Великите гумички на клапаните при N62

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 30.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 750Li E66
Мечтае да кара: BMW X5 50D M

Великите гумички на клапаните при N62

Мнение от noobcontrol » 25 Фев 2021, 22:55

Здравейте колеги!
Пускам тази тема за въпросните гумички на клапаните и пушеците по светофарите и на място.

Един прекрасен ден моята 750ка започна леко да пуши на светофарите... Естествено като го видях това замръзнах за момент и се панирах и знаех, че мотора трябва да излезне и да се сменят гумичките (не съм фен на отваряне и вадене на мотор, защото почти никога няма да е същото особено с такъв сложен мотор) и започнах да се ровя из чуждестранните форуми за прословутите гумички... Навяскъде пишеше, че трябва да се сменят иначе няма оправия. Продължих да я карам така до като един ден не осъзнах, че при 1во палене сутрин не изпушва и до като не загрее не пуши. При прецакани клапани маслото влиза в цилиндрите до като колата седи в покой и при 1во палене трябва да изпуши отзад на масло. Започнах да търся проблема другаде... Мембраните на ссвто бяха сменени и продължаваше да пуши.. нямаше скъсани маркучи по ссв системата. Един ден реших да сменя гарнитурите на капаците при клапаните и леко счупих едната. Уж я залепих и сглобих обратно всичко и тръгнах. На 1вия светофар димна завеса и 1 л масло на 500 км!!! И си викам "бахму мамата толкова бързо да са се скапали изцяло гумичките"... После ме светна как един път бях откачил дебитомера да видя дали работи като хората и след 2 км каране зад мен все едно се беше запалил камион, ЯКО ПУШЕЦИ! И директно откачих въздуховода от дросела и какво да видя, КОЛЕКТОРА ПЪЛЕН С МАСЛО от тъпата картерна вентилация! Направо отдъхнах като го видях това :lol: веднага смених сцепения капак на клапаните, отстраних всякакви вакуум оттечки и пушеците намалиха драстично! Но... Все пак пропушваше и в крайна сметка реших да вдигна валвтроник лифт-а на 0.8 от 0.3 което позволява повече вакуум да се създаде. След тази интервенция, колата заработи като електричарка на празен ход и изпушва минимално след 15 мин на място (все още влиза масло във всмукателния колектор)
Та преди да се правят гумички на клапани, ви съветвам да проверите:

-масло във всмукателния колектор
-мембраните на картерната вентилация
-разхода на масло
-пушене при 1во палене за деня

Разхода на масло вече е литър на 8000 км с 5в40

P.s колата ми е на 320000 км с оригиналните гумички.

Защо според мен се оправя пушека след смяна на гумичките? Защото с тях сменят и ссв мембрани и гарнитури капаци клапани и всякякви маркучи и вакуум отечки.

Още един тест, който може да се направи е преди да загасите колата да я оставите да поработи и да се разпуши и на следващия ден до като е студена и още пуши и после спира и пак почва, пак е масло в колектора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Великите гумички на клапаните при N62

Мнение от ivoaudi » 26 Фев 2021, 15:12

То хубаво, ама грешиш. Освен, че грешиш, ами и заблуждаваш аудиторията. Не се прави на луд и не търси теле под вола, много по-безобидно и с по-малко негативи е просто да си смениш и ти вложките.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 30.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 750Li E66
Мечтае да кара: BMW X5 50D M

Re: Великите гумички на клапаните при N62

Мнение от noobcontrol » 30 Сеп 2021, 22:49

Ъпдейт, 365000 км на оригиналните гумички, разход масло 2 литра 10000 км Mabanol 5w40, пушилки отзад нулеви.

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook