Изгоряли баласти на ксенона - за пореден път....
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- surr3a1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 103
- Регистриран на: 15.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F36 435xd '18 / E84 2.5xd '12
Изгоряли баласти на ксенона - за пореден път....
Здравейте,
След поредният ми изгорял баласт на кесенона започвам сериозно да се съмнявам в способността на БМВ да правят фарове. Толкова, че чак намразвам марката като цяло, но това е един друг проблем.
В момента са ми изгоряли баластите и на 2-та фара и нямам къси. Имам огромното желание да променя цялата система и да си сложа някакви китайски баласти и повече да не се занимавам с долнопробната марка Valeo.
Питането ми е - някой правил ли е такава промяна по колата? Казват ми, че автоматичната настройка на височините на фаровете е вградено в баласта и ако ги сменя с китайски, то вече няма да работи. Така ли е?
Други опасения бяха, че можело да изгори някакъв си lightning модул, който бил незнам си каква космическа бала пари.
Големият проблем разбира се идва и от крушката D1S, която като цяло е най-голямото дърво възможно.
Та с 2 думи - да сменя ли системата към китайска или да стискам зъби и да си купя пак боклука Valeo?
След поредният ми изгорял баласт на кесенона започвам сериозно да се съмнявам в способността на БМВ да правят фарове. Толкова, че чак намразвам марката като цяло, но това е един друг проблем.
В момента са ми изгоряли баластите и на 2-та фара и нямам къси. Имам огромното желание да променя цялата система и да си сложа някакви китайски баласти и повече да не се занимавам с долнопробната марка Valeo.
Питането ми е - някой правил ли е такава промяна по колата? Казват ми, че автоматичната настройка на височините на фаровете е вградено в баласта и ако ги сменя с китайски, то вече няма да работи. Така ли е?
Други опасения бяха, че можело да изгори някакъв си lightning модул, който бил незнам си каква космическа бала пари.
Големият проблем разбира се идва и от крушката D1S, която като цяло е най-голямото дърво възможно.
Та с 2 думи - да сменя ли системата към китайска или да стискам зъби и да си купя пак боклука Valeo?
.:BE LIKE NO OTHER:.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Изгоряли баласти на ксенона - за пореден път....
Ами слагането на "афтърмаркет" хенон система има един проблем - светлинният модул... трябва да се внимава с него, какво ще сложиш.... самият модул е 508лв.... но той със сигурност прави сериозни проблеми при колите с рефлекторни фарове.... при тоя с фабрична система трябва да се види дали няма да е plug'n'play... но трябва да отидеш при някой, дето е инсталирал такова чудо на кола като твойта... свържи се с Burninparis, от форума е....
- plamendi
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 40eX
- Мечтае да кара: me4tata se sbadna
- Детайли за колата: 2016 BMW X5 40e Xdrive
Re: Изгоряли баласти на ксенона - за пореден път....
Здравей,
явно сагата продължава и при теб. Ако все още не си намерил някакво решение ето малко инфо, което мисля, че ще е полезно на всички, които карат единички преди фейслифта, с фабричен ксенон.
Откакто се чухме ми изгоря и чисто новото Валео от е-бей (което струваше маса пари) и след като изгубих доста нерви си поръчах цял D1S комплект директно от Китай (консултирах се с бивш служител от официален сервиз - риск има, но ако бях взел още един баласт щях да си платя и лайтмодула). Излезе ми около 160 лева крайна цена за пълния компелкт. Комплекта включва 2х баласт, 2х крушки и 2х кабели. Инсталирах го сам, защото е много лесно. Режеш кабела и слагаш букса от обикновен рефлекторен фар (взех я за 2 лв. от Е46 от една морга). След това ми отрязаха и продупчиха едно парче алуминий с размерите на стария баласт, върху което закрепих с болтчета новия слим баласт (по-малък е). След това обратно на фара. Смених и двете крушки с новите и фаровете тръгнаха. Вече 5 месеца няма никакви проблеми и никаква разлика с оригиналните.
Ако някой иска мога да покажа или да помогна.
Надявам се да съм бил полезен
явно сагата продължава и при теб. Ако все още не си намерил някакво решение ето малко инфо, което мисля, че ще е полезно на всички, които карат единички преди фейслифта, с фабричен ксенон.
Откакто се чухме ми изгоря и чисто новото Валео от е-бей (което струваше маса пари) и след като изгубих доста нерви си поръчах цял D1S комплект директно от Китай (консултирах се с бивш служител от официален сервиз - риск има, но ако бях взел още един баласт щях да си платя и лайтмодула). Излезе ми около 160 лева крайна цена за пълния компелкт. Комплекта включва 2х баласт, 2х крушки и 2х кабели. Инсталирах го сам, защото е много лесно. Режеш кабела и слагаш букса от обикновен рефлекторен фар (взех я за 2 лв. от Е46 от една морга). След това ми отрязаха и продупчиха едно парче алуминий с размерите на стария баласт, върху което закрепих с болтчета новия слим баласт (по-малък е). След това обратно на фара. Смених и двете крушки с новите и фаровете тръгнаха. Вече 5 месеца няма никакви проблеми и никаква разлика с оригиналните.
Ако някой иска мога да покажа или да помогна.
Надявам се да съм бил полезен
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани