Ъпдейт на БМВ Х1 хDrive'2013 и Продължение с F25 Х3'2015.

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 31.03.2009
Пол: Мъж
Кара: го по тъч линията на живота..

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от M3 E92 » 06 Ное 2013, 21:43

Честита да ти е, колега, и много да те радва :bchug:
Рънфлет гумите си друсат повече, но пък поне нямаш нужда от резервна гума, тъй като при спукване на RFT-то, не дай си Боже, можеш да изкараш още до 100км, което си е добре. Представи си да пътуваш късно през нощта и да ти се пукне някоя от нормалните гуми и да нямаш резервна, а и да имаш, ще трябва да слизаш сам в тъмното да си сменяш гумата :paranoid: Също така RFT гумата има много по-подсилен борд от нормалната, което в нашите дупки си е плюс. А и да ти се разбие окачването, все пак имаш гаранция на автомобила, по която от BMW тe сервизират напълно безплатно :yes:
Колкото до нафтата - преди зареждах само на OMV MaxxMotion-а, но откакто Shell изкараха новото си гориво Nitro Diesel, зареждам само там. Разходът при OMV градско беше 9.8л/100км, а при Shell-а е 7.2л/100км, а извънградско - 8.2л/100км при постоянен режим DS и здраво натискане на педала.
Относно температурния датчик - можеш да го видиш посредством секретните менюта. Обяснения как може да достигнеш до него има в този клип. Задържаш копчето за рестартиране на дневния километраж около 8-10 секунди, докато не ти излезе 01.**, пускаш копчето и си сумираш последните 5 цифри от VIN-а, които са ти показани в това меню 01.00. Например VIN-ът ти е XX12345, тогава сборът от цифрите ще е 1+2+3+4+5 = 15. Задържаш отново копчето за около 2 секунди, докато излезеш от даденото меню и започваш да натискаш копчето до достигане на меню 19. Пускаш копчето и компютърът сам си влиза в това меню. После отново чрез натискане на копчето трябва да избереш CODE: 15 и пускаш копчето, при което компютърът те връща в началото на 01.**. И накрая пак чрез копчето стигаш до меню 07.**, пускаш копчето и влизаш в подменю 07.00, където ще видиш моментната температура на двигателя. :angel: Различните менюта и подменюта съдържат различна информация. За да добиеш представа кое какво съдържа, погледни тук. За излизане от всичко това задържаш копчето за 8-10 секунди :yes:
Много безаварийни километри :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от VIKING_WARRIOR » 06 Ное 2013, 22:10

M3 E92 написа:Честита да ти е, колега, и много да те радва :bchug:
А рънфлет гумите си друсат повече, но пък поне нямаш нужда от резервна гума, тъй като при спукване на RFT-то, не дай си Боже, можеш да изкараш още до 100км, което си е добре. Представи си да пътуваш късно през нощта и да ти се пукне някоя от нормалните гуми и да нямаш резервна, а и да имаш, ще трябва да слизаш сам в тъмното да си сменяш гумата :paranoid: Също така RFT гумата има много по-подсилен борд от нормалната, което в нашите дупки си е плюс. А и да ти се разбие окачването, все пак имаш гаранция на автомобила, по която от BMW тe сервизират напълно безплатно :yes:
Много безаварийни километри :bchug:


Благодаря за пожеланията безаварийно каране и на Вас колега! Ами ще си ги карам сега и зимните и летните рънфлат и ще спазвам предписанията на завода производител,че да ми върви гаранцията иначе лошо за мен, пък сте и прав,че точно гаранцият апокрива всичко по колата ако недай си боже нещо стане с ходовата част! Доволен съм от машината! Хем има скрит запас от конски сили и въртящ момент, пък изглежда съвсем нормално БМВ, без да има стойка на спортист си има капацитета и това е добре за мен! Много ми харесва кикдоуна и "ритника отзад". Това ми е първата дизел машина в живота и намирам разлика от бензина доста осезателно си е! Респектираща марка си е БМВ на европейския пък и на международниет пазари! Голяма екзотика си е за страни като Канада, САЩ, Австралия и Япония. Хората въртят глави и очи след тази синьо/бяла марка с интерес и респект пред немското качество и фасон! :yes: :driving: :lalala: :bowdown: Приятна вечер колега!
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от VIKING_WARRIOR » 06 Ное 2013, 22:16

M3 E92 написа:Честита да ти е, колега, и много да те радва :bchug:
Рънфлет гумите си друсат повече, но пък поне нямаш нужда от резервна гума, тъй като при спукване на RFT-то, не дай си Боже, можеш да изкараш още до 100км, което си е добре. Представи си да пътуваш късно през нощта и да ти се пукне някоя от нормалните гуми и да нямаш резервна, а и да имаш, ще трябва да слизаш сам в тъмното да си сменяш гумата :paranoid: Също така RFT гумата има много по-подсилен борд от нормалната, което в нашите дупки си е плюс. А и да ти се разбие окачването, все пак имаш гаранция на автомобила, по която от BMW тe сервизират напълно безплатно :yes:
Колкото до нафтата - преди зареждах само на OMV MaxxMotion-а, но откакто Shell изкараха новото си гориво Nitro Diesel, зареждам само там. Разходът при OMV градско беше 9.8л/100км, а при Shell-а е 7.2л/100км, а извънградско - 8.2л/100км при постоянен режим DS и здраво натискане на педала.
Относно температурния датчик - можеш да го видиш посредством секретните менюта. Обяснения как може да достигнеш до него има в този клип. Задържаш копчето за рестартиране на дневния километраж около 8-10 секунди, докато не ти излезе 01.**, пускаш копчето и си сумираш последните 5 цифри от VIN-а, които са ти показани в това меню 01.00. Например VIN-ът ти е XX12345, тогава сборът от цифрите ще е 1+2+3+4+5 = 15. Задържаш отново копчето за около 2 секунди, докато излезеш от даденото меню и започваш да натискаш копчето до достигане на меню 19. Пускаш копчето и компютърът сам си влиза в това меню. После отново чрез натискане на копчето трябва да избереш CODE: 15 и пускаш копчето, при което компютърът те връща в началото на 01.**. И накрая пак чрез копчето стигаш до меню 07.**, пускаш копчето и влизаш в подменю 07.00, където ще видиш моментната температура на двигателя. :angel: Различните менюта и подменюта съдържат различна информация. За да добиеш представа кое какво съдържа, погледни тук. За излизане от всичко това задържаш копчето за 8-10 секунди :yes:
Много безаварийни километри :bchug:



Жив и здрав да си за обясненията около менютата и температурният датчик! БЛАГОДАРСТВО! Скоро смятам да опитам да зареждам и от ОМВ като алтернативен вариант защото това за мен в БГ е една от читавите бензиностанции откъдето човек може да си купи читав бензин и нафта! За съжаление в България не се продава така нареченото гориво на запад ЗИМЕН ДИЗЕЛ, който го има в Европа, Германия примерно. Още веднъж Ви Благодаря за поясненията и техническото ограмотяване по въпросите които ме интересуват! Жив и Здрав бъдете и всикчо най-добро! Ако мога да помагам и аз с нещо с радост мога да Ви отговоря и тук и на лична! Поздрави от морето! :yes: :bowdown:
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 20.06.2013
Местоположение: София/Стара Загора
Пол: Жена
Кара: X5 (E53) facelift
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: sport package 3.0D

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от eLiTyY » 19 Ное 2013, 16:23

Честито :yes: и безаварийно :)

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 21.11.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW X1 2.3d

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от bluedanger » 21 Ное 2013, 17:33

Здравейте колеги,

Нов съм във форума, но го следя от години и единствената причина поради която не съм писал е това, че автомобилът ми беше много малко представен, поради не голямата масовост на модела. Та, :) и аз съм горд собственик на X1 2.3d от 3 години вече, буквално от примиерата на модела в България. Колата е на малко над 90000 хил км. до момента. Изпълнение Индивидуал - Х лайн(всичко възможно наблъскано :) ), закупена от М-кар Пловдив.

След краткото представяне, няколко впечатления за колегата, който наскоро се е сдобил със вседехода :). Карам го с дизел от Еко, на Лукой, Шел и ОМВ определено ми дава по голям разход. Средната ми консумация до момента е 7.5л(значително по висок от на 2.0д). С колата не съм имал абслоютно никакви проблеми за това време. Това ще ми е 4-та зима. Карам я само с гуми Рън Флат(всичко по каталог). Карал съм я с Дънлоп и Пирели. Определо симпатиите ми са към Дънлопа, особенно за зимата, горещо препоръчвам за Х-драйва. Много приятно впечатление ми правят показанията на борд копютъра. Изключително точен за всичко(предполагам са калибрирани добре, иначе съм чувал и обратното). Задни накладки смених по показание на компютъра на 80000 хил. км и имаха да карат поне още 2000 хил. За предни ми пише още около 20000 и наистина са толкова, засичаха ги в сервиза. Масло сменям на около 28000 хил. Автомобилът има изключително добри показатели за сервизно обслужване(не го мислиш поне за година). Относно 4х4 бях малко резервиран в началото, но една от новите години изкачихме х.Бунтовна(Средна Гора) в 40см сняг с едно Х3, което имаше далеч повече трудности - предполагам че заради теглото. Минавал съм през каква ли не кал, мочурища(рибарче съм :lol: ) и никъде колата не ме е оставяла. Едиственото което не ми харесва е малкия просвет. Имам чувството, че повечето нови ванчета са по-високи вече :). Иначе и аз потвърждавам, изключително стабилен в завои и не само, абе пътно поведение 10 от 10. Ако колегата иска по детайлна информация за нещо да пише, от първа ръка ще отговоря . Поздравления за покупката и го карай спокойно, няма ядове !

Това е от мен,
Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320d Sport Line

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от TurboDieselComby » 24 Ное 2013, 12:29

Bluedanger - ако на 90000 км още не си сменял предни накладки, а даже ти дава още 20000 км ресурс - много странно. Как успяваш първо да изкарат толкова много предните, и второ да износиш първо задните?

А за горивото съм на мнение че и Еко, и Shell, и OMV предлагат достатъчно читави дизели не зависимо дали са по-скъпата версия или нормалната. Не забелязвам нито да ми повлияват разхода, нито динамиката.

Към собственика на темата - зимния RFT е нормално да го намираш че вози по-меко, все пак е зимен. По магистралата вече е 140 ограничението, нищо че не са сменили табелите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 13.03.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: Х5
Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от goro57 » 24 Ное 2013, 14:23

TurboDieselComby написа:Bluedanger - ако на 90000 км още не си сменял предни накладки, а даже ти дава още 20000 км ресурс - много странно. Как успяваш първо да изкарат толкова много предните, и второ да износиш първо задните?


освен колегата да е карал повече на задна... :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 13.03.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: Х5
Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от goro57 » 24 Ное 2013, 17:39

goro57 написа:
TurboDieselComby написа:Bluedanger - ако на 90000 км още не си сменял предни накладки, а даже ти дава още 20000 км ресурс - много странно. Как успяваш първо да изкарат толкова много предните, и второ да износиш първо задните?


освен колегата да е карал повече на задна... :lol:


Мисля,че бмв имат най-добрата спирачна система.Това,че има повече износване на задните е странно,но пък да видим защо.Не съм запознат със у-вото на спирачния сервоусилвател, колко са спирачните кръга и тяхното д-вие.Не се знае клапите кои кръг първо отварят и кога,в зависимост от скороста на автомобила.Както и колко пъти по рязко натискаш педала или по плавно,зависи от шофьора и стила на каране.Все пак може би,ако е вярно твърдението,да се намери някакво обяснение... :banghead:

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от Atsalov » 24 Ное 2013, 20:37

Системата за стабилнос действа повече на задните(задвижващи) колела и от това идва и по-бързото им износване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320d Sport Line

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от TurboDieselComby » 24 Ное 2013, 21:25

Интересна теория. Изглежда колегата вместо да натиска спирачка е лашкал волана на ляво на дясно ;)

Все си мислех че автомобила спира повече с предните спирачки. Ако задните са по-силни от предните, ще има възможност от ефекта за дърпане на ръчна.

А иначе системата за стабилност действа на това колело на което има нужда.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от stankata777 » 24 Ное 2013, 22:17

От личен опит,при БМВ с нормално каране винаги се износват задните накладки първи - Е90,Е71,приятел с последната Х3 на 74к км за втори път сменя задни накладки...Предполагам всичко това е свързано със системите за стабилност + Ауто Холд.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от Atsalov » 24 Ное 2013, 22:40

TurboDieselComby написа:Интересна теория. Изглежда колегата вместо да натиска спирачка е лашкал волана на ляво на дясно ;)

Все си мислех че автомобила спира повече с предните спирачки. Ако задните са по-силни от предните, ще има възможност от ефекта за дърпане на ръчна.

А иначе системата за стабилност действа на това колело на което има нужда.

А кои ти поднасят повече ,предните ли?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320d Sport Line

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от TurboDieselComby » 24 Ное 2013, 23:00

stankata777 написа:От личен опит,при БМВ с нормално каране винаги се износват задните накладки първи - Е90,Е71,приятел с последната Х3 на 74к км за втори път сменя задни накладки...Предполагам всичко това е свързано със системите за стабилност + Ауто Холд.


X-drive или нормално? При мен излиза че имам 8000 за предните и 28000 за задните като ресурс (сега съм на 27000 пробег)
Atsalov написа:
TurboDieselComby написа:Интересна теория. Изглежда колегата вместо да натиска спирачка е лашкал волана на ляво на дясно ;)

Все си мислех че автомобила спира повече с предните спирачки. Ако задните са по-силни от предните, ще има възможност от ефекта за дърпане на ръчна.

А иначе системата за стабилност действа на това колело на което има нужда.

А кои ти поднасят повече ,предните ли?

Не вярвам да са само задните. Като минеш от асвалт на павета ми подхлъзва предницата ( и присветва ...), или поне така ми се струва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 19.04.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 545i
Детайли за колата: E 60

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от bmw545i » 24 Ное 2013, 23:19

stankata777 написа:От личен опит,при БМВ с нормално каране винаги се износват задните накладки първи - Е90,Е71,приятел с последната Х3 на 74к км за втори път сменя задни накладки...Предполагам всичко това е свързано със системите за стабилност + Ауто Холд.


И предните гуми се износват повече сигурно... :shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 21.11.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW X1 2.3d

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от bluedanger » 25 Ное 2013, 0:29

Здравейте колеги,

Относно износването и при мен това съмнение стои, защо се износват първо задните? Преди това имах Аурис и всичко си беше нормално. Първо предните, после задните. Тук обаче не е така. Единственото което си мисля е, че понеже Х-драйва е 40:60 и от това нещо да ми влияе. А в това което колегата казва за системата за стабилност също ми се вижда логично. Забравих да спомена, че съм с два различни комплекта гуми отпред и отзад 18". 225/45/18 и 255/40/18 ако и това нещо може да има общо.

Поздрави :)

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook