Проблем ниска мощност Дебитомер
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем ниска мощност Дебитомер
Здравейте колеги.
Колата сутрин, като е студено тръгвам никакъв проблем след няколко километра, като натискаш газта има едно, като замисляне след това явно влиза в авариен режим и няма мощност. Като натиснеш газта цялата се лашка, не набира. Като я изгасиш и пак запалиш никакъв проблем.
Бях на газаджия и ми беше казал, че му показва дебитомер. Включих IMPA/ ISta-D няма никаква грешка отностно дебитомер (грешките ми са Aux heater и Lamb сонда, но тя се показваше и преди този проблем). Пробвах да направя тест на Hot film и на Air mass, но ISTA-D ми казва че не може да се свърже с компютъра.
Дайте някакви идей как да провера тоя дебитомер дали е от него. Ако дебитомера не работи, не трябва ли постоянно да е в авариен режим и колата да не върви грам ?
Колата сутрин, като е студено тръгвам никакъв проблем след няколко километра, като натискаш газта има едно, като замисляне след това явно влиза в авариен режим и няма мощност. Като натиснеш газта цялата се лашка, не набира. Като я изгасиш и пак запалиш никакъв проблем.
Бях на газаджия и ми беше казал, че му показва дебитомер. Включих IMPA/ ISta-D няма никаква грешка отностно дебитомер (грешките ми са Aux heater и Lamb сонда, но тя се показваше и преди този проблем). Пробвах да направя тест на Hot film и на Air mass, но ISTA-D ми казва че не може да се свърже с компютъра.
Дайте някакви идей как да провера тоя дебитомер дали е от него. Ако дебитомера не работи, не трябва ли постоянно да е в авариен режим и колата да не върви грам ?
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Проблем ниска мощност Дебитомер
Ако става дума за N46 - там няма дебитомер. В корпуса му има само температурен датчик. Насочи се към ламбда сондите, смесообразуването основно зависи от тях. Виж за коя от предните сонди дава грешката.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Проблем ниска мощност Дебитомер
Здравей колега.
Благодаря ти за информацията.
Двигателя е N46B20 118I 129 коня.
DME: Oxygen-sensor heater before cat. 1 (DME: Oxygen sensor heating before catalytic converter)
DME: Oxygen-sensor heater before cat. 2 (DME: Oxygen sensor heating 2 before catalytic converter).
Това са грешките за ламбдите.
Колега имам питане. Ако ламбдите са 4 и 2 от тях не работят, компютъра не взима ли резултатите от работищите ?
Благодаря ти за информацията.
Двигателя е N46B20 118I 129 коня.
DME: Oxygen-sensor heater before cat. 1 (DME: Oxygen sensor heating before catalytic converter)
DME: Oxygen-sensor heater before cat. 2 (DME: Oxygen sensor heating 2 before catalytic converter).
Това са грешките за ламбдите.
Колега имам питане. Ако ламбдите са 4 и 2 от тях не работят, компютъра не взима ли резултатите от работищите ?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем ниска мощност Дебитомер
При авариен режим колата не спира, но горивната смес се образува по софтуерно зададени данни, а не въз основа на показания на датчика. Ясно е, че в случая няма да е оптималната и от там колата няма да върви добре и ще харчи повече. Трябва да намериш работещ диагностичен интерфейс, с който ще направиш необходимите тестове и ще разбереш къде е проблема.
Re: Проблем ниска мощност Дебитомер
Ако газта е вързана към obd-то, най-вероятно затова не можеш да се вържеш.
При мен трябва да махна бушона на газта, за да мога да се вържа през obd.
При мен трябва да махна бушона на газта, за да мога да се вържа през obd.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Проблем ниска мощност Дебитомер
spikerbg написа:Здравей колега.
Благодаря ти за информацията.
Двигателя е N46B20 118I 129 коня.
DME: Oxygen-sensor heater before cat. 1 (DME: Oxygen sensor heating before catalytic converter)
DME: Oxygen-sensor heater before cat. 2 (DME: Oxygen sensor heating 2 before catalytic converter).
Това са грешките за ламбдите.
Колега имам питане. Ако ламбдите са 4 и 2 от тях не работят, компютъра не взима ли резултатите от работищите ?
И двете ти регулиращи /предни/ сонди не работят. Те са важните, участват пряко в смесообразуването. Разположени са на самите катализатори.
Задните две сонди служат само за мониторинг за състоянието на катализаторите, тях не ги мисли.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Проблем ниска мощност Дебитомер
Здравейте колеги.
Ходих на няколко сервиза и ми казаха, че ламбда сондите забавали грешка заради газта. Също така казаха, че с колата е наред. Вече времето, като е топло не го прави проблема, но забелязвам, че на Digital 1 където показва Air-mass ( в килограми ) там никакви стойности не се показват (в зеления бар).
Според вас има ли проблем ламбдата ?
Ходих на няколко сервиза и ми казаха, че ламбда сондите забавали грешка заради газта. Също така казаха, че с колата е наред. Вече времето, като е топло не го прави проблема, но забелязвам, че на Digital 1 където показва Air-mass ( в килограми ) там никакви стойности не се показват (в зеления бар).
Според вас има ли проблем ламбдата ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Проблем ниска мощност Дебитомер
Колега, нали го казахме - НЯМАШ дебитомер, какви стойности на "Air mass" очакваш?
Това е много малък импеданс на реакция при регулиращата сонда на празен ход и с подаване на газ, да кажем - никакъв. Няма как да дава грешки за изгорял подгрев на сондите и това да е причинено от газта. Тези грешки са повече от конкретни, подгревът на сондите не работи. Следователно те не влизат в работен температурен режим и не си изпълняват функциите. Но ако те задоволява поведението на двигателя и разхода - карай да върви.
Това е много малък импеданс на реакция при регулиращата сонда на празен ход и с подаване на газ, да кажем - никакъв. Няма как да дава грешки за изгорял подгрев на сондите и това да е причинено от газта. Тези грешки са повече от конкретни, подгревът на сондите не работи. Следователно те не влизат в работен температурен режим и не си изпълняват функциите. Но ако те задоволява поведението на двигателя и разхода - карай да върви.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Проблем ниска мощност Дебитомер
Здравейте колеги.
Малко развитие по темата.
Писаха ми и други колеги с такъв проблем.
Днес махнах дебитомера (топлинен датчик или както се води там) покарах я проблема изчезна. Освен, че проблема изчезна и колата дори и на газ се форсира много бързо.
Върнах дебитомера (топлинен датчик или както се води там) пак почнаха да падат обороитети и се изфорсира доста бавно до 3000 оборота на място.
Тези дни ще поръчвам нов.
Малко развитие по темата.
Писаха ми и други колеги с такъв проблем.
Днес махнах дебитомера (топлинен датчик или както се води там) покарах я проблема изчезна. Освен, че проблема изчезна и колата дори и на газ се форсира много бързо.
Върнах дебитомера (топлинен датчик или както се води там) пак почнаха да падат обороитети и се изфорсира доста бавно до 3000 оборота на място.
Тези дни ще поръчвам нов.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани