X5 F15 - Помощ с настройка на ЕГР
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
X5 F15 - Помощ с настройка на ЕГР
Здравейте, Колеги,
Не открих актуална тема по въпроса и пускам нова.
Търся колега или сервиз от гр. София със стара версия на ISTA поддържаща опцията “EGR adjustment”. Имам версия 4, но при нея липсва. До колкото разбирам старите версии поддържат опцията и може да се задава отношението на пресен въздух в колектора.
Колата е с изчистен колектор и сменен ЕГР по акция преди около 20к км. Още от както смениха ЕГР-а ми прави впечатление, че е по-мудна. От скоро започна да тресе на студено и да регенерира доста често. Буквално има дни в които за 10км градско да генерира 20g sooth в DPFa. ЕГРа минава всички диагностични тестове през ISTA, но ми се струва малко муден, не трупа грешки.
Има дни в които колата е добре, вървежа се оправя и не трупа сажди, което ме навява, че е нещо обратимо. Прегледахме вакуум маркучите на ЕГР, мериха дюзи, тестваха актуатора на пеперудите….нищо.
Идеята ми е да пробвам с настройката и последващо чистене на ЕГР (ако е зацапан).Ако няма никаква разлика ще продължа да търся причина.
Ще съм благодарен ако някой се отзове.
Благодаря!
Не открих актуална тема по въпроса и пускам нова.
Търся колега или сервиз от гр. София със стара версия на ISTA поддържаща опцията “EGR adjustment”. Имам версия 4, но при нея липсва. До колкото разбирам старите версии поддържат опцията и може да се задава отношението на пресен въздух в колектора.
Колата е с изчистен колектор и сменен ЕГР по акция преди около 20к км. Още от както смениха ЕГР-а ми прави впечатление, че е по-мудна. От скоро започна да тресе на студено и да регенерира доста често. Буквално има дни в които за 10км градско да генерира 20g sooth в DPFa. ЕГРа минава всички диагностични тестове през ISTA, но ми се струва малко муден, не трупа грешки.
Има дни в които колата е добре, вървежа се оправя и не трупа сажди, което ме навява, че е нещо обратимо. Прегледахме вакуум маркучите на ЕГР, мериха дюзи, тестваха актуатора на пеперудите….нищо.
Идеята ми е да пробвам с настройката и последващо чистене на ЕГР (ако е зацапан).Ако няма никаква разлика ще продължа да търся причина.
Ще съм благодарен ако някой се отзове.
Благодаря!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12849
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: X5 F15 - Помощ с настройка на ЕГР
Стара версия не е проблем да се инсталира колега, но това което искаш да направиш няма да стане.
С какъв I-Level ти е колата в момента?
С какъв I-Level ти е колата в момента?

Re: X5 F15 - Помощ с настройка на ЕГР
Здравей, Колега,
Благодаря! Ще проверя актуалният левъл и ще пишa. Тези дни си играх пак с тестване на ЕГР-а. След поредния тест за движение на клапана през ISTA, изведнъж колата утихна, вибрациите спряха и вървежа рязко се подобри. Дори на градско и доста газ не трупаше сажди. Два дни беше добре, но днес започна същата работа….вибрации и 15 грама натрупани сажди за 7 километра градско. Няма записани грешки.
Започвам да се замислям дали вместо ходене по мъките да не го изключа софтуерно. Дали някой може да препоръча човек, който разбира и може да направи процедурата? Преди всичко искам да запазя регенерациите на DPF-a.
Благодаря! Ще проверя актуалният левъл и ще пишa. Тези дни си играх пак с тестване на ЕГР-а. След поредния тест за движение на клапана през ISTA, изведнъж колата утихна, вибрациите спряха и вървежа рязко се подобри. Дори на градско и доста газ не трупаше сажди. Два дни беше добре, но днес започна същата работа….вибрации и 15 грама натрупани сажди за 7 километра градско. Няма записани грешки.
Започвам да се замислям дали вместо ходене по мъките да не го изключа софтуерно. Дали някой може да препоръча човек, който разбира и може да направи процедурата? Преди всичко искам да запазя регенерациите на DPF-a.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12849
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: X5 F15 - Помощ с настройка на ЕГР
vmilev написа:Здравей, Колега,
Благодаря! Ще проверя актуалният левъл и ще пишa. Тези дни си играх пак с тестване на ЕГР-а. След поредния тест за движение на клапана през ISTA, изведнъж колата утихна, вибрациите спряха и вървежа рязко се подобри. Дори на градско и доста газ не трупаше сажди. Два дни беше добре, но днес започна същата работа….вибрации и 15 грама натрупани сажди за 7 километра градско. Няма записани грешки.
Започвам да се замислям дали вместо ходене по мъките да не го изключа софтуерно. Дали някой може да препоръча човек, който разбира и може да направи процедурата? Преди всичко искам да запазя регенерациите на DPF-a.
Аз мога да го изключа, не е проблем, пиши на лично.

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани