Малко информация за 118d
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- juliankal
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 118d
Малко информация за 118d
От 20 дена закупих 2 годишно BMW118d на 38000км от premium service BMW.
Колата е подържанна и продължава с поддръжката от BMW Варна, платен е пакет до 5 години за смяна на консумативи.
Но смяната на масла и филтри не е всяка година, а аз не карам повече от 10000км на година. Маслата по принцип се сменят на година дори и да нямаш навъртяните километри според повечето хора. За филтрите на климатика – купето май пак е същото.
1. Колата е без сервизна книжка нормално ли е това?
2. Къде се намира филтъра за климатика?
3. Какви филтри се сменят и на какви интервали?
4. Как стоят нещата относно маслата?
Предварително благодаря за информация, надявам се темата да е полезна и за други потребители.
Колата е подържанна и продължава с поддръжката от BMW Варна, платен е пакет до 5 години за смяна на консумативи.
Но смяната на масла и филтри не е всяка година, а аз не карам повече от 10000км на година. Маслата по принцип се сменят на година дори и да нямаш навъртяните километри според повечето хора. За филтрите на климатика – купето май пак е същото.
1. Колата е без сервизна книжка нормално ли е това?
2. Къде се намира филтъра за климатика?
3. Какви филтри се сменят и на какви интервали?
4. Как стоят нещата относно маслата?
Предварително благодаря за информация, надявам се темата да е полезна и за други потребители.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Малко информация за 118d
Първо поздравления за покупката... много безаварийни километри ти пожелавам.... сега по въпросите:
1. Не... звучи супер НЕсериозно... Premium Selection кола, която е само на 38к километра... аз щях да ги разчекна тия от дилъра.
2. филтъра е точно под чистачките, като дигнеш предният капак и ще видиш продълговатата кутия на филтъра.
3. Имаш маслен, горивен, въздушен, филтър на купе и филтър на картерни газове. По принцип първите четири се сменят според показанията на борд компа (за в България е добре на половината километри). Петият се сменя на определени километри, примерно на 60-80к... особено ако не си с "вечния" вариант, без филтърче вътре.
4. Масло само 0W-30, по възможност BMW Longlife-04... всякакви други предложения ги игнорирай.
1. Не... звучи супер НЕсериозно... Premium Selection кола, която е само на 38к километра... аз щях да ги разчекна тия от дилъра.
2. филтъра е точно под чистачките, като дигнеш предният капак и ще видиш продълговатата кутия на филтъра.
3. Имаш маслен, горивен, въздушен, филтър на купе и филтър на картерни газове. По принцип първите четири се сменят според показанията на борд компа (за в България е добре на половината километри). Петият се сменя на определени километри, примерно на 60-80к... особено ако не си с "вечния" вариант, без филтърче вътре.
4. Масло само 0W-30, по възможност BMW Longlife-04... всякакви други предложения ги игнорирай.
- juliankal
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 118d
Re: Малко информация за 118d
Благодаря за помощта. Оказа се че човек първо трябва да гледа повече оказа се, че си има книжка в багажника при инструментите
За обслужването остава да се доверя на сроковете за смяна от BMW.
За обслужването остава да се доверя на сроковете за смяна от BMW.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Малко информация за 118d
Щом има книжка.... добре е...
Колкото до сервизните интервали - ако питаш мен, на половината време за маслата и филтрите ги сменяй... масло да сменяш на 30к в България си е малко хазартно.... а филтъра на купето за 2 сезона става мазало.... а според компа имаш примерно още 20к километра.... същото важи и за въздушния филтър на мотора.... Накладките си ги поглеждай чат-пат, защото датчиците им са на предно ляво и задно дясно колела... и ако по някаква причина на предно дясно или задно ляво колело се изтъркат по-бързо, ще ядеш попарата... при мен на задно ляво колело се бяха износили по-бързо (предполагам заради сработване на DSCIII през зимата) и накладката (без никакво феродо по нея) задра в диска... от тогава на електроника не вярвам...
Колкото до сервизните интервали - ако питаш мен, на половината време за маслата и филтрите ги сменяй... масло да сменяш на 30к в България си е малко хазартно.... а филтъра на купето за 2 сезона става мазало.... а според компа имаш примерно още 20к километра.... същото важи и за въздушния филтър на мотора.... Накладките си ги поглеждай чат-пат, защото датчиците им са на предно ляво и задно дясно колела... и ако по някаква причина на предно дясно или задно ляво колело се изтъркат по-бързо, ще ядеш попарата... при мен на задно ляво колело се бяха износили по-бързо (предполагам заради сработване на DSCIII през зимата) и накладката (без никакво феродо по нея) задра в диска... от тогава на електроника не вярвам...
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани