Не пали след смяна на стартер

1-серия (E81, E82, E87, E88, F20, F21)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 31.03.2009
Местоположение: Stara Zagora
Кара: Bmw E87 N45B16A 1.6/115hp benzz

Не пали след смяна на стартер

Мнение от Tyrant » 17 Дек 2022, 12:33

Bmw 1 серия 2004г. 1,6/115 бензин/газ
След като рециклирах стартера с нов автомат и четки. Пробвах стартера да завърти директно на колата с разкачени вакууми, всмукател. Вече върти здраво но не се включва помпата, а диагностиката ми дава, че инжекторите на 1,2,3,4-ти цилиндър не се активират (не искат да пръснат гориво). Пускам помпата през диагностиката си и запалва за секунда и компа на колата изключва помпата веднага. Измерил съм всички предпазители и релета в бушонното табло и двете релета и предпазители под капака на автомобила, едното е за инжекторите а другото за бензиновата помпа-работят. Проверил съм още:
1. Налягането в бензиновата рейка-високо (като я активирам през дисгностиката)
2. Инжекторите дали отварят и затварят-пефектна мъгла
3. Ток на бобините и свещите-отива на всички цилиндри
4. Импулсен датчик, колянов вал-работи
5. На дърпане колата отново не пали
6. Пробвана и с по як акумулатор-нулев резултат
7. Пускане на директен плюс на помпата от акумулатора-нулев резултат
Винаги се появяват грешки 2Е30, 2Е31, 2Е32, 2Е33 и на 5, 10, 15-т минути се чува някакво щракане под капака на колата като от реле/късо без да се дава на контакт, да се отварят врати, без да се прави каквото и да било по колата. Не мога да определя откъде е но е около всмукателния колектор.
Някой да знае за реле на друго място освен гореизброените ? Например за двойно реле, което управлява бензиновата помпа и клаксона (понеже и той спря да работи). Или да съм пропуснал нещо....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: Не пали след смяна на стартер

Мнение от The Heartlistener » 20 Дек 2022, 16:18

Релето на бензиновата помпа е вградено в бушонното табло, което е и електронен блок за разпределение на напрежението. Под капака с бушоните има вградени релета на самата платка. И да - релето е комбинирано - отговаря и за клаксона.
Изображение
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

Назад към 1-ва Серия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook