BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път

1-серия (E81, E82, E87, E88, F20, F21)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 18.06.2021
Пол: Жена
Кара: BMW 118D, 2008 година

BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път

Мнение от Hrisitina » 18 Юни 2021, 9:46

Здравейте,

вече 2 пъти се случва след по-дълго пътуване (150 км) паркирам колата и 5 мин. по-късно се опитвам да я запаля - не пали. Дава контакт, светват всички лампи, но не запалва.
След като я оставя около 40-50 мин - пали без проблем. При диагностика прочетоха грешка - десинхронизация на ключа с имобилайзера. На какво може да се дължи това? Има ли общо с невъзможността на колата да запали?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 24.07.2018
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията

Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път

Мнение от Denis yusein » 20 Юни 2021, 11:37

Hrisitina написа:Здравейте,

вече 2 пъти се случва след по-дълго пътуване (150 км) паркирам колата и 5 мин. по-късно се опитвам да я запаля - не пали. Дава контакт, светват всички лампи, но не запалва.
След като я оставя около 40-50 мин - пали без проблем. При диагностика прочетоха грешка - десинхронизация на ключа с имобилайзера. На какво може да се дължи това? Има ли общо с невъзможността на колата да запали?

Да най вероятната причина е това.
Имобилайзера не разпознава ключа.
Пробвай с другия ключ / ако имаш/

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 18.06.2021
Пол: Жена
Кара: BMW 118D, 2008 година

Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път

Мнение от Hrisitina » 05 Юли 2021, 10:16

Да най вероятната причина е това.
Имобилайзера не разпознава ключа.
Пробвай с другия ключ / ако имаш/[/quote]



Нямам втори ключ. А ако това е причината, не трябва ли да го прави всеки път? Каква е логиката само след дълъг път?
Вчера се върнах от морето и пак го направи, а на отиване и там цяла седмица нямаше никакъв проблем, както и днес.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 9711
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път

Мнение от Leon » 06 Юли 2021, 19:34

Тези аномалии обикновено започват след връщане на километри. Отиди да ти обучат още един ключ за колата, не е нужно да плащаш оригиналните.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 24.07.2018
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията

Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път

Мнение от Denis yusein » 16 Юли 2021, 14:56

Намерихте ли решение на проблема

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 2.10.2019
Местоположение: Кранево
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е-87
Мечтае да кара: по голямо БМВ
Детайли за колата: 118-д 2010г.- на 185.000км.

Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път

Мнение от d.mobydick » 25 Авг 2021, 12:36

Аз имам същият проблем , но на теста ми дава повреда на някакво реле или стартер , но като истине и си пали като часовник , погледни в какви температурни рамки ти създава проблема . При мен е над 100"Ц обикновено и ,като падне под 95' Т на охлаждащата течност и пали. А модела е същият Е87 118д април 2010 ,производство. И имам два ключа и ги сменям, но проблема е и с двата.
Д. Иванов.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 2.10.2019
Местоположение: Кранево
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е-87
Мечтае да кара: по голямо БМВ
Детайли за колата: 118-д 2010г.- на 185.000км.

Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път

Мнение от d.mobydick » 26 Авг 2021, 16:29

Не още , днес реших друг сериозен проблем. От известно време автомобила издаваше някакви странни звуци при потегляне ,някакво чаткане , с неизвестна до днес причина .След локализацията на шума , допуснахме че е кардана ,или по-скоро опорният лагер. След снемането на корите и ауспуха се оказа ,че фундамента ,който държи лагера към пода на купето е с напълно развити болтове и го е държала само кората , която в следствие на многобройните удари за периода се беше деформирала и леко прокъсала, късмет че не се е скъсал кардана от липсата на опора и вибрациите.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 2.10.2019
Местоположение: Кранево
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е-87
Мечтае да кара: по голямо БМВ
Детайли за колата: 118-д 2010г.- на 185.000км.

Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път

Мнение от d.mobydick » 26 Авг 2021, 16:35

Къде във Варна обучават ,качват данни на ключове за БМВ, освен може би в М-сервиза на БМВ.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 18.06.2021
Пол: Жена
Кара: BMW 118D, 2008 година

Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път

Мнение от Hrisitina » 02 Сеп 2021, 15:49

Сменихме някакво реле, но след смяната пак го направи. Засега се смята, че има проблем с компютъра, който подава информация от бутона за запалване до стартера (съжалявам за непрофесионалното обяснение... :) и че е заминал някакъв чип. Пуснаха ми тестов кабел, с който трябва да тествам дали ще запали, след като го направи. Естествено от тогава не го е правила, а пътувах доста.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12483
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 LCI 530d

Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път

Мнение от vld » 02 Окт 2021, 12:24

Обикновенно този проблем се дължи на релето на ДДЕ, ако не е от него, отива на проблем в КАС модула.
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 2.10.2019
Местоположение: Кранево
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е-87
Мечтае да кара: по голямо БМВ
Детайли за колата: 118-д 2010г.- на 185.000км.

Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път

Мнение от d.mobydick » 02 Окт 2021, 13:54

Извинете колеги ,
Може ли някой да обясни, къде се намира точно това реле, Защото при един от тестовете ми даде някакво реле ,но майсторът не можа да ми обясни къде се намира то. И още нещо много важно по темата с не паленето. Тъй като проблема се явяваше единствено при температура на охлаждащата течност( антифриза) над 102/103 градуса, смених маслото и сега и времето захладня и не стигам до тези стойности на Т'Ц градуси и не ми прави този номер. Не бих искал да рискувам да вдигам високи температури на двигателя ,само за да проверя дали ще се получи същият проблем .И точно заради това питам къде точно е завряно това реле и какво точно означава абревиатурата. Благодаря предварително.
Димитър Иванов.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 18.06.2021
Пол: Жена
Кара: BMW 118D, 2008 година

Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път

Мнение от Hrisitina » 05 Окт 2021, 10:08

vld написа:Обикновенно този проблем се дължи на релето на ДДЕ, ако не е от него, отива на проблем в КАС модула.


точно това реле ми смениха, но не се оправи проблемът. Какъв е този КАС модул?
Сега имам нов проблем - перката за охлаждане се включва със запалването на колата, а темп на двигателя е 107 градуса и при студена и при загрята кола. Смята се, че е за смяна датчика, който следи температурата.
Но аз се чудя дали има връзка с постоянно охлаждащата перка и това, че ми изчезна проблемът с паленето на този етап?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12483
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 LCI 530d

Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път

Мнение от vld » 31 Окт 2021, 20:26

Hrisitina написа:
vld написа:Обикновенно този проблем се дължи на релето на ДДЕ, ако не е от него, отива на проблем в КАС модула.


точно това реле ми смениха, но не се оправи проблемът. Какъв е този КАС модул?
Сега имам нов проблем - перката за охлаждане се включва със запалването на колата, а темп на двигателя е 107 градуса и при студена и при загрята кола. Смята се, че е за смяна датчика, който следи температурата.
Но аз се чудя дали има връзка с постоянно охлаждащата перка и това, че ми изчезна проблемът с паленето на този етап?

Няма връзка, просто датчика за температурата е за смяна.
ИзображениеИзображение

Назад към 1-ва Серия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook