Проблем с налягане в горивната рейка n47d20a 120d 177к.с

1-серия (E81, E82, E87, E88, F20, F21)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 21.05.2016
Пол: Мъж

Проблем с налягане в горивната рейка n47d20a 120d 177к.с

Мнение от Bmw 530i » 27 Апр 2023, 21:51

Здравейте колеги, имам проблем с налягането в горивната рейка, на свободен ход държи 500/600 бара. В движение при пълна газ на 2/3/4 скорост достига максимум 1600 бара, което е максимално допустимото- следователно там нещата мисля, че са наред. При нормално шофиране държи ~ 600 бара. На диагностика не излизат НИКАКВИ ГРЕШКИ и проблеми. Рециклирани дюзи, сменени са регулатор и датчик на горивната рейка(bosch) и регулатора на помпата за високото налягане( отново bosch). При подаване на газ на свободен ход налягането пада до ~300 бара и момент след това отново качва на 500-600 бара и започва да издава странен звук. При шофиране около 1.500-2.500 оборота също се чува сериозно и силно подобие на -( чаткане или по скоро чукане като на дюза), а всъщност те са цялостно рециклирани. Моля за всякакви съвети и мнения по въпроса. И още един въпрос за да не пиша друга тема, след смяна на фарове от халогенни фейс към би - ксенон фейс ОЕМ, пренареждане на букси и пускане на допълнителни кабели, смяна на фрм и кодиране всичко почти тръгна както трябва с изключение, че дългите на лупите
спират сами, които решат и след почукване по фаровете тръгват отново и така до следващият път(- проверени са лещи, кабели и всичко свързано с фаровете. …………………..вътрешните крушки които са H8 при пускане на дълги трябва ли да тръгват -( да играят роля на допълнителни дълги) или са само за ейнджълите. Благодаря предварително. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6206
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с налягане в горивната рейка n47d20a 120d 177к.с

Мнение от zvetiko » 29 Апр 2023, 10:14

Колега, ти какви налягания очакваш. Не виждам какво може да чатка в горивната рейка. От рециклиране до рециклиране на дюза има доста голяма разлика- има доста теми по този въпрос във форума. Като се има в предвид рециклирането на дюзите, сменените части, разглобяването, най-добре говори с този, който е правил ремонтите, той най-добре знае какво е вършил.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 21.05.2016
Пол: Мъж

Re: Проблем с налягане в горивната рейка n47d20a 120d 177к.с

Мнение от Bmw 530i » 29 Апр 2023, 14:15

Мисля, че нормалното налягане на свободен ход трябва да е ~300 бара.

Назад към 1-ва Серия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook