Разлика между Е87 2005г и Е87 2007г.
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Разлика между Е87 2005г и Е87 2007г.
Бях собственик на Е87 120д, 163 коня. Колата беше като я взех на 40 000 км.. и на малко под 2 години. Беше със sport suspention settings - фабрично. Автомат. Вървеше като ракета.
Сега ми е попаднала една Е87-ца 118д с новия двигател - 143 коня, края на 2007г., на 20 000 км. пак автомат с нормално окачване. Колебая се дали да я взема
Питането ми е:
- Първата ми Е87 беше адски твърда, на моменти дори дразнещо твърда. До колкото се сещам и стандартното окачване на първите Е87 си беше некомфортнто. Дори четох в Автобилд, че и дават най-ниска оценка за возия от съизмерими коли в компактния клас. Дали има някакво развитие на комфорта при возията след фейслифта? Ако някой може да каже от личен опит при сравнение между двете! От личен опит знам, че имаше разлика във возията при Е90 преди и след фейслифта.
-Стария двигател на Е87 118д беше 122 коня и май беше малко слабичък. Какви са Ви наблюденията върху новия 118д 143 коня.
- Какъв е разхода на 118д автомат 143 коня?
- Ще се радвам на всякакви мнения + и - за новата Е87 (конкретно за 118д)
Сега ми е попаднала една Е87-ца 118д с новия двигател - 143 коня, края на 2007г., на 20 000 км. пак автомат с нормално окачване. Колебая се дали да я взема
Питането ми е:
- Първата ми Е87 беше адски твърда, на моменти дори дразнещо твърда. До колкото се сещам и стандартното окачване на първите Е87 си беше некомфортнто. Дори четох в Автобилд, че и дават най-ниска оценка за возия от съизмерими коли в компактния клас. Дали има някакво развитие на комфорта при возията след фейслифта? Ако някой може да каже от личен опит при сравнение между двете! От личен опит знам, че имаше разлика във возията при Е90 преди и след фейслифта.
-Стария двигател на Е87 118д беше 122 коня и май беше малко слабичък. Какви са Ви наблюденията върху новия 118д 143 коня.
- Какъв е разхода на 118д автомат 143 коня?
- Ще се радвам на всякакви мнения + и - за новата Е87 (конкретно за 118д)
Re: Разлика между Е87 2005г и Е87 2007г.
Ako ме питаш мене всички БМВ-та возат твърдо по простата причина че са със спортни окачвания фабрично или нещо такова...ама да ти кажа майка ми има С230 компресор и не може да стъпи на малкия пръст от към каквото и да е на мойта Е87....колкото до избор между двете не мога да ти кажа защото не сък карал 118, но не мисля че след като съм карал 120 163 коня бих се качил на нещо по-малко от към мощност. Просто съм влюбен в това как вървят тея чикийки 120 дизел
Re: Разлика между Е87 2005г и Е87 2007г.
Много е просто - окачванията са
стандартно, спортно и м-спорт. Возил съм се и на трите разновидности, но аз лично винаги бих предпочел спорт и мспорт пред нормалното.
стандартно, спортно и м-спорт. Возил съм се и на трите разновидности, но аз лично винаги бих предпочел спорт и мспорт пред нормалното.
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Разлика между Е87 2005г и Е87 2007г.
MaXimal написа:Много е просто - окачванията са
стандартно, спортно и м-спорт. Возил съм се и на трите разновидности, но аз лично винаги бих предпочел спорт и мспорт пред нормалното.
Дори е още по просто колега-окачванията са стандартно и м-спорт(няма два варианта на спортното)!
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Разлика между Е87 2005г и Е87 2007г.
По принцип разликите между VFL и LCI-то са предимно интериорни - малко по-читави материали, мноооого леки промени по фаровете и променени стопове. При моторите са дали някой кон отгоре, като особено дизеловият двигател уж е нова версия.... N47D20, вместо M47TU2D20... колкото до конкретните въпроси:
- 118d VFL със 122PS е една идея по-слаба от колкото би трябвало да е.... аз съм с такава, купето е една идея по-тежко за тоя мотор. Затова 118d LCI със 143PS върви доста по-прилично и харчи по-малко. Не се доближава много до 120d VFL/163PS, но съкращава осезаемо разликата между 118d/122PS и 120d/163PS. Аз бих предпочел 118d LCI щото е facelift и мотора е обновен...
- 118d LCI автомат не съм карал, но смятам, че тоя мотор няма да се мъчи с автоматика... за разход - вероятно ще е 8-9 в градски условия в зависимост от условията. 118d LCI харчи около 7/100, автомата вероятно ще качи 1 кило... много зависи и как ще я караш колата
- Реално LCI-тата нямат никакви минуси спрямо VFL-а, все са плюсове - интериорни и екстериорни, както и при моторите. Единствената разлика може да дойде от оборудването, което при 120d-то да е по-сериозно и това да наклони везните. Никога не подценявайте екстрите.
Колкото до окачването - Е87 още от началото на производството си се слави с по-твърдо окачване. Така че това е нито изненада, нито нещо неочаквано. Просто трябва да прецениш дали ще си ОК с това или не.
- 118d VFL със 122PS е една идея по-слаба от колкото би трябвало да е.... аз съм с такава, купето е една идея по-тежко за тоя мотор. Затова 118d LCI със 143PS върви доста по-прилично и харчи по-малко. Не се доближава много до 120d VFL/163PS, но съкращава осезаемо разликата между 118d/122PS и 120d/163PS. Аз бих предпочел 118d LCI щото е facelift и мотора е обновен...
- 118d LCI автомат не съм карал, но смятам, че тоя мотор няма да се мъчи с автоматика... за разход - вероятно ще е 8-9 в градски условия в зависимост от условията. 118d LCI харчи около 7/100, автомата вероятно ще качи 1 кило... много зависи и как ще я караш колата
- Реално LCI-тата нямат никакви минуси спрямо VFL-а, все са плюсове - интериорни и екстериорни, както и при моторите. Единствената разлика може да дойде от оборудването, което при 120d-то да е по-сериозно и това да наклони везните. Никога не подценявайте екстрите.
Колкото до окачването - Е87 още от началото на производството си се слави с по-твърдо окачване. Така че това е нито изненада, нито нещо неочаквано. Просто трябва да прецениш дали ще си ОК с това или не.
Re: Разлика между Е87 2005г и Е87 2007г.
stankata777 написа:MaXimal написа:Много е просто - окачванията са
стандартно, спортно и м-спорт. Возил съм се и на трите разновидности, но аз лично винаги бих предпочел спорт и мспорт пред нормалното.
Дори е още по просто колега-окачванията са стандартно и м-спорт(няма два варианта на спортното)!
Не знам при фейслифта как е, но преди фейслифта бяха 3 варианта на окачването. Аз имах единица със спортно окачване, не М-окачване.
Re: Разлика между Е87 2005г и Е87 2007г.
Да разясня. 120д съм имал.
Сега ми е попаднала една 118д след фейслифта.
Не избирам между няколко коли.
Никой нищо не каза за евентуални разлики във возията преди и след фейслифта.
А как е обезшумеността? Е87 преди фейслифта не бяха от най - тихите
Сега ми е попаднала една 118д след фейслифта.
Не избирам между няколко коли.
Никой нищо не каза за евентуални разлики във возията преди и след фейслифта.
А как е обезшумеността? Е87 преди фейслифта не бяха от най - тихите
Re: Разлика между Е87 2005г и Е87 2007г.
Дано не ти прозвучи като заяждане, но като ти е попаднала защо не я покараш? Така най-добре ще усетиш разликите.
Re: Разлика между Е87 2005г и Е87 2007г.
MaXimal написа:Дано не ти прозвучи като заяждане, но като ти е попаднала защо не я покараш? Така най-добре ще усетиш разликите.
Не го приемам като заяждане. Дори се изненадвам че чак сега получавам този въпрос.
И верния отгово е:
От Варна съм. Не ми се бият 1 000 км. напразно за да я видя (това упражнение го направих преди два месеца за един МЛ). Видях и доста снимки и детайлно инфо. От БМВ представителството знам за екстрите и реалността на километрите и т.н. Не на последно място ще я купувам за жена ми. Ако реша да я купувам пак няма да дойда специално до София за да я видя, а ще ми я донесат на репатрак или някой ще я докара. Най-рано ще ходя до София по работа след две-три седмици и тогава евентуално ще мога да я видя на живо.
Та като се взема под внимание горното, ще продължавам да се радвам на мнения и инфо.
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Разлика между Е87 2005г и Е87 2007г.
Колега преди 2 месеца пробвах едно 118 2008г само че бензин и мога да ти кажа че има разлика в окачването,т.е. при новото беше по меко и то осезаемо,но това може да се дължи и на по-малкия мотор.Определено ще има разлика от това което си имал и това което те интересува.Същата разлика я има и то доста осезаема и при новият Мини Купър С Р56 който е значително по-мек от Р53(предният модел)което пък накара феновете да негодуват.Моето 120 също беше като лагерна количка но това не ме дразнеше,даже обратното.Иначе за вървенето разлика ще има на 100% а за разхода едва ли ще е фрапиращо по-нисък,моето 120д с ръчна гореше на магистралата при 140-150км/ч около 5.1/5.5
- martoto
- младши ентусиаст
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Re: Разлика между Е87 2005г и Е87 2007г.
Разликите между преди и след facelift-а са само козметични. Струва ми се, че окачването не е с друга настройка, и ако има разлика, ще е заради липсата на спортно окачване, както и евентуално ако размера и марката на гумите е друг. Твърдата возия е въпрос на вкус, но определено за БГ никога не бих избрал спортно окачване. А 118d новия мотор е с адекватна динамика, ще има разлика надолу спрямо старата 120d но не мисля, че жената ще остане разочарована
ПС: За първи път чувам за два вида спортно окачване. Мислех, че се предлага само един вид (с търговско име M-окачване ) и всъщност то е на bilstein. По моему, то е една от най-яките екстри, ама пак повтарям не и за БГ.
ПС: За първи път чувам за два вида спортно окачване. Мислех, че се предлага само един вид (с търговско име M-окачване ) и всъщност то е на bilstein. По моему, то е една от най-яките екстри, ама пак повтарям не и за БГ.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Разлика между Е87 2005г и Е87 2007г.
Абе козметични, козметични, ама... не е малко... пък и по-новите двигатели хич не са козметични... и сумарно нещата си стават бая...
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Разлика между Е87 2005г и Е87 2007г.
ПС: За първи път чувам за два вида спортно окачване. Мислех, че се предлага само един вид (с търговско име M-окачване ) и всъщност то е на bilstein. По моему, то е една от най-яките екстри, ама пак повтарям не и за БГ.[/quote]
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Разлика между Е87 2005г и Е87 2007г.
И аз знам че има само "Спорт","М" и стандартно,за други не съм чувал.Моето беше спорт и си беше добре,поне мен не ме дразнеше.Бях със 16" и беше твърдо но си ставаше за нашите пътища,не е чак да ти троши зъбите,но и аз харесвам по-твърдо.
Re: Разлика между Е87 2005г и Е87 2007г.
+1 за фейслифта!!! Доста по-различна е от първата 1-ца. Много по-качествена е цялата кола, отвсякъде има промени, вън, вътре. Да, не са фрапиращи, но са точни. LCI-тата са просто по-добри автомобили. Относно двигателите, 118d е перфектен. Върви доста прилично, една идея по-бавно от 120d 163к.с., но е наистина трудно забележимо. Разхода е много нисък, но пак зависи от десния крак. Една приателка от Пловдив има 118d LCI, и казва, че в града и гори 5,5л. Вярно едва ли лети по улиците....
А и нали знаете, че този двигател спокойно става 177 к.с., че и отгоре.....
А и нали знаете, че този двигател спокойно става 177 к.с., че и отгоре.....
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани