Е87: избор на автомобил
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Мен лично ми е странно защо изобщо си я купил тая 1-ца без никакви екстри и какво те е поблазнило да го направиш... щото някси звучи алогично да се ядосваш за липсата на толкова много екстри и т.н., но все пак да си я закупил тая кола чисто нова...
Както и да е... потърси инфо от BMW Group BG кво се прави при желание да смениш сервиза... пък и странно ми звучи да трябва да обслужваш колата си единствено при Бова...
От друга страна имаме включване през последно време от БОВА тук във форума, така че надявам се да ти се промени мнението и да си запазиш 1-цата... щото мисля и сам виждаш, че е страхотен автомобил..
Както и да е... потърси инфо от BMW Group BG кво се прави при желание да смениш сервиза... пък и странно ми звучи да трябва да обслужваш колата си единствено при Бова...
От друга страна имаме включване през последно време от БОВА тук във форума, така че надявам се да ти се промени мнението и да си запазиш 1-цата... щото мисля и сам виждаш, че е страхотен автомобил..
- Bovacar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 29.07.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
Отностно въпроса. Доста време ни отне да констатираме проблема, кой е клиента, и коя е колата. Много е интересно това което открихме, а то е: Автомобил първа серия, 1.8d с проблема който господина е посочил НЕ е постъпвал в сервиза на Бова Кар. Това и е основната причина да пиша на въпросното лице, лични съобщения, че искам среща с него, за да разбера какво се е случило, кога се е случило, изобщо случило ли се е при нашето дилърсвтво, и да поискам някакво обяснение за напатките които получихме. Интересно е също, че господина никъде не обяснява какво точно се е случило с неговия автомобил, а само споменава, цитирам:
"Неотдавна посетих официалния Бургаски дилър Бова-Кар за елементарна настройка на Борд Компютъра. Там ми направиха изключително лошо впечатление. С две думи впечатлението е толкова лошо, че съм решил да продавам колата само заради факта, че ще си имам работа с хора като тях."
Много хора изявиха желание да чуят какво е станало, какво или кой го е убидил, за какво впечатление става на въпрос? Но уви, такъв отговор не бе даден, а само кратко обяснение, че колата е "много базова, т.е. няма никакви екстри". Не съм убеден дали изобщо колата е закупувана от нашето дилърство, защото разговаряхме с всички наши клиенти на серия 1, и нито един от тях няма такива оплаквания. Също разговаряхме с клиентите които са ни посетили за последните няколко месеци (съжалявам ако въпросното лице, по някакъв начин е било пропуснато за контакт)!
Не ме разбирайте погрешно, имам огромното желание да помогна на дадения човек ако има някакви възражения към нас, Бова Кар. Но самият факт, че за последните 5-6 дни той не е отговорил, нито на лични съобщения, нито на темата, като човек който има претенции за лошо впечатление, някак си не отговаря на неговите изисквания.
Ако въпросният човек има желание да разясним този въпрос, подал съм всички възможни кординати за връзка. Аз лично чакам с нетърпение нашата среща.
Бова Кар
"Неотдавна посетих официалния Бургаски дилър Бова-Кар за елементарна настройка на Борд Компютъра. Там ми направиха изключително лошо впечатление. С две думи впечатлението е толкова лошо, че съм решил да продавам колата само заради факта, че ще си имам работа с хора като тях."
Много хора изявиха желание да чуят какво е станало, какво или кой го е убидил, за какво впечатление става на въпрос? Но уви, такъв отговор не бе даден, а само кратко обяснение, че колата е "много базова, т.е. няма никакви екстри". Не съм убеден дали изобщо колата е закупувана от нашето дилърство, защото разговаряхме с всички наши клиенти на серия 1, и нито един от тях няма такива оплаквания. Също разговаряхме с клиентите които са ни посетили за последните няколко месеци (съжалявам ако въпросното лице, по някакъв начин е било пропуснато за контакт)!
Не ме разбирайте погрешно, имам огромното желание да помогна на дадения човек ако има някакви възражения към нас, Бова Кар. Но самият факт, че за последните 5-6 дни той не е отговорил, нито на лични съобщения, нито на темата, като човек който има претенции за лошо впечатление, някак си не отговаря на неговите изисквания.
Ако въпросният човек има желание да разясним този въпрос, подал съм всички възможни кординати за връзка. Аз лично чакам с нетърпение нашата среща.
Бова Кар
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Честно казано.... малко се дразня от нуждата на някои хора да чуват веднага някво обяснение/оправдание от страна на съответният дилър, който се е решил да се регистрира във форума и да търпи критика и/или нападки... а още повече се дразня, когато някой обвинява и напада с нечестни или неясни идеи в главата си... "bovacar" трябва да вади вода от 9 кладенеца, че да може всички да са доволни, а (евентуално) да се окаже, че някой е мрънкал неправилно... това го казвам чисто хипотетично, не визирам никой конкретно...
Евала правя на тоя човек, който седи зад "bovacar" и се опитва да се обяснява на всеки и на всички... като че ли им е длъжен (дам, знам какво казвам и си държа на мнението). Който има проблем, отива на място и си вдига скандалите... тук чрез форума се получават както коректни сигнали, които си заслужават както коментарите, така и възможността за изясняване на ситуацията, обаче... така и може да се получи и неясно положение, при което "тъжителя" не е съвсем прав, ма се опитва да набере поддръжници, барем някой му помогне да си оправи нещата.
Ще ми е много интересно автора на темата да дообясни за какво става дума, щото явно не само на мен ми е неясно какъв му е проблема, пък и ми е още по-чудно за кво "плюе" по кола, която съзнателно си е закупил, а сега се оплаква от възможностите й.
Евала правя на тоя човек, който седи зад "bovacar" и се опитва да се обяснява на всеки и на всички... като че ли им е длъжен (дам, знам какво казвам и си държа на мнението). Който има проблем, отива на място и си вдига скандалите... тук чрез форума се получават както коректни сигнали, които си заслужават както коментарите, така и възможността за изясняване на ситуацията, обаче... така и може да се получи и неясно положение, при което "тъжителя" не е съвсем прав, ма се опитва да набере поддръжници, барем някой му помогне да си оправи нещата.
Ще ми е много интересно автора на темата да дообясни за какво става дума, щото явно не само на мен ми е неясно какъв му е проблема, пък и ми е още по-чудно за кво "плюе" по кола, която съзнателно си е закупил, а сега се оплаква от възможностите й.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
absix написа:Тая тема е яко фън
Абе ти си Модератор, недей да спамиш в собствения си раздел
А аз продължавам да си очаквам парадоксалният отговор на тема "що така я купих тая кола, като не ме кефи..."
Ето какво точно се случи (извинявайте за дългото изложение, ама нали колегата Моллов и Бова настоявате за детайли)
На 03.08.2009г. посетих сервиза на Бова Кар за настройка на борд компютъра. Помолих за това един от специалистите в отдел продажби (от когото съм с отлични впечатления), т.к. настройката на борд компютъра, според мен, става съвсем лесно от волана, без да налага официално постъпване в сервиза с приемчик и т.н., както е при ремонт или т. обслужване.
Човека седна зад волана, но когато видя, че при запалване на двигателя за около 2-3 секунди свети червен надпис “service” и после изгасва, каза, че при такъв надпис трябва да посетя сервиза и то веднага. Заведе ме директно при приемчика, на когото поставихме въпроса за това моментно светване и ме остави сам, а той отиде да си върши работата.
Приемчика постави к.ключ в съответния „уред” и каза, че колата е за смяна на масло през септември, но можело да вляза и веднага. Не отговори на въпроса защо свети червения надпис за около 2-3 сек., но стана ясно, че не е нищо фатално. Вместо това направо ме покани да вкарам на момента колата за смяна на масла. Тъй – като не бях готов за това (бяха ми обяснили, че смяната на масла е на 30 хил. Км., а аз бях на 15 хил. ), попитах колко ще струва. Приемчика обясни, че смяната на масла, освен на километри, става и на време и понеже била минала 1 година, налагало се да вляза. До тук - ОК! По въпроса за цената, погледа тавана и след секунда каза : ‘ми към 1100 лв. След няколко секунди се усети и пита: ‘ми тя колата нали е 3-та серия? Отговорих, че колата е 1-ва серия. Не последва корекция в цената. Аз понеже нямах толкова, казах че в момента не мога да вкарам колата за смяна, взех визитка и се уговорихме, че ще се обадя за запазване на ден и час по-късно.
Лошото впечатление дойде от бързането да ме вкарат на момента в сервиз, от определянето цена „на око” и без даже да се уточни предварително коя серия е колата, а също и че след като уточнихме поне марката, не последва корекция в цената.
Това е общо взето.
Аз пак бях готов да ги дам тези 1100 лв., защото въобще не допусках, че ТО-то може да струва на половина (570 лв.). Просто лошото впечатление ме накара да потърся Вашите мнения и намесата на друг официален дилър.
След това се разви дискусията във форума.
В събота се прибрах от Пловдив, където посетих сервиза на М-Кар.
Ето какво се случи там, пък Вие си правете сравнението и изводите:
Първо се се уверих от Дару Кар, че гаранционния автомобил може да се поддържа и в друг град, при друг официален дилър на БМВ, а не само в Бова Кар, от където съм закупил колата.
След това си захазих час в М-Кар, т.к. според колегите от форума това бил един от най-добрите сервизи (ако не най-добрия). Помолих по тел. за приблизителна калкулация на стойноста на услугата по първото ТО на а-ла. Попитаха ме коя серия е колата и ме помолиха да издиктувам последните 7 цифри от номера на шасито. След това ми казаха, че приблизителната смяна на филтри и масла + труда е между 500-600 лв., като точната калкулация ще направят на место след огледа на автомобила.
В уречения ден и час бях в М-Кар.
Първо, и естественоя ме попитаха защо идвам чак от Бургас. Обясних случая и те останаха „леко” учудени, но се въздържаха от каквито и да е коментари. След това ми направиха точна калкулация на услугата и тя се оказа 570 лв. (много близо до това, което ми казаха по тел.)
След това вкарахме колата в приемно. Много внимателно я огледаха външно и на крик. Отбелязаха всички видими забележки. Съставиха приемен лист, на който се разписах. Уточниха, че надписа service е във връзка с филтър на климатика. Казаха ми, че колата ще е готова след 2-3 часа. Повикаха ми такси. След 3 часа колата беше готова и даже леко измита, защото били забелязали, че по пътя имаше доста размазани насекоми по маската и пр.стъкло. Фактурираха и бях готов.
Искам да Ви кажа, че съм мнооого доволен! И не само от цената...
При това положение нямам никакво желание да контактувам с Бова Кар. Тяхното желание за контакт с цел изясняване е обяснимо, но мисля, че достатъчно ясно се изразих в мнението си на 07 Авг 2009, 21:49.
Нека ме извини колегата Моллов, но "парадоксалния отговор" ще му го напиша утре, че сега стана малко късно и трябва да свърша нещо по-важно.
Г-н Чулуян, никой не ме „...убидил...”. Ще повторя, че достатъчно ясно се изразих в мнението си на 07 Авг 2009, 21:49 и ще добавя, че го направих специално заради Вас самия, за да се почувствувате по -добре, като подчертах, че съм удовлетворен и дори Ви благодарих..., ама щом на двамата с Моллов ви се „дълбае” , пардон - изяснява ...
На 03.08.2009г. посетих сервиза на Бова Кар за настройка на борд компютъра. Помолих за това един от специалистите в отдел продажби (от когото съм с отлични впечатления), т.к. настройката на борд компютъра, според мен, става съвсем лесно от волана, без да налага официално постъпване в сервиза с приемчик и т.н., както е при ремонт или т. обслужване.
Човека седна зад волана, но когато видя, че при запалване на двигателя за около 2-3 секунди свети червен надпис “service” и после изгасва, каза, че при такъв надпис трябва да посетя сервиза и то веднага. Заведе ме директно при приемчика, на когото поставихме въпроса за това моментно светване и ме остави сам, а той отиде да си върши работата.
Приемчика постави к.ключ в съответния „уред” и каза, че колата е за смяна на масло през септември, но можело да вляза и веднага. Не отговори на въпроса защо свети червения надпис за около 2-3 сек., но стана ясно, че не е нищо фатално. Вместо това направо ме покани да вкарам на момента колата за смяна на масла. Тъй – като не бях готов за това (бяха ми обяснили, че смяната на масла е на 30 хил. Км., а аз бях на 15 хил. ), попитах колко ще струва. Приемчика обясни, че смяната на масла, освен на километри, става и на време и понеже била минала 1 година, налагало се да вляза. До тук - ОК! По въпроса за цената, погледа тавана и след секунда каза : ‘ми към 1100 лв. След няколко секунди се усети и пита: ‘ми тя колата нали е 3-та серия? Отговорих, че колата е 1-ва серия. Не последва корекция в цената. Аз понеже нямах толкова, казах че в момента не мога да вкарам колата за смяна, взех визитка и се уговорихме, че ще се обадя за запазване на ден и час по-късно.
Лошото впечатление дойде от бързането да ме вкарат на момента в сервиз, от определянето цена „на око” и без даже да се уточни предварително коя серия е колата, а също и че след като уточнихме поне марката, не последва корекция в цената.
Това е общо взето.
Аз пак бях готов да ги дам тези 1100 лв., защото въобще не допусках, че ТО-то може да струва на половина (570 лв.). Просто лошото впечатление ме накара да потърся Вашите мнения и намесата на друг официален дилър.
След това се разви дискусията във форума.
В събота се прибрах от Пловдив, където посетих сервиза на М-Кар.
Ето какво се случи там, пък Вие си правете сравнението и изводите:
Първо се се уверих от Дару Кар, че гаранционния автомобил може да се поддържа и в друг град, при друг официален дилър на БМВ, а не само в Бова Кар, от където съм закупил колата.
След това си захазих час в М-Кар, т.к. според колегите от форума това бил един от най-добрите сервизи (ако не най-добрия). Помолих по тел. за приблизителна калкулация на стойноста на услугата по първото ТО на а-ла. Попитаха ме коя серия е колата и ме помолиха да издиктувам последните 7 цифри от номера на шасито. След това ми казаха, че приблизителната смяна на филтри и масла + труда е между 500-600 лв., като точната калкулация ще направят на место след огледа на автомобила.
В уречения ден и час бях в М-Кар.
Първо, и естественоя ме попитаха защо идвам чак от Бургас. Обясних случая и те останаха „леко” учудени, но се въздържаха от каквито и да е коментари. След това ми направиха точна калкулация на услугата и тя се оказа 570 лв. (много близо до това, което ми казаха по тел.)
След това вкарахме колата в приемно. Много внимателно я огледаха външно и на крик. Отбелязаха всички видими забележки. Съставиха приемен лист, на който се разписах. Уточниха, че надписа service е във връзка с филтър на климатика. Казаха ми, че колата ще е готова след 2-3 часа. Повикаха ми такси. След 3 часа колата беше готова и даже леко измита, защото били забелязали, че по пътя имаше доста размазани насекоми по маската и пр.стъкло. Фактурираха и бях готов.
Искам да Ви кажа, че съм мнооого доволен! И не само от цената...
При това положение нямам никакво желание да контактувам с Бова Кар. Тяхното желание за контакт с цел изясняване е обяснимо, но мисля, че достатъчно ясно се изразих в мнението си на 07 Авг 2009, 21:49.
Нека ме извини колегата Моллов, но "парадоксалния отговор" ще му го напиша утре, че сега стана малко късно и трябва да свърша нещо по-важно.
Г-н Чулуян, никой не ме „...убидил...”. Ще повторя, че достатъчно ясно се изразих в мнението си на 07 Авг 2009, 21:49 и ще добавя, че го направих специално заради Вас самия, за да се почувствувате по -добре, като подчертах, че съм удовлетворен и дори Ви благодарих..., ама щом на двамата с Моллов ви се „дълбае” , пардон - изяснява ...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Недей се впряга, щото по-нагоре си написал "Неотдавна посетих официалния Бургаски дилър Бова-Кар за елементарна настройка на Борд Компютъра. Там ми направиха изключително лошо впечатление. С две думи впечатлението е толкова лошо, че съм решил да продавам колата само заради факта, че ще си имам работа с хора като тях. "
А то всъщност проблема бил другаде (индикация за нужда от сервиз и смяна на консумативи не е "елементарна настройка на борда")... така че при такава неясна информация от твоя страна няма как на човек да не му стане чудно...
Иначе да, ще ми е интересно да прочета как така човек купува автомобил, който реално не харесва като възможности и в последствие се оплаква от липсата им... наистина ми звучи поне странно...
А то всъщност проблема бил другаде (индикация за нужда от сервиз и смяна на консумативи не е "елементарна настройка на борда")... така че при такава неясна информация от твоя страна няма как на човек да не му стане чудно...
Иначе да, ще ми е интересно да прочета как така човек купува автомобил, който реално не харесва като възможности и в последствие се оплаква от липсата им... наистина ми звучи поне странно...
- Bovacar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 29.07.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
Благодаря за детайлното обяснение, доста ще помогне в момента! След такива изказвания, е нужно да се до изяснявате, за което съм наистина признателен.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Аз не знам дали съм прав, ама ти много лесно можеш да ме обориш чрез адекватна версия, която да покаже твойта истина... пък ако не искаш - здраве да е.
Не, не искам, колега, избирам здравето, пък и си имам друга работа, за мен случая приключи.
Пък и току-що ме посети изненадващо един от собствениците на БоВа Кар да се извини човека. Направи ми добро впечатление стремежа му да "изчисти" ситуацията. Какво повече мога да искам.
Колега Моллов, тая тема май само двамата с теб си я дундуркаме.
Пък и току-що ме посети изненадващо един от собствениците на БоВа Кар да се извини човека. Направи ми добро впечатление стремежа му да "изчисти" ситуацията. Какво повече мога да искам.
Колега Моллов, тая тема май само двамата с теб си я дундуркаме.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Чакай малко... мен не ме интересува толкова случая с БоваКар, колкото що си я взел тая 1-ца, чисто нова, без никви екстри... и сега се ядосваш, че няма екстри... нали все пак за това бе и самата тема... Е87 - Избор на Автомобил...
Това ми бе интересно - да кажеш що си я купил, пък после се оплакваш, че е "постна" от към възможности
Това ми бе интересно - да кажеш що си я купил, пък после се оплакваш, че е "постна" от към възможности
- Next
- старши ентусиаст
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Е87: избор на автомобил
Когато си купих бмв-то го закарах на диагностика м БоваКар Бургас. И като мераклия исках всичко да е 6 по него и исках при тях да си сменя маслото колата беше там с талони и всичко необходимо и питах за цена на всички филтри и масла абе от - до. И примчика ми вика 800-900 лв абе нарпаво приготви си една хилядарка. и това ми се видя доста несериозно при положение, че исках точна цена до стотинката. С една дума ми казват ела и ще видиш каква е цената. И това ме отказа вече да търся тяхната помощ.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани