Бързи въпроси и отговори
Модератор: Технически модератори
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Бързи въпроси и отговори
Spit-Fire написа:Колеги, нов въпрос. Колата отзад отдясно май е по-ниска с 1 см. спрямо ляво. Също така вчера спрях на едно по-криво място и компресора се включи за 5-10 секунди май. Дали има някакъв проблем или? За пръв път карам кола с възглавници.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
1см не е проблем, карай си така. Проблем става, като започне да пада до долу и тогава си за смяна на възглавница. Компресора е нормално да се включва на такъв наклон, защото колата се опитва да стои хоризонтално.
I love the sound of V8 in the morning...
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: Бързи въпроси и отговори
Не пада до долу определено. Мерси! Тези дни се боря със скапаните кори под предното стъкло. Нови са, пробвах да ги уплътня и т.н. обаче след мивка пак има по няколко капки върху кората на мотора
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Бързи въпроси и отговори
Spit-Fire написа:Не пада до долу определено. Мерси! Тези дни се боря със скапаните кори под предното стъкло. Нови са, пробвах да ги уплътня и т.н. обаче след мивка пак има по няколко капки върху кората на мотора
Това ми напомня, как платих 250 ли 270лв за оригинални кори
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Бързи въпроси и отговори
Spit-Fire написа:Не пада до долу определено. Мерси! Тези дни се боря със скапаните кори под предното стъкло. Нови са, пробвах да ги уплътня и т.н. обаче след мивка пак има по няколко капки върху кората на мотора
Китайските са така, слагай силикон.
Вече се убедих, че всички Е70-ки са с едни и същи проблеми.
Re: Бързи въпроси и отговори
msi200 написа:Това ми напомня, как платих 250 ли 270лв за оригинални кори
Явно си бил късметлия колега, защото аз като проверявах бяха над 500лв по спомен..
Както и да е, текат китайските, моите също пропускат някакви капки от снадките въпреки уплътненията които лепих. Сложих и няколко пласта от този здравия тейп, колкото да отвежда водата да не навлиза между снадките, но пак по някоя капка се просмуква оттам. Май ще премина към варианта, който един колега описа в темата за корите, да се направи козирка над мотора, която да отвежда капките настрани,но трябва да го измисля как да стане и да намеря подходящ материал. Предполагам лист алуминий ще свърши работа.
Силикон не бих сложил, защото след първото махане на корите ще стане грозна картинка...
- kriso85
- старши ентусиаст
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Бързи въпроси и отговори
Имам бърз въпрос към колегите с n57d30
Купих миналата седмица 2013 х3 30д и съм я вкарал за смяна на вериги, обслужване на автомата и съответно двигателното масло и филтри
Ще слагам масло Мотул и се чудя дали 5в30 или 0в40
Кое бихте ми препоръчали?
https://www.motul.com/bg/bg/products/8100-x-max-0w-40
https://www.motul.com/bg/bg/products/81 ... an-5w30--2
Купих миналата седмица 2013 х3 30д и съм я вкарал за смяна на вериги, обслужване на автомата и съответно двигателното масло и филтри
Ще слагам масло Мотул и се чудя дали 5в30 или 0в40
Кое бихте ми препоръчали?
https://www.motul.com/bg/bg/products/8100-x-max-0w-40
https://www.motul.com/bg/bg/products/81 ... an-5w30--2
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: Бързи въпроси и отговори
До колкото знам, разликата в обозначенията на маслото е според температурния диапазон на експлоатация на колата, за нашите географски ширини дори и 10W40 е напълно достатъчно, така че ти си прецени. Макар и аз да съм с 5W30, защото такова ми препоръчаха.
Щом си влязъл в бокса - сменяй всички масла/ течности, без изключения.
Препоръчвам и задължителна смяна на маслата в двата диференциала и раздатката. Не знаеш кой и кога я е зарязал от поддръжка колата, като е решил, че ще я продава.
Щом си влязъл в бокса - сменяй всички масла/ течности, без изключения.
Препоръчвам и задължителна смяна на маслата в двата диференциала и раздатката. Не знаеш кой и кога я е зарязал от поддръжка колата, като е решил, че ще я продава.
Ultimate Riding Machine
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
Re: Бързи въпроси и отговори
goppe написа:msi200 написа:Това ми напомня, как платих 250 ли 270лв за оригинални кори
Явно си бил късметлия колега, защото аз като проверявах бяха над 500лв по спомен..
Както и да е, текат китайските, моите също пропускат някакви капки от снадките въпреки уплътненията които лепих. Сложих и няколко пласта от този здравия тейп, колкото да отвежда водата да не навлиза между снадките, но пак по някоя капка се просмуква оттам. Май ще премина към варианта, който един колега описа в темата за корите, да се направи козирка над мотора, която да отвежда капките настрани,но трябва да го измисля как да стане и да намеря подходящ материал. Предполагам лист алуминий ще свърши работа.
Силикон не бих сложил, защото след първото махане на корите ще стане грозна картинка...
700 са трите кори и не течат вече. от няколко месеца съм с такива.
- LPlamenova
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 14.10.2021
- Пол: Жена
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте
пиша за първи път тук. Имам въпрос относно X5 E70. Намирам се в чужбина и в момента шофирам hyundai tucson 2019, но имам намерение да се прибера до България за неопределен период от време и съм хвърлила око на горе посочения модел защото ми се иска автомобила да е по-голям, обаче изобщо няма кой да питам за мнение. Как е с условията през зимата ако спи навън, намират ли се лесно части и като цяло ще съм благодарна за мнение по модела. Благодаря ви.
пиша за първи път тук. Имам въпрос относно X5 E70. Намирам се в чужбина и в момента шофирам hyundai tucson 2019, но имам намерение да се прибера до България за неопределен период от време и съм хвърлила око на горе посочения модел защото ми се иска автомобила да е по-голям, обаче изобщо няма кой да питам за мнение. Как е с условията през зимата ако спи навън, намират ли се лесно части и като цяло ще съм благодарна за мнение по модела. Благодаря ви.
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: Бързи въпроси и отговори
Относно модела има много изписано тук в темите, просто трябва време, за четене. Собственик на конкретния модел може да сподели мнение. С части и поддръжка считам, че няма да има трудности, ако се търси читав сервиз, мога да препоръчам.
Ultimate Riding Machine
Re: Бързи въпроси и отговори
Части има колкото искаш и каквито искаш.
Няма нещо, което да не се чупи - всички са по на 13-14 години и над 500к км.
За половин година съм дал над 7 хил. лева за ремонти и обслужване, мисля че до края на годината ще ударя 10-ка.
Просто уникален автомобил.
Няма нещо, което да не се чупи - всички са по на 13-14 години и над 500к км.
За половин година съм дал над 7 хил. лева за ремонти и обслужване, мисля че до края на годината ще ударя 10-ка.
Просто уникален автомобил.
- valcxhev
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 31.10.2021
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х3 е83
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги! От седмица съм собственик на е83 3д 2004. Освен обичайния проблем с реле на свещите (най-вероятно) имам още един доста интересен и дразнещ проблем. Когато вкарам ключа за да запаля колата, влиза на контакт, продължавам да въртя за да запаля и нищо, нито светват лампите по таблото нито стартера се задейства. След като върна ключа на контакт само или напълно загася и изчакам 5-10 секунди завъртам, всичко светва и колата си пали от раз. Колата я взех с 1 ключ така че не мога да пробвам с друг. От къде може да идва проблема и някой сблъсквал ли се е с него?
- Infiltrat
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 9.04.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 (E70)
- Детайли за колата: BMW X5 (E70) 3.0SD
Re: Бързи въпроси и отговори
7S\/E7OSLA\/ написа:goppe написа:msi200 написа:Това ми напомня, как платих 250 ли 270лв за оригинални кори
Явно си бил късметлия колега, защото аз като проверявах бяха над 500лв по спомен..
Както и да е, текат китайските, моите също пропускат някакви капки от снадките въпреки уплътненията които лепих. Сложих и няколко пласта от този здравия тейп, колкото да отвежда водата да не навлиза между снадките, но пак по някоя капка се просмуква оттам. Май ще премина към варианта, който един колега описа в темата за корите, да се направи козирка над мотора, която да отвежда капките настрани,но трябва да го измисля как да стане и да намеря подходящ материал. Предполагам лист алуминий ще свърши работа.
Силикон не бих сложил, защото след първото махане на корите ще стане грозна картинка...
700 са трите кори и не течат вече. от няколко месеца съм с такива.
Ха, интересно. Пролетта ги купих и трите, и с отстъпка бяха около 500лв. Определено оригиналните си заслужават пред китайските. Там цената просто не се оправдава от последващото "кърпене", "лепене" и тем подобни "поблъгарявания" които не изкарват много.
- valcxhev
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 31.10.2021
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х3 е83
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, имам проблем с волана, доста често когато завивам на 90 градуса (и не само) като навия волана и има някакво положение в което затяга леко и понякога скърца. Ако продължа да въртя се оправя, също ако върна леко волана и пак завъртя не затяга изобщо. Колата е БМВ Х3 2004г. дизел, автоматик
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 198
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,
От скоро и аз съм с Х
Та може ли някой да ми обясни.
Когато през айдрайв влезна в меню СD/MULTIMEDIA, директно се зареждат някакви песни, изписва
CD 1,CD2,CD3................ и някакви песни, в същото време нямам поставен диск в касетофона.
Дали има чейнджър някаде или колата си има памет.
Колата е Х1 фейслифт 2013г с голямата навигация.
И кажете ако е с памет как да ги изтрия песните че само ОПЕРА е слушал бившия собственик.
Благодаря предварително.
От скоро и аз съм с Х
Та може ли някой да ми обясни.
Когато през айдрайв влезна в меню СD/MULTIMEDIA, директно се зареждат някакви песни, изписва
CD 1,CD2,CD3................ и някакви песни, в същото време нямам поставен диск в касетофона.
Дали има чейнджър някаде или колата си има памет.
Колата е Х1 фейслифт 2013г с голямата навигация.
И кажете ако е с памет как да ги изтрия песните че само ОПЕРА е слушал бившия собственик.
Благодаря предварително.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани