL,MoBIL,Оригинални масла,Масла за скоростни кутии,Филтри

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 29.08.2006
Пол: Мъж
Кара: F01 750LI Xdrive

Re: проблем КУТИЯ 740 D

Мнение от jivko81 » 06 Авг 2011, 21:05

mmmotorwerke написа:Колега сервизна информация 24 17 07 обяснява точно този симптом.Ако аз трябва да правя тази кола,ще сменя маслото и филтър и след това ще препрограмира егс.Ако те интересува какво точно пише в sib241707 ми драсни едно лс.

Сподели и за другите от форума колега, на още хора може да им е полезно.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: България
Пол: Мъж
Кара: e46 m3
Детайли за колата: rd sport dme soft,cams and heders.koni fsd

Re: проблем КУТИЯ 740 D

Мнение от mmmotorwerke » 08 Авг 2011, 6:10

SITUATION
IMPORTANT:
Depending on the production date of the vehicle, there are different situations and corrective measures that must be carefully followed. Running production changes in vehicle hardware and software divide these situations into three distinct production periods.
A. For vehicles produced from SOP up to and including 02/2003:
o A harsh 3-2 and/or 2-1 downshift when slowing to a stop
o A harsh downshift when accelerating at highway speeds
o A "clunk" noise during a 2-1 downshift while driving slowly to a rolling stop, or during a load reversal as described in SI B24 14 07 and SI B26 01 06.
B. For vehicles produced from 03/2003 up to and including 08/2003:
o A "clunk" noise during a 2-1 downshift while driving slowly to a rolling stop, or during a load reversal as described in SI B24 14 07 and SI B26 01 06.
C. For vehicles produced from 09/2003 up to and including 02/2005:
o A harsh 3-2 downshift when slowing to a stop
o A "clunk" noise during a 2-1 downshift while driving slowly to a rolling stop, or during a load reversal as described in SI B24 14 07 and SI B26 01 06.
CAUSES
EGS software calibration
Driveshaft guibo coupling deterioration for "clunk" noise complaints
CORRECTION
For Situation A: Harsh downshift complaints
1. Verify that the transmission fluid level is correct.
2. Perform a "Short test" and correct all Drivetrain-related faults first.
3. If the vehicle integration level (vehicle data status) is E065-07-03-800 or less, reprogram the vehicle using the latest version of Progman to E065-07-09-800 or higher.
4. Clear the EGS adaptations after programming is completed.
5. If after reprogramming, harsh downshifts are still felt, submit a regular PuMA case entitled "ZF shift quality". To be processed, the case must include ALL information listed in SI B24 23 07.
For "clunk" noise complaints in vehicles produced from 10/2002 up to and including 02/2003, inspect the driveshaft guibo coupling for deterioration or separation as described in SI B24 14 07.
For Situation B: "Clunk" noise complaints
1. Verify the complaint.
On vehicles produced from 03/2003 up to and including 08/2003, the only repair is to inspect the driveshaft guibo coupling for deterioration or separation as described in SI B24 14 07.
Note:
There are no further EGS software changes for vehicles in this production period.
For Situation C: Harsh 3-2 downshift complaints
1. Verify that the transmission fluid level is correct.
2. Perform a "Short test" and correct all Drivetrain-related faults first.
3. Submit a Puma case entitled "Urban Program" to obtain the access code needed to complete the retrofit reprogramming of the EGS module.
4. Start a programming session using the latest version of Progman and select "Urban Program" from the retrofit options menu. The measures plan should indicate a higher programmed number and an EGS calibration change.
5. Clear the EGS adaptations after the programming is completed.
For "clunk" noise complaints in vehicles produced from 09/2003 up to and including 02/2005, inspect the driveshaft guibo coupling for deterioration or separation as described in SI B24 14 07.
WARRANTY INFORMATION
Covered under the terms of the BMW New Vehicle Limited Warranty.
Please refer to the latest KSD for all applicable labor operations and allowances.
http://www.qualityoils.eu
CASTROL,MoBIL,Оригинални масла,Масла за скоростни кутии,Филтри

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 25.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Alpina B7 Biturbo
Мечтае да кара: BMW NR7S RS

Re: проблем КУТИЯ 740 D

Мнение от razorbg » 14 Авг 2011, 8:26

При мен нищо не помогна, нито смяна на масло, нито ресетване на софтуера. НАкрая ми отвориха кутията, ремонтираха ми я срещу 1500 лв и сега е като нова.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 4.12.2012
Пол: Мъж

Re: проблем КУТИЯ 740 D

Мнение от nikola_petrow » 30 Яну 2014, 15:47

Къде ти я ремонтираха колега.Аз също имам този проблем и се чудя къде да я закарам.В гемини4 или при коко в малинова долина.Къда са по добри

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 18.06.2007
Кара: 745i

Re: проблем КУТИЯ 740 D

Мнение от tonecca » 31 Яну 2014, 9:23

Аз имах същият проблем. Това се получава от електрониката на скоростната кутия , т.н. "мекатроник". Моята я ремонтирах при Коко в малинова долина. Не бих се доверил на друг сервиз за скоростите ;).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 4.12.2012
Пол: Мъж

Re: проблем КУТИЯ 740 D

Мнение от nikola_petrow » 31 Яну 2014, 11:34

мерси колега. А кви пари ти излезе и как е след ремонт

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: проблем КУТИЯ 740 D

Мнение от Dimitroff » 09 Фев 2014, 10:39

razorbg написа:При мен нищо не помогна, нито смяна на масло, нито ресетване на софтуера. НАкрая ми отвориха кутията, ремонтираха ми я срещу 1500 лв и сега е като нова.


Колега, колко литра масло ти наляха?

Питам защото вече 4 такива кутии спряха да "ритат" след смяна на маслото по "учебник"...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 4.12.2012
Пол: Мъж

Re: проблем КУТИЯ 740 D

Мнение от nikola_petrow » 10 Фев 2014, 6:08

Не знам дали на диагностика ще излезе някакъв проблем.Ако го сменя маслото и продължи да рита трябва пак да се отвори кутията и после пак масло

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: проблем КУТИЯ 740 D

Мнение от Dimitroff » 10 Фев 2014, 8:00

Просто замерете нивото на маслото в кутията и вижте и състоянието му като за начало.

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook